úterý 17. listopadu 2015

China Glaze Ghostess With The Mostess


Dobré ráno ☺
Měla bych se věnovat spíše lakům, které mám doma už delší čas a zatím jsem vám je neukázala, ale na tohohle glittrového krasavce jsem tak nějak měla náladu. :)

China Glaze ani letos nezapomněla na Halloweenskou kolekci laků - Ghouls' Night Out, ze které tento lak pochází. Já si ho naprosto zamilovala, což jde v mém případě velmi snadno, pokud se jedná o takhle zajímavý efektový lak. Najdete v něm oranžové, fialové, černé a světle zelené hexagony a puntíčky. 

Moc příjemně mě překvapilo lakování. Glittry jsem nemusela nijak zvlášť lovit, stačilo pouze trošku "zakvedlat" štětečkem v lahvičce a nanášet tak jakoby cik cak pohyby na nehty. Možná za to může i mírně hustější konzistence laku, kdy glittry nesklouzávají zpět do lahvičky. 
Takhle se mi dostalo všeho v rozumné míře a lakování mě fakt bavilo. :) Na nehtech vidíte jednu vrstvu s top coatem.

Jako podklad jsem zvolila Cuccio Longing For London, který tu snad také brzy uvidíte samostatně. 

Lak zakoupíte na eshopu Modeláž nehtů za 150,-Kč














Jak se vám líbí ? Za mě to je asi nejpovedenější efektový lak za poslední dobu. :)




26 komentářů:

  1. Wau, tak ty jsou! A s tou fialkovou to vypadá přímo božsky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super kombinace, na tomto podkladu dokonale vynikne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce jsem tuhle kombinaci nosila několik dní, jak se mi líbila. :)) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí, vážně je perfektní a určitě doporučuju. :)

      Vymazat
  4. Je moc pěkný a podklad jsi mu vybrala dokonale:-)

    OdpovědětVymazat
  5. tento som mala mať na blogu na Halloween, nuž, nevyšlo :-D Krásny podklad si mu vybrala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přemýšlela nad tím, že by to chtělo už nějaký nail art na Halloween, ale jako každý rok zůstalo pouze u přemýšlení. :D
      Děkuju. :)

      Vymazat
  6. Juuuu, to je krasavec, tvé nehty mi trošku připomínají kropenaté vajíčko :-D Ale v dobrém :-) vypadá to moc moc roztomile :-)

    OdpovědětVymazat
  7. tomuto sa hovorí dokonale zvolený podklad!:) nádhera!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vis moc dobre jak to hezky skombinovat, skvele. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Je to fešák :) Kombinace se Ti povedla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten vypadá moc krásně, mám ráda kombinaci modré a oranžové v pastelových tónech, ta černá k tomu dodává takovou sílu a celkový efekt je fakt parádní. Krásné nehty máš.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsi to vystihla přesně. :) Děkuju za pochvalu. :)

      Vymazat
  11. veľmi pekné nechtíky :) Radka to super vystihla, tá čierna tomu dodáva šmrnc!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...