pondělí 11. ledna 2016

• Nail Art pro časopis Modeláž nehtů •


Pěkné ráno všem. :)

Protože lednové číslo časopisu Modeláž nehtů je na světě, ráda vám dnes tady na blogu ukážu nail art, který jsem díky nabídce od Nikol pro časopis vytvořila. ☺




Chladné zimní dny ( a noci ) jsou přímo jako stvořené k tomu, abyste své nehty zahalily do matného šatu s kovovým nádechem.
Kombinace těchto dvou efektů je jakýmsi příslibem toho, že se budete cítit výjimečně, tajemně a žensky. Staňte se na malou chvilku femme fatale a přitahujte pohledy okolí na vaše nehty.


K tomu vám snadno pomohou matné metalické laky značky Cuccio z kolekce Precious Metals, které jsem si pro svou manikúru zvolila.


 Zcela jistě nejsem jediná, kdo má v oblibě jednoduchý nail art, který je zároveň velmi efektní, ale přitom také celkem nenáročný na tvorbu. Proto jsem se rozhodla vytvořit pruhy.

Nehty jsem nejprve nalakovala modrým lakem Cobalt Cool, který jsem nechala řádně proschnout. Následně jsem do středu nehtů nalepila proužek tenké zdobící pásky, abych vytvořila ostrou linii mezi odstíny. Druhou polovinu nehtů jsem nalakovala zeleným odstínem Vivacilous Verdigris a proužek strhla ihned, dokud byl lak mokrý. Na závěr jsem na nehty aplikovala kamínky v barvách safíru a smaragdu. Celou manikúru to velmi pozvedlo a navodilo příjemný punc luxusu.





Jaké milé překvapení, když jsem zjistila, že v tomto čísle je i skvělá Dandelijon ♥




Jsem ráda, že jsem měla další příležitost stát se součástí časopisu ( i když nervíky to trochu byly - vymyslím něco ? Bude se to líbit ? Není to "blbý" ? :D ), ale nějak jsem to zvládla a teď se z toho jedině těším. Děkuji za takové příležitosti !

Mějte hezký den a přeji úspěšný start do nového týdne. :)



19 komentářů:

  1. Romankaa! Čítam, čítam, obdivujem, okukujem a v tom - na svoje meno narazím! :D Tak to je úplne dokonalé, že sme v jednom čísle!♥ To je prekvapko aj pre mňa (a veeľmi príjemné!:-) Je to česť, ocitnúť sa medzi takými nádhernými smaragdami a zafírmi;-), krásne! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem koukala - to je přece Dandelijoooon !! :D ♥ Taky mě to potěšilo, je to hezký sejít se takhle v časáku. :D A moc se ti to povedlo - fotky, provedení, všechno. :)

      Vymazat
    2. No toto je úplné "rande na slepo" :D (ktoré nám tajne dohodla Slečna Nikol;-) Mám radosť, veľkú:-), a ďakujém, si zlatá! Tiež som mala stresíky, či to nebude až moc veľká abstrakcia.:D Hih. Tak zas niekedy niekde naviděnou!♥ :o)

      Vymazat
  2. Jeee to je super. Oba odstiny jsou krasne a hlavne se k sobe hodi.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Miško, taky si myslím, že jim to spolu slušelo. :)

      Vymazat
  3. Gratuluji k dalšímu úspěchu, Romanko :-* Jsi moc šikovná a určitě si to zasloužíš, navíc se ti článek moc povedl :-) Také vždycky mívám takvé pocity, jestli se to bude líbit a jestli vůbec něco vymyslím, takže v tom s tebou soucítím a kolikrát u toho mám i dost nervy, když se nedaří. Nejhorší je vždycky případ, kdy je vše dokonalé, ale nedaří se to vyfotit.. To by mě šlak trefil :-D No jo, nehtoblogerské problémy :-D Hned jsem dostala chuť nalakovat si modrý Cuccio :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuju, jsi úplně zlatá <3
      Viď, člověk se nervuje až by z toho i zešedivěl kolikrát. :D To se taky dokážu pěkně rozzuřit, když se nedaří fotky. Koukáš na nehty, který se povedly, ale fotky prostě nejsou ani trochu podle představ, uf, horor prostě. :D

      Vymazat
  4. Blahopřeju k dalšímu článku...Metalické barvy jsou podle mého gusta:-)krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju a taky jsem moc ráda, že se líbí ! :)

      Vymazat
  5. Ty kamínky to na závěr pěkně ozvláštnily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, bez nich by to nebylo vůbec ono. :) Děkuju, Hani. :)

      Vymazat
  6. Krásné a ty kamínky úžo třešnička ❤☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem ku článočku :) Milujem kombináciu zelenej a modrej a v tvojej manikúre pôsobí naozaj slávnostne. Super je aj použitie kamienkov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujeeeem velmi pekne. :) Ta kombinace se mi taky zalíbila. :)

      Vymazat
  8. Ta barva je naprosto dokonalá. Já mám ráda takové výrazné barvy. Mám doma různé laky na nehty a i zdobení, které nehty pěkně oživí. Pokaždé si s nimi vyhraji. Sama jsem zvědavá, co zase příště vymyslím. Je to momentální nápad, jak zkombinovat barvu laku se zdobením, aby byly nehty originální.

    OdpovědětVymazat
  9. Teda nevím, kdo by si mohl dobrovolně dát ty špičaté drápy. Ale komu se to líbí, tak prosím. Já si myslím, že je to hlavně strašně nepraktické. Nebo dokáže mi tu nějaká žena říct, jak to tedy je? Ta moje chodí na modeláž nehtů od www.beautiful-me.cz/modelaz-nehtu a teda přijde mi, že domů chodí fakt jen s decentně vymodelovanými a pěkně upravenými nehty. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...