středa 24. února 2016

Únorové nákupy a dárečky :)


Hezký den přeju.

Původně to vypadalo, že to v únoru s nákupy nebudu přehánět, nakonec se mi doma ale něco nastřádalo, takže tady je článek. Přišel mi další nádherný balíček od Míši, něco jsem si odnesla z akce SpaRitual, objednala z modeláže...vše nafoceno, tak jdeme na to. :)


Paletka očních stínů Freedom je do 27.2. v Tetě se slevou za 130,-Kč ( původně 199,-Kč )
Varianta Audacious 3 mi přijde asi nejuniverzálnější. Včera jsem se s ní namalovala a až na to, že mají stíny maličko sklon prášit, se s nimi pracovalo příjemně. Stíny se hezky roztírají a s pigmentací jsem byla spokojená. S bází pod oční stíny Art Deco mi vydržely neporušené celý den.




V Tetě jsem si pořídila i jeden lak z kolekce Gel Enamel od Gabrielly Salvete - odstín 02. 02 ??? Kde jsou názvy ?? :( Také jsou ve slevě ( ty nové odstíny asi ne, alespoň jsem je viděla odděleně pořád s cenou 99.90,-Kč což mi přijde na drogerkový lak přehnaný ). 02 jsem koupila tedy s 40% slevou - za 59.90,-Kč



Dál bylo na trase naplánované DM, kde mě zaujaly kleštičky na řasy Ebelin, které tuším vyšly na necelou stovku. Mám už hrozně dlouho od NYC a už opravdu dosloužily. :)) Přiznávám, že se mi strašně líbí barva kleštiček, že nejsou obyč stříbrné. :) Na rozdíl od těch NYC ( nevíte, zda jsou stále v prodeji ? ) nijak nepruží a nepřišlo mi, že by řasy nějak zvlášť natočily..



Na Modeláži nehtů jsou na laky do konce února pěkný slevy. Toho samozřejmě nešlo nevyužít, takže jsem si objednala tři EBD Up To X - 41 Juicy Berries, 40 Golden Leaves a 05 Fine Nude - druhou lahvičku, protože se nebezpečně blížím ke dnu a ten odstín miluju. Viděly jste ho ZDE
Všechny odstíny jsou teď za 79,-Kč 
Objednala jsem si i trio TC, které je za 195,-Kč - zapomněla jsem ho vyfotit. :/ :)



Dál jsem neodolala nude odstínu s perletí China Glaze - Don't Honk Your Thorn za 79,-Kč



Na některé laky Nubar je akce 1+1, tak jsem si objednala Jewel a Treasure - zaplatila jsem jen 150,-Kč. Jewel je krásně krycí ve dvou vrstvách, ale Treasure vidím spíše na barevný podklad. Je vodovější a málo pigmentovaný - spíše jako efektový holograf. Na fotce níže je nalakovaný v cca čtyřech vrstvách.



V únoru jsem se zúčastnila bloggerského eventu se značkou SpaRitual, odkud jsem si přivezla spoustu dárečků ( viděly jste na IG ). Krásný Tend jsem dostala a Bismuth si koupila. Také není na samostatné lakování moc stavěný, ale s tím jsem si ho už pořídila, protože to jde při pohledu na lahvičku dobře vidět, že je slabě pigmentovaný. Věděla jsem ale, že na černém podkladu to bude bomba..a je ! :) O akci vám snad brzy napíšu. Na místě jsem si koupila i výživu na nehty - Protein Boost, ale já hlava děravá ! Zase jsem ho zapomněla vyfotit :D Oba laky jsou za 273,-Kč, Protein Boost pořídíte za 386,-Kč

Vlevo Tend, vpravo Bismuth v cca dvou vrstvách
Bismuth s černým podkladem

A konečně se dostávám k náloži dárků od Míši ♥ Poslala mi notýsek, odlitý Seche Vite k vyzkoušení, krásný jarní řetízek, holografické laky Rival de Loop Young, soví razítkovací destičky, spoustu vodolepek a pochoutku pro pana Odina ♥ Děkujeme !!! :)

03 Cute Candy a 01 Dreamland

Detail destiček :)
Těšila jsem se na jaro, až řetízek vytáhnu, no stalo se tak nakonec o dost dřív. :D

A ještě sem šoupnu tuhle fotku. Na IG jsem s vámi včera večer sdílela své nadšení z těchto dvou kousků - kostkovaná košile a svetr, ve kterém jsem se cítila moc fajn. :) Oboje Gate za 348,-Kč

A vím, že ani toto není kosmetika, ale jsem nadšená i z koupi dvou knih v Levných knihách. :) Červený vrch 69,-Kč a Pes Baskervillský 79,-Kč - no jako nekup to !



A co udělalo v únoru radost vám ? 

Využily jste nějakých zajímavých slev ? Co jste pořídily ? :)



19 komentářů:

  1. Mně se nejvíc líbí řetízek, ten je krásný! A Pes Baskervillský! Pamatuji, jak jsem ho prvně četla, když jsem měla jít na jednu vernisáž, na kterou jsem moc chtěla, a zažrala jsem se do toho tolik, že jsem vernisáž totálně prošvihla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherný, udělal mi velikou radost. :) Haha, tohle se mi zatím nepovedlo, abych zmeškala akci, třeba to taky jednou u nějaké přijde. :D

      Vymazat
  2. Samé pěkné věcičky :) spousty fotek znám z instagramu.

    OdpovědětVymazat
  3. Freedom paletky bych nějakou ráda vyzkoušela. Tolik krásných odstínu laku :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Tak teď je ideální příležitost na ty paletky. :)

      Vymazat
  4. Krásný věcičky, chválím láčky ♥. A propo hlavně Rival de Loop. Schválně jsem kontaktovala Rossman a u nás v Teplicích tahle značka nebude, kvúli malé velikosti prodejni grrr. Tak snad se dočkám v Teplicích alespon Revlon stojanu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani. :)
      Ty jsou strašně pěkný, ty Rival..♥ Mrkla jsem ještě u nás. Stojan sice je, ale tihle holouši ne-e. :/
      Revlon, jo ? O tom nic nevím. :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Dnes jsem se s ní znovu malovala a mám ji ráda čím dál více. :))

      Vymazat
  6. Ani neviem, na čo skôr reagovať. Začnem retiazkou, ktorá je náádherná! Pokračujem pochvalou nákupov a noviniek, ktoré boli dosť zaujímavé. A skončím (tiež) počudovaním sa nad tým, že laky GS majú čísla (1) a nie názvy, pričom, ak sa nemýlim, pred nejakým časom (cca 2 roky?) robili obrovskú súťaž, kde sme mali lakov vymýšľať názvy... (Avšak 02-ka je naozaj krásna.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten řetízek se Míše vážně moc povedl, tolik pochval, co už tu od vás dostal. :) Jsem byla ráda, že jsem ho nakonec mohla vytáhnout dřív. Na tu soutěž jsem si nedávno vzpomněla. :D Myslím, že jsem taky vymýšlela názvy a pak nějak prošvihla ten daný termín, to mě tak mrzelo :D To je docela škoda, že jsou "gelouši" o názvy ochuzeni. Jsem ráda, že se novinky líbí. :)

      Vymazat
  7. Krásný kousky. všechno! Okouzlily mě Nubárci, vypadají úžasně a taky ty holoušci od Rival de Loop, mně je koupil přítel jako překvapení a prej je pořídil za 9,90 :-D Proto už asi nikde nejsou k sehnání, když je dali za takovou cenu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak strašně hezký, že ti přítel přinesl laky. :D ♥ A ještě takový pěkný kousky ( a že umí nakoupit za super cenu :D ) Děkuju, Aničko. :) Zase nastává dilema, co sem dát jako první. :D

      Vymazat
  8. OMG, tie sovičkové doštičky ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě kdyby se mi s nimi dařilo lépe..:D Ale jinak ano, omg ! :))

      Vymazat
  9. To je parádní sbírka laků :-) . Také jich mám doma hodně. Ostatně jako všeho :-D . Musím se nějak donutit a přestat tolik nakupovat, nebo to za chvíli nebudu mít kam dávat :-D . První krok jsem udělala u oblečení. Našla jsem si eshop second hand , kam jsem poslala všechno oblečení, které se mi už nelíbilo, tak jsem na sebe pyšná :-) .

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...