pátek 17. června 2016

Jako střípky skla :)


Hezké ráno přeji :)

Mozaika tu byla už několikrát, ale ještě nikdy s touto speciální fólií navozující dojem skla.
Fólie mi přišla k recenzi z Born Pretty Store a dnes vám ji ráda ukážu.

Na výběr jsou čtyři barevné kombinace a mrknout na ně můžete ZDE. Mě zaujala varianta č.2, ale hádám, že ve výsledku budou všechny hodně podobné. Nehty jsem nalakovala třemi odstíny - černým Rimmel 800 Black Out, 405 Loafer Love For You téže značky a Nubar Oh Baby Pink.




Nehty jsem polepila tenkou páskou, vyplnila a měla jsem připravený základ pro fólii. Zajímalo mě, jak bude vypadat na různých odstínech - černá byla jistota a růžová s modrou spíš pokus. Naživo to vypadalo mnohem lépe, než na fotkách, na kterých je fólie výrazná hlavně přes černý podklad.

Samotná manipulace s fólií byl trochu oříšek. :) Je opravdu hodně tenoučká a ustřižené kousky rády mizí v neviditelné černé díře..:D Kousky jsem ukládala do měkkého laku, opatrně zahladila štětečkem a přetřela top coatem. Sem tam něco trčelo, ale to spíš přisuzuji nedostatečnému zahlazení. Sundat jde normálně odlakovačem. :)

Prsteník a malíček jsem nalakovala jen lakem Rimmel a Nubar a doplnila o stříbrnou pecičku. Ten Rimmel je fakt nádhernej odstín modré, ale ve skutečnosti je ještě tmavší.








Už jste takovou fólii zkoušely ? Já myslím, že ji do budoucna určitě ještě vytáhnu a třeba se povede lépe. :)

Pokud plánujete nákup třeba zrovna té fólie, můžete využít 10% slevu s kódem NMX31




BPS Mockrát děkuji za poskytnutí produktu k recenzi. :)

17 komentářů:

  1. nestačím na Tvými výtvory zírat - nádherná práce! <3

    OdpovědětVymazat
  2. V poslednej dobe ma svojimi výtvormi úplne dostávaš a tento nie je výnimka :) Super, chválim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen čekám, kdy ta inspirace odezní, snad ještě chvilku ne. :) A moc děkuju. :)

      Vymazat
  3. Nádhera, fólie mám doma taky, ale ještě jsem je nezkoušela na nehtech vypadají luxusně.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná příště vyzkouším nějakou opravdu hodně temně modrou jako podklad. Děkuju. :)

      Vymazat
  4. fóliu som neškúšala, no u teba vyzerá úžasne!!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Thank you, I'm glad you like it. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty jsou boží! Hlavně ta barenvná kombinace (instagram náš chat) ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, ten střípkový a zrcadlový efekt se mi moc líbí, dokonce uvažuju, že bych to s takovou fólií taky zkusila. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, určitě budeš nadšená. :) Jsem ráda, že se tolik líbí. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...