čtvrtek 24. listopadu 2016

Moyra - kolekce Coral


Dobré ráno přeju :)

Dnes bych vám tu ráda představila poslední kolekci, kterou jsem dostala od Moyra shop SK

Je jí kolekce Coral, která obsahuje pět laků v těchto odstínech. Bohužel, jak to tak bývá ( u mě tedy ve většině případech ) tyto barvy se mi nefotí nejlépe, takže jsem musela navolit trochu tmavší režim, což mi vytvořilo celkem nepěkný odstín pokožky..ale v první řadě jde o to, aby odstíny souhlasily, že :)  

.Odstíny jsou dokonalé na léto, jsou svěží a veeeelmi výrazné. :)




211 Starfish se mi líbí nejvíce. Není až tak výrazný, jako jeho kolegové a po zaschnutí se hezky leskne. Lakování bylo trošku obtížnější, protože se objevovaly lysinky. Lakovala jsem jej proto ve třech vrstvách.





212 Salmon je zářivý odstín, který se i dobře lakuje. Stačily dvě vrstvy a ani lysinky se nekonaly.
V reálu jde ještě do malinko výraznější oranžové.
Po zaschnutí je polo matný.





213 Hawaii je podobný předchozímu odstínu, pouze s tou výjimkou, že je o trochu tmavší. 
Lakování stejné jako u Starfish - trošku lysinky a lakovány tři vrstvy.





214 Reef nejde ve skutečnosti tolik do červeno růžové, ale opět spíše do oranžové.
Lakovala jsem jej ve třech vrstvách, protože jsem měla opět trochu problém s lysinkami.





215 Feel Love se povedl hned po Starfish nejvíc. Příjemná barva, lakoval se také bez výrazných problémů a stačily dvě vrstvy. :)





Jak se vám kolekce líbí ?
 Našel se odstín, který vás zaujal ? :)


Ráda bych poděkovala za poskytnutí kolekcí k recenzi Moyra shop SK :)



7 komentářů:

  1. to sú krásne farbičky :) hawai a salomon sú top :)
    ale vynikli krásne na tvojich nechtoch :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Takové krásné, letní odstíny :) Starfish se mi líbí asi nejvíc, ale na 3 vrstvy bych nervy asi neměla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že se líbí. :)
      Občas člověk nemá náladu na tři vrstvy, to naprosto chápu. :D

      Vymazat
  3. Krásný odstín! Koukám jak moc ti to s těmi nehty jde. Ať už samotné lakování nebo i potisky a vzory. Jsi ohromě šikovná! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...