pondělí 28. září 2015

♥ Dvě krásky Zoya - Pru a Carly ♥


Pěkné ráno :)
Už je to nějaká doba, co jsem si v blogsale u Nikol ulovila tyhle krasavice, takže je pomalu na čase, abych vám je tu předvedla. Dnešní článek bude tedy patřit právě jim, tak snad se bude líbit. :)

Oba odstíny na mě působí už takovým tím podzimním dojmem, takže asi i proto jsem čekala. I když jsem se dočetla, že Carly pochází z letní kolekce 2012. :)




Začnu odstínem Pru, což je barva podzimního listí s kapičkou fialové. Je řidší a vodovější, takže jsem ho lakovala ve třech vrstvách. Nanášel se v pohodě, jen jsem ho raději dávala ve slabších vrstvách, jinak měl trochu tendence zatékat ke kůžičce. Má výrazné zlatavé odlesky, jen byl občas trochu problém je zachytit. :)







Carly je oproti Pru perfektně pigmentovaný odstín, takže jsem ho lakovala ve dvou vrstvách. Ona by stačila i jedna silnější pro běžné nošení. Lakování jsem si přímo užívala, protože byl během něho moc poslušný. :) Tekutina se krásně rozprostírá a drží jen tam, kde má. Na fotkách je až moc fialový, ve skutečnosti jde spíše do vínové.









Užijte si volné pondělí, pokud ho volné máte. :) Já třeba ne. :))


20 komentářů:

  1. Krasne su obe, ta PRU mi pripomina jeden odtien od Gabriely Salvete 141 - len neviem ci sa este da zohnat, PRU je ale tmavsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 141 od Gabči mám moc ráda, ( vlastně patří k mým nejoblíbenějším od téhle značky ) to mi připomnělo, že už jsem ho dlouho nelakovala. :) Myslím, že jsem ho ještě loni kupovala kamarádce, ale jak je na tom aktuálně, kdo ví.

      Vymazat
    2. Tiež som si na Gabikinu 141-tku hneď spomenula. Ja ho nemám, má ho moja sestra, ale vždy ho obdivujem, je nádherný!

      Vymazat
    3. Mě to vůbec nenapadlo, ale je to fakt. :) Jooo, je překrásnej ! :)

      Vymazat
  2. Pru se mi líbí víc, od Zoya mám jeden lak a je perfektní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nejsem rozhodnutá, který se mi líbí víc. Oba mají něco do sebe, ale u Carly je pohodlnější lakování. :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No trošku mě mrzí, že mi Carly na fotkách moc neodpovídá.. Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  4. Tak to sú nádherné farby! Hneď by som brala oba laky, sú ako stvorené na jeseň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Přesně tak, taky se mi k podzimu moc hodí. :)

      Vymazat
  5. Tak to jsou nadherne odstiny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Oba jsou nádherné,ale Pru je prostě zajímavější:-) Zoya mě zatím míjí,ale asi ne na dlouho...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, zajímavější asi je, to souhlasím. :) No nejraději bych byla, kdybych jich měla více, ale objednávání ze zahraničí jsem si zatím příliš neosvojila, tak jsem ráda, když na ně takhle vždycky narazím v nějaké blogsale :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Tak jsem dobře udělala, že jsem je zveřejnila až teď. :)) Děkuju :)

      Vymazat
  8. Tak Zoyu zatím žádnou nemám :-) ale tyhle odstíny jsou opravdu prďácký, dokonale se hodí k podzimu.. Ač to nerada říkám, tak už je tu v plném proudu a já začnu taky vytahovat podobné barvičky, ale zas nějaká změna oproti neonkám, ne? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je to naopak - ten podzim si užívám. :D Jako léto super, moc fajn, ale to pošmourno mě taky baví. :D
      Chtělo by to nějakou podzimní neonku ! :)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...