čtvrtek 21. ledna 2016

Pastelová vitráž :)


Zdravím :)

Uznávám, že dnešní příspěvek se nenese zrovna v barvách vyjadřujících aktuální období, ale snad to nikoho příliš "nepohorší" :))

Nehty vznikly neplánovaně - nalakovala jsem si jeden odstín, který se mi více líbil v lahvičce, tak šel dolů. Během půl hodinky vznikla následně tahle manikúra, kterou jsem nosila včera v práci ( kde se samozřejmě už po pár hodinách narušila, takže večer jsem ji zase mohla odlakovat :( )



Použila jsem celkem tři laky - Pupa 317 Light Fuchsia, Cuccio Longing For London Nubar Don't Hang Up + černou akrylovou barvu. Tou jsem na palci a prsteníku nejdřív namalovala různě se spojující vlnky, které byly v podstatě hned suché. Na plastový pytlík jsem kápla Pupu, Cuccio a Nubar, které jsem nabírala a na nehty aplikovala zdobící kuličkou. 


Obávala jsem se toho, že mi budou laky rychle tuhnout a na nehtech se posléze lepit a táhnout, ale šlo to nakonec docela dobře. :) Ideální by samozřejmě bylo v tomhle případě pracovat spíše s akrylovými, anebo akvarelovými barvami, ale v mé sbírce ( ehm, pokud lze tři kousky takto vůbec nazvat :D ) je stále nedostačující počet barev na to, aby to šlo uskutečnit. :)) 


Po dokončení se barvy sem tam překrývaly, to jsem očekávala nějaké ty přetahy, takže jsem si dala repete a černou akrylovou barvou ještě jednou všechno obtáhla. Na závěr jsem přetřela top coatem ( trošku se to občas někde mázlo :/ ) a to bylo vše. 

Už jsem pouze nalakovala na ukazovák Cuccio a na prostředník s malíčkem Nubar. Přidala kamínek a toť vše.








Mějte se hezky a zase příště. :)

10 komentářů:

  1. Ty jsi teda rozjetá s těma nail artama a článkama :-D opět další povedená mani :-) já bych si vystačila s tím Nubarem a Cucciem, už oni jsou samy o sobě dokonalý a velmi se k sobě hodí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, rozjela jsem se až nějak moc. :D Nejhorší je, že mě teď ani moc nebaví focení jednobarevných nehtů, ale zase by to chtělo trochu prostřídat. :) Děkuju, Aničko. :) Chtěla jsem to ještě "rozbít" nějakým výrazným odstínem. :)

      Vymazat
    2. Presne toto som si povedala "Romča teda ide!" :) Aspoň mám čo obzerať, keď som teraz chorá :) Vydarená mani a vôbec mi nevadí, že neladí s ročným obdobím ;)

      Vymazat
    3. A to mám toho ještě poměrně dost nachystanýho. :)) No a děkuju ! :) Ať jsi brzy fit. :)

      Vymazat
  2. Teda ty pastely sem opravdu vnesly jarního ducha:-) Vážně pěkná kombinace...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela bych to jaro už i uvítala, tak aspoň na nehtech...:)) Děkuju ! :)

      Vymazat
  3. Mne sa to páči, ale hlavne sa mi páčia tie jemné pastelové láčiky... Už začínam mať chuť na podobné odtiene, hoci ešte stále lakujem paletou tmavých až čiernych tónov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to moji oblíbenci, tak jsem ráda, že se líbí. :) Já tak nějak lakuju všechno možný. :)

      Vymazat
  4. Nadhera.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...