středa 15. června 2016

Pupa Diamond Dust 006 Emerald


Dobré ráno. :)

Dlouho čekal tenhle krasavec Pupa na svou chvíli ! 2x mi nevyšly fotky, tak jak bych si přála, ale napotřetí se povedlo ( díky bohu ) a tak ho tu dnes krátce představím. :)

Dostal se ke mně díky Suzi, když mě po Vánocích tak mile překvapila mega balíkem. :)

006 Emerald je lak nazelenalé tekutiny s velkým množstvím třpytek  zelené, fialkové a zlaté barvy. Já jsem s lakováním měla trochu problémy, ale za to můžu děkovat jen sama sobě, protože mi lak docela zhoustl a už se táhne. I přesto stačily dvě vrstvy a přetřít top coatem. Musím se už konečně naučit po každém lakování začišťovat hrdlo lahvičky, jinak bude každý glittrový lak za chvíli jak žvejka. Po zaschnutí je lak jen trochu hrubý, očekávala jsem to víc.

Rozhodla jsem se, že jeden nehet nalakuju s oblíbeným OPI Thanks a Windmillion z kolekce Holland.











Jinak, co se týká dostupnosti téhle značky v Čechách, tak Suzi na Fb avizovala otevření prodejny v Praze na Černém mostě od 08.06. :) Už jste byly mrknout ?

Pěkný den přeju :)

11 komentářů:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...