pondělí 19. října 2015

Fialovo zlaté opojení



Přeju dobré ráno :)

Pro vytvoření tohoto Nail Artu mě inspirovala Lucy's Stash, jejíž modrá varianta se mi opravdu moc zalíbila. A to natolik, že jsem se okamžitě pustila do tvoření.

Zvolila jsem své oblíbené barvy, tedy fialkovou Barry M Berry Ice Cream, tmavě fialovou Claire's a zlatou Ruby Wing Sunflower, která to tak nějak všechno docela pěkně oživila a provoněla. :) 

Začala jsem tím, že jsem všechny nehty nalakovala dvěma vrstvami bílého EBD Up To X 16 White.
Poté, co byl lak suchý, jsem na nehty kápla fialovou, zlatou, bílou a světle fialovou - takhle najednou. Hned jsem vzala ustřižený kousek z plastového sáčku, který jsem krátce přitiskla k nehtu, aby se barvy trochu spojily. Tohle jsem opakovala dokud jsem nebyla spokojená, tedy asi tak 3x.

Moc to ze mě dneska neleze, takže doporučuji mrknout na video s postupem od Lucy, které najdete zde. :) 

Na závěr jsem se pokusila nehty orámovat fialovým lakem, ale tohle se moc nepovedlo. :/ Nehty jsem ozdobila zlatými pecičkami a bylo hotovo. :)










Doufám, že se líbilo a přeju pěkný den. :)


16 komentářů:

  1. To vypadá moc zajímavě a pěkně :) To vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nic moc na tom není, to je to nejlepší. :)) Děkuji ti moc ! :)

      Vymazat
  2. Teda, to vypadá dobře! Moc se mi líbí barvičky, které jsi sladila :-) Zajímavá technika, možná ji někdy zkusím, až dostanu odvahu :D ještě mám ale v plánu vyzkoušet tu na folii :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou fólií bych ráda dělala nail art častěji, ale pořád mám velký problém s tím závěrem, protože věčně nedokážu pořádně trefit tvar a všude to odstává..:D Měla bych trénovat. Děkuju, Aničko <3

      Vymazat
  3. Tohle se ti opet skvele povedlo, libi se mi to.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedená kombinace, ale při své šikovnosti se do něčeho takového pouštět určitě nebudu:-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je opravdu jednoduchý. :) Jen to rámování nic moc. :D Děkuju. :)

      Vymazat
  5. Moc se ti ty nehtiky povedly, krasna barevna kombinace! A moc dekuju za odkaz na moji manikuru ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mám velkou radost, že se líbí :) No to není za co, o tohle se nešlo nepodělit. :)

      Vymazat
  6. Krásna kombinácia fialovej a zlatej. Viem si to predstaviť aj bez orámovania na všetkých nechtíkoch ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, ty jsi prostě inspirace :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle případě spíše Lucka z Lucy's Stash. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...