neděle 20. března 2016

Holografické nálepky



Dobré ráno. :)

Born Pretty Store mi kromě opalescentních perliček přišly i holografické nálepky na nehty, na které vám dnes přináším článek.

Na eshopu mě moc zaujaly, protože podle fotek se krásně mění a vypadají poměrně jemně - přímo mému oku lahodily.

Jsou dvě varianty. Jakoby holografický efekt z větších kousků, a pak ty mé - obě varianty najdete ZDE.

V balení je celkem 16 nálepek, které jsou ještě opatřené průhlednou ochrannou fólií.





Nálepky jsou pevné, ale jemné a docela dobře pružné. Kupodivu jsem našla tvar, který mi velikostně celkem pasoval a nemusela jsem se tak s nimi složitě střihat.

Bohužel asi nejsem dostatečně šikovná a s celoplošnými nálepkami bojuju už celou věčnost. První pokus dopadl katastrofálně. Všude se krabatily a odchlipovaly. Druhý pokus už dopadl lépe, ale pořád ne na 100%.

Nálepku jsem umístila co nejblíže k lůžku, pořádně zatlačila do všech stran a pomalu lepila na zbylou část nehtu a současně uhlazovala po stranách. Přes volný okraj jsem ji trochu víc natáhla, ohnula a odstranila pilníkem. Top coat jsem nepoužila, protože při posledním pokusu jen podpořil jejich krabatění, I tak jsem nálepky musela často dodatečně uhlazovat, což mě moc nebavilo a druhý den šly dolů. :))

Nenalepené se nádherně barevně mění. Vidíte levandulovou, tyrkysovou, oranžovou, modrou, zelenou - nádhera. Na nehtech se ale až takhle pěkná podívaná nekonala a vypadaly tak nějak furt stejně, tak nevím, kde je chyba.






Na ostatní nehty jsem nalakovala E style č. 17 Lavender a EBD Up To X 02 Heather. Vzor jsem vytvořila pomocí tenké zdobící pásky.

Přeju vám hezký den a opět připomínám slevový kód NMX31, s kterým získáte 10% slevu. :)

Born Pretty Store děkuji za poskytnutí produktu k recenzi. :)


18 komentářů:

  1. Moc pěkné, už nějakou dobu po nich pokukuji, jenomže si je kvůli práci nemůžu dovolit a mít je pouze na víkend kdy nepracuji je škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Tak třeba nějaký jemnější holografický lak, který je hlavně na tu aplikaci mnohem méně náročný. :D

      Vymazat
  2. Opet povedene.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nálepky na nehty zatím nezkoušela, ale chci to někdy určitě vyzkoušet :)

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si od nich dám asi pohov, protože mi to s nimi nějak prostě nechce jít. :D

      Vymazat
  4. Mně se to náhodou moc líbí, je to jemné a něžné, přesně na takové věci mám poslední dobou chuť :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozumím, s příchodem jara se ty barevné chutě pozvolna mění, viď. :)) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  5. Vypadají moc pěkně, ale já bych prostě na ty nálepky neměla trpělivost a půlka by jich padla zbytečně:-) Ale tobě se to povedlo...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné nehty a krásně sladěná kombinace. Skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nepoužité majú fakt silnejší efekt. Aj napriek tomu, že nevydržali, veľmi pekný nail art a farebná kombinácia

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...