pátek 23. října 2015

OPI Let's Do Anything We Want!


Dobré ráno :)

Přemýšlela jsem, kterým lakem začít. A volba padla na glittrového OPI, protože už tu dlouho žádný nebyl. 

Na veletrhu si ho všimla mamka, já bych ho asi nejspíš přehlédla, což by tedy byla škoda. V lahvičce se líně převalují růžové a bílé glittry s bílými čtverečky - nádhera..<3

Let's Do Anything We Want! pochází z jarní kolekce 2014 nazvané Muppets Most Wanted. Tuhle kolekci považuji za velmi zdařilou - koukněte na ni třeba k Chalkboard Nails.

Lakování probíhalo opravdu pohodlně. Drobných glittrů je v lahvičce bohatě, takže žádného lovení nebylo potřeba. Glittry se pěkně rozprostřely po nehtu a nikde se nekupily. Trochu potíž byla s bílými čtverečky, protože se hodně usazují na dno lahvičky, je třeba ji tedy pořádně promnout v dlaních, aby se spojily se zbytkem.

I tak se na nehty dostal tak jeden až dva čtverečky, takže jsem si sem tam nějaký vylovila. :) Rozhodně jsem to ale čekala mnohem horší, takže lak velmi příjemně překvapil.

Zkoušela jsem ho lakovat na tělový Gabriella Salvete Matte Effect 03 Eleganza a fialkový Rimmel By Rita Ora 558 Go Wild-er-ness. Více se mi asi líbí na té GS :) Co vám ?

Na veletrhu mě vyšel na 49,-Kč



















Přeji pěkný víkend :)



15 komentářů:

  1. Tak to je zajímavý lak, máš krásné nehty! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát, to mě těší taková pochvala. :)

      Vymazat
  2. Tak ten je super! :) žádný takový jsem ještě nezkoušela..:)

    Teri the butter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to většinou k efektovým lakům táhne jako magnet, ale tenhle bych přehlédla :)) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Teda, ty jsi s tím hnula! To je opravdu povedený efekťáček, obě kombinace jsi, jak jinak, zvolila moc pěkně, ale taky se mi víc líbí na Gábině <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mám čas, tak fotím skoro furt. :D Viď, na GS vypadá lépe. :) Děkuju, Aničko. :)

      Vymazat
  4. Nádhera! Kombinace efektového laku a OPI je snad vždy zárukou úspěchu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají moc pěkné kousky, to rozhodně ! :) Moc mě těší, že se líbí. :)

      Vymazat
  5. juj, či je na tom nude laku krásny!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je dokonaly lak. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný sluší mu to v obou verzích lakování :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné!! Hlavně ten fialový lak, to je přesně můj odstín :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...