úterý 5. dubna 2016

Jordana Texture 15 Soft Lilac


Dobré ráno přeju.

Na loňském Interbeauty jsem si pořídila jeden texturovaný lak Jordana, o kterém bych vám dnes chtěla napsat. :)

Odstín 15 Soft Lilac pochází sice z podzimní/zimní kolekce, ale ani teď na jaře se rozhodně neztratí - jak by taky takhle pěkný odstín mohl ? :)

Lakování taky nebylo vůbec špatné. Obvykle se mi druhá vrstva u texturovaných/pískových laků lakuje hůře, protože štěteček zadrhává, ale v tomhle případě to šlo dobře. Lakovala jsem dvě vrstvy a jediné, co mu trochu vytýkám je delší doba schnutí. Na pohled se zdá suchý, ale ještě i po necelé hodině se může poškodit rýpancem. To samé bylo i u odstínu 14 Vitage Green.
Hrubý je podle mě tak akorát, takže třeba roztržení silonek s ním zase tolik nehrozí. :)

Lak seženete na eshopu Jordana za 49,-Kč. Neobsahuje toluen, DBP a formaldehyd.










Co na Soft Lilac říkáte ? Tohle je barva podle mého gusta, ale to asi není žádná novinka. :)

Mějte se fajn. :)



16 komentářů:

  1. Barva pěkná, ale moc nemám ráda tyhle textury :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. To je farbička :) Takých by som mohla mať aj sto a neomrzeli by ma... A páči sa mi aj ten texturovaný vzhľad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná jemná jarní barvička:-) I ta textura je zajímavá...

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, ten je nádherný! Přesně barva pro mě. Teď mám princess od Gabrielly Salvete, ale už je to na mě moc růžový. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Princess je super, jen mi vadí, že se do něj jakoby zažírají nečistoty a nejdou pryč. :D

      Vymazat
  5. Tento týždeň by som hádam mohla pridať nejakých jeho bratov - v trblietavej verzii :-) Inak veľmi príjemná jarná farbička

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...