čtvrtek 28. července 2016

Catrice Luxury Nudes Soft Matt 08 Little Dose of Rose & vodolepky



Přeju dobré ráno :o)

Milovnice nude odstínů si dnes možná přijdou na své, protože tu mám nádherný odstín z kolekce Luxury Nudes od Catrice, který jsem nedávno koupila u Rossmanna.

Luxury Nudes je kolekce celkem o osmi odstínech. Pět jich je označeno jako Soft Matt, dva jako Satin Shine a jeden je glitrový, takže Top Coat. Ten jsem třeba u nás vůbec neviděla. Asi ani ty Satin Shine..

Chtěla jsem si vyzkoušet jenom jeden odstín a časem třeba další. Na tomhle mě strašně zaujal příjemný shimmer v narůžovělém tónu, který ale ve výsledku na nehtech není téměř vidět. :D




Nebylo to zas až takové zklamání, protože jsem to tak z 50% očekávala. Jinak je lak naprosto skvělý. Krásně se lakuje, stačí dvě vrstvy, matný efekt je během chvilky na světě. A ta barva..lahoda. :)









Nakonec jsem na lak přidala ještě tyhle super roztomilé ňuňu sovy v podobě vodolepek. A nešetřila jsem, na každý jeden nehet přišla jiná sova. :D 






Lak seženete u Rossmanna za 69.90,- ( u nás jsou všehovšudy asi tři odstíny ). Vodolepky pak na AliExpress ZDE. Já je dostala, ale už teď nevím od koho. :) Byla to buď AničkaSuzi, anebo Míša..:))

Mějte se fajn a sovám zdar ! :)



17 komentářů:

  1. S těma sovičkama je to super roztomilý :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem přesně chtěla, tak jsem ráda. :D Moc děkuju. :)

      Vymazat
  2. Zajímavý odstín a sovičky jsou nádherný ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Vážně se povedl :) A i to lakování mě moc příjemně překvapilo.

      Vymazat
  4. Krasna barva,a ty sovicky...uzasny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. máš úžasné nehty a barvička také krásná :)) moc se mi líbí ten finish!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento lak je nádherný, ale myslím, že viac by som si ho užila len pozeraním sa do fľaštičky, hihi. Na nechtoch mi po zaschnutí chýba ten shimmer, ktorý ho robí zvláštnym. Nevadí, ty si sa vynašla a spravila z neho hniezdočko pre sovičky ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...