středa 21. října 2015

Úlovky z podzimního Interbeauty :)


Ahoj :)

Navštívily jste podzimní Interbeauty ? Já ano a tentokrát jsem vzala svou mamču, která byla na veletrh zvědavá. 

Řekla bych, že jsme si výstavu celkem užily, vše si v klidu prošly a omrkly. A nebýt maminky, asi určitě bych toho tolik nedovezla. :D A co konkrétně to tedy bylo, to se dozvíte níže. :)




Ve stánku Modeláže nehtů jsem téměř ihned sáhla po laku China Glaze Ghostess With The Mostess ( 150,-Kč ) z nejnovější Halloweenské kolekce Ghouls' Night Out.

Co se týče zdobení, tak tentokrát jsem byla až moc střídmá, ale nějak mě nic nezaujalo, krom celoplošných samolepek s jemným květinovým motivem připomínajícím krajku. ♥ Vyšly na 49,-Kč

Akrylové barvy mám doma dvě - černou a bílou. Když jsem je zahlédla, řekla jsem si, že by to chtělo ještě nějakou barvu. Ale kterou ?? Tak jsem s jistotou po chvíli zvolila svou oblíbenou barvu. :)  Brilliant Violet od značky Maimeri byla za 59,-Kč





Ve stánku Bomb Cosmetics jsem nutně musela mít nějaké tělové mléko, protože to poslední, co jsem měla tak nádherně vonělo ♥ Tentokrát jsem chtěla nějaké v kelímku a vyhrálo to toto zjemňující tělové mléko.

A voskovky do aroma lampy :)




No ano, Cuccio, aspoň bez jednoho laku a máslíčka by odejít přece nešlo. :)
Tohle máslíčko citrónová tráva a levandule jsem chtěla hned, jak jsem se o něm doslechla. Má o dost intenzivnější vůni než to předchozí ( granátové jablko a fíky ). Na veletrhu za 149,-Kč

Lak k máslíčku celkem ladí, co říkáte ? :) Jeho název je Longing for London ( 175,-Kč ) a je perfektně pigmentovaný, radost ho lakovat.




Oční stíny jsem si poměrně dlouhou dobu nekupovala, protože mám doma jednu velkou paletu a stejně ji skoro nepoužívám. Ale od té doby, co jsem dostala onu proslulou bázi Art Deco, mě stíny opět začaly bavit, takže téhle paletce Sleek 578 Storm Palette nešlo absolutně odolat. Překvapila mě i cena, kterou jsem podvědomě očekávala vyšší, ale 230,-Kč mi nepřišlo moc.






Nemohla bych odejít, aniž bych se setkala s milou Nikol ( dokonce jsem konečně osobně poznala i Aničku za což jsem moc ráda ! :) A aspoň na chvilku i Verunku z blogu U dvou Verunek, což by mi úplně vypadlo z hlavy, protože to bylo opravdu kratičké setkání. :D
Nikol pro mě měla připravené tyto laky EBD Up To X - nové odstíny. :) To byl pohled, jak se na dně taštičky převaluje tolik krásných laků. ♥ Velmi děkuji Nikol a Modeláži nehtů. :) K lakům jsem dostala i 10 denní Top Coat s 3D efektem a Rapid Top Coat.
Nové odstíny jsou již samozřejmě k mání zde a celkem jich je 6.
34 Fresh Mint, 35 Candy, 36 Electric Night, 37 Starfish, 32 Sky-Blue a 33 Hot Orange

A u EBD ještě zůstaneme, protože na příkaz paní matky :D jsem si ještě pořídila tyhle čtyři prcky, což jsou nové podzimní odstíny. A jsou vážně dokonalé. S pigmentací na tom nejsou sice nejlépe, ale věřím, že na černém podkladu budou tito duo chromatičtí hezounci parádní. Celkem jich je také 6, ale tak čtyři zatím stačí. :) Na laky EBD Up To X byla navíc akce 1+1 zdarma..a to se vyplatí ! :) Všechny odstíny naleznete v odkazu výše.


38 Mighty Maple, 39 Misty Swamp, 42 Enchanted Lake a 43 Autumn Night

Opět byla rozdávačka laků za vstupenku - tentokrát se jednalo o dva druhy 10 denních nadlaků, které jsem už výše zmiňovala. A pozor, rovnou velké balení ( 15ml )


CND Cuticle Away byl na mém seznamu hned na prvním místě ! :) Po přečtení recenze u Nikol ( zde ) jsem po tomhle zázračném přípravku, který pomáhá odstranit odumřelé buňky, nehtovou kůžičku a zatvrdlá místa, okamžitě dychtila. Na veletrhu byl za 235,-Kč a opravdu je to bezvadná věcička.


Na výprodejový koš OPI jsem se těšila. Tentokrát byl jen jeden střední a jeden maličký košíček, i tak jsem tam ale pár pěkných kousků našla.

Zlaté střípky Glaining Mole-Mentum a bílo růžové třpytky s bílými čtverečky Let's Do Anything We Want ! byly za 49,-Kč a krásná mléčná krémovka So Many Clowns...So Little Time byl za 95,-Kč




Leštící blok vyšel na 40,-Kč a už ani nevím, kde jsem ho kupovala. Plastový vzorník jsem si koupila na stánku Modeláže nehtů za 49,-Kč


A poslední věcí je texturovaný lak Jordana 15 Soft Lilac za 50,-Kč :)


A co jste si na veletrhu pořídily vy ? :)

16 komentářů:

  1. Juuu, těšila jsem se na článek! :-) Krásně jsi pokoupila, polovinu jsem toho mohla vidět naživo, to bylo lepší :)) Ale byla jsem hrozně zvědavá, co jsi dostala za laky :D Těším se moc na jejich recenze, vypadají krásně, já už makám na podzimních :-) Děkuji ti za zmínku, taky jsem tě konečně ráda poznala, jen škoda, že nebylo víc času a taky jsem se trochu styděla :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ses styděla ? :D No já svým způsobem asi taky. :D Když jsi přicházela, tak jsem si v duchu úplně říkala, že Jéé, to je Anička ! :D A teď jsem nevěděla co, tak ti tam tak formálně podávám ruku. :D Vždycky je to zvláštní, takhle dlouho s někým komunikovat přes blogy a pak se skutečně vidět. :) Jinak děkuju, jsem ráda, že se líbí. :) Už se těším na fotky těch podzimních, jsou parádní ! A taky na tvůj nakupovací článek ! :)

      Vymazat
  2. Super nákup! Páči sa mi každý jeden lak a tá paletka je úžasná! :) Teším, sa kedy laky uvidím na tvojich nechtoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Snad bude už tenhle týden některý z nich k vidění na blogu :)

      Vymazat
  3. Aaach, škoda, že taký veľtrh nie je nikde v mojej blízkosti. Alebo možno aj dobre, lebo sa už vidím, koľko vecí by som si chcela nakúpiť :D Sleek paletka a EBD Up To X laky vyzerajú úžasne!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, utrácí se tam dobře. :)) Už se těším, až ty EBD nalakuju ! :)

      Vymazat
  4. Tak ten vzorník bych si moc přála, musím napsat Ježíškovi!
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beauty by K. - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzorník jsem už potřebovala, hrozně rychle je vždy spotřebuji. :D

      Vymazat
  5. Máme rovnakého Opíka :-) Za ktorého samozrejme vďačím tebe! Krásny nákup, teším sa na príspevky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, říkala jsem si, že to je ten, co jsem pro tebe měla do swapu, tak šup s ním do košíku. :D
      Jsem ráda, už bych na nich mohla začít dělat. :))

      Vymazat
  6. Samé krásně věci jsi pořídila :) Jsem zvědavá, co řekneš na ty samolepky, pro mě big propadák, ale třeba jen s nimy neumím zacházet :D Bomb cosmetics mě taky učaroval svými vůněmi. Odnesla jsem si též tělové máslo, špalíček do vany a nádhernou svíčku :) Jinak jsem se snažila šetřit, takže jsem si koupila jen jednoho opiáče a pak pár produktů od Havlíka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) No taky jsem na ně hodně zvědavá po přečtení komentáře na IG :D Z toho Bomb Cosmetics bych si nejradši odnesla celej stánek ♥ Včera jsem zkusila to mléko a musím říct, že je jako fajn, ale přeci jen to s dávkovačem s višňovou vůní bylo lepší, takže příště..:)

      Vymazat
  7. Pěkné úlovky, jsem zvědavá až je všechny uvidím na nehtech. Na veletrhu jsem si nic nepořídila jelikož jsem tam nebyla. Ale už si mohla vidět na FB novou destičku od Moyry, lak SpaRitual, dále mi mají přijít vánoční destičky, zlatý razítkovací lak od Bornpretty co jsem si obejdnala a ještě nějaký zelený chameleon lak a v neposlední řadě razítko a destička od Blovesplates :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Hani. :) No tak to se těším na příspěvky, když je na cestě takových pěkných věciček ! :)
      Destičky Moyra vypadají fakt krásně, škoda, že na veletrhu jsem je neobjevila :/

      Vymazat
  8. Nádherné laky jsi si pořídila, těším se na fotky jednotlivých laků na skutečných nehtech. ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...