úterý 28. června 2016

Paws by Eddie - Jane ♥


Dobré ráno přeji :)

Na Instagramu jsem vám radostně oznámila, že mi přišel lak na recenzi z eshopu LakiLaki.cz a dnes bych vám tu o něm ráda něco napsala.

Ještě než se dostanu k samotnému laku, ráda bych vám v krátkosti představila výše zmíněný eshop, který mi lak zaslal. Najdete tam značky, které normálně v Čechách neseženete jako jsou např. A England, Crazy Polish Lady, Foxy Paws, Paws by Eddie a další. Skvělá zpráva pro ty, co si rády dopřejí sem tam i něco výjimečnějšího. :) Eshop má hezký čistý design a dobře se v něm orientuje, tak mrkněte. :)

Značku Paws by Eddie znám ze zahraničních blogů, na kterých jsem vždy obdivovala tu mega rozkošnou lahvičku s kočkou. :D A jupí, teď je jedna doma.

Okouzlil mě odstín Jane, což je temně modrá s holografickými třpytkami a fialovo růžovým shimmerem. Odstín se na nehtech mírně mění do tmavších tónů. Shimmer na nehtech moc nehledejte, protože se zřejmě styděl a na fotkách se neukáže a neukáže...:)



Každá lahvička má svůj přívěšek ve tvaru kočky s velkým srdcem uprostřed, vybarveným daným lakem. :) Super nápad. Je to něco milého navíc. Máte pocit, že se vám dostalo do rukou něco výjimečného. :)

Co jsem tak vyčetla ( i z lahvičky - "Handmade" ), jsou to laky ruční výroby a jsou 5-FREE, takže neobsahují formaldehyd, formaldehydovou pryskyřici, kafr, toluen a DBP. Nejsou testované na zvířatech. 

Mé nadšení nekončí jen u barvy, pokračuje i dál - lakování. Stačí dvě vrstvy, super, že. :) Lakoval se bez obtíží ( prve mi připadalo, že lak jakoby s každým dalším nalakovaným nehtem mírně houstne, ale podruhé už se to nedělo, tak nevím :D )

Kdo má rád modré odstíny na nehtech, ten by do něj měl jít, protože neodtrhnete zrak. Lak najdete ZDE za 339,-Kč 12ml. Pozor, poslední kus.









A na sluníčku. 








Neodolala jsem a vytvořila jsem ještě lehký nail art. :) 
Z destičky, kterou mám od Hanky, s označením JQ-09 ( najdete ZDE ) jsem na nehty natiskla růžičku a kolem ní poskládala kamínky. K razítkování mi skvěle posloužil lak China Glaze Check Out the Silver Fox z podzimní kolekce The Great Outdoors, kterou jste viděly ZDE.









Doufám, že se vám dnešní článek s více fotkami a nail artem líbil a budu se těšit zas příště :)

Jo a mimochodem, lak Jane je inspirovaný postavou ze seriálu Rizzoli & Isles, který já osobně vůbec neznám a slyšela jsem o něm až teprve ve spojitosti s tímhle lakem. :) 




Eshopu LakiLaki.cz mockrát děkuji za milou nabídku a zaslání laku k recenzi, vážím si toho. :)

16 komentářů:

  1. Krásný modrý odstín, moc se mi líbí a nail art, krásně vymyšlený!
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera a Nail art se k němu moc hodí :)

    OdpovědětVymazat
  3. It's a subtle holo yet pretty and I like it with the nail art, especially these rhinestones :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten odstín je perfektní, asi jsem se zamilovala. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...