neděle 9. srpna 2015

Pastelky od Claire's ( 6x 4.5ml pack )


Ahojky :)

Tohle je má druhá sada mini laků od Claire's. Nemůžu jim odolat, protože mi připadají strašně hezounký, takže si vždycky musím nějakou odvézt, když se jede do Prahy. Tuhle jsem pořídila v OC Nový Smíchov za 269,-Kč

Sada obsahuje 6 laků po 4.5ml, takže jsou opravdu mrňavý. U mě jste viděly už jednu sadu, kde byly tmavé odstíny v kombinaci s efektovými laky - klik :)

Tahle sada pastelek je sice moc povedená, co se týče barev, ale s lakováním už je to trochu horší. Jelikož jsou hodně vodové, musela jsem je lakovat ve 3-4 vrstvách. Vědět tohle dopředu, tak si vyberu raději jinou sadu. :D Pro toho, kdo má rád rychlou práci tedy tahle šestice asi nebude tím pravým.




V sadě najdete růžový, modrý, fialový, světle modrý, pistáciový a žlutý lak. Rozhodovala jsem se mezi nimi a neonkami. A pak jsem zahlédla ještě nude s efektovými. No dovedete si představit před jaké dilema mě to postavilo. :D

Laky mají moc pěkný lesk i bez Top Coatu, ale ten se stává i tak nezbytností, když musíte lakovat 3 vrstvy..někdy i ty 4.



Prasátkově růžová, která se mi hodně zalíbila. Na fotkách 3 vrstvy.






Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi líbí víc tahle modrá, anebo ta světlejší. Na nehtech vypadá moc dobře a ač byly potřebné 3 vrstvy, dělal ze všech nejméně lysinky.






Fialová s šedavým nádechem není vyloženě špatná, ale tentokrát mě zaujala ze všech odstínů nejméně. Lakování bylo taky lepší, ale pořád ve 3 vrstvách.






Světlounce modrý vypadá úžasně, tak jemně a romanticky. Opět 3 vrstvy.






Pistáciový jsem si oblíbila asi nejvíce. Tyhle barvy mám moc ráda. 3 vrstvy.






A žlutá, která mě ale docela naštvala, protože potřebovala 4 vrstvy.. Jinak je to krásný odstín.





Tak a jsme u konce :) S laky Claire's je to má první horší zkušenost. Doteď jsem byla spokojená, takže je určitě nezavrhnu, ale budu doufat, že příště už budu spokojenější. :)

Má někdo z vás tuhle sadu ? A který lak od Claire's máte nejraději ?


21 komentářů:

  1. Barvičky to jsou nádherné, avšak škoda toho lakování.

    Radu - L´Oréal Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn pastelky nevíc se mi líbí ta fialová a mint barva:) přejeme s Barneym hezký zbytek neděle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ta mint je opravdu překrásná, vypadala skvěle. :) S panem Odinem přejeme hezký zbytek nedělního večera. :))

      Vymazat
  3. Tak tady se mi libi vsechny barvicky. Ach jo skoda, ze ja si nemohu lakovat nehty.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pročpak ? :) Jinak jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  4. Ach, to je veľká škoda, tak som sa tešila na tento príspevok a tie potvorky tak neposlúchajú. Ešteže aj napriek tomu ich vieš tak krásne nalakovať, nafotiť a môžeme ochkať aspoň nad tvojimi krásnymi nechtíkmi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si říkám, že jsem poslední dobou tak trochu smolař na ty laky. :D
      Suzinko, udělalas mi radost, děkuju ♥♥♥

      Vymazat
  5. Bože! Neumím si vybrat, který se mi líbí nejvíc, protože všechny jsou dokonalé! Miluji pastelové barvičky!

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že se z nich vybírá celkem těžko. :))

      Vymazat
  6. Ač je sada moc krásná, tak bych s laky asi nebyla moc velká kamarádka :-P :-D Nejvíce mě zaujal asi ten žlutý, pistáciový a světlejší modrý :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda tej krycej schopnosti, či skôr neschopnosti. Inak sú veľmi pekné. Úplná nutnosť v každej lakovej zbierke! :)

    OdpovědětVymazat
  8. No jak jsem z ní byla taky nadšená než jsem začala lakovat. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Vo fľaštičkách by ma odtiene vôbec nezaujali, ale na tvojich krásnych nechtoch je to o inom. Mimochodom, mňa najviac zaujal práve ten sivo-fialový.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten prasátkový a světle modrý jsou úžasný! Ale určitě by se dala najít nějaká poslušnější alternativa, já bych na tohle neměla nervy :-D Ale i přes ty neplechy to máš úžasně nalakované a nafocené :) Moc hezky se na to kouká, já mám teď nové 3 od claire's a to efektové, ty se mi tam taky moc líbí a zrovna, když jsem pro ně byla, byla akce všechny laky za 50.. což je příjemné, když ty efektové stojí normálně 149, 119 .. jenže nějak si nevím rady s kombinováním :( ve flakonku je to vždy tak krásné, ale pak nikdy nevím, na co to dát..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, poohlédnu se po něčem poslušnějším, tohle mě neba. :D
      Jé, tak to se těším, co s nimi vymyslíš nakonec - jsem si jistá, že se bude na co dívat. :) Já to většinou už moc neřeším - nejvíc se mi líbí na nude odstínech. Anebo mě sem tam osvítí nějaká myšlenka. :D
      Moc děkuju, Aničko :-*

      Vymazat
  11. Nejvíc mě zaujal ten tmavší modrý a ten mint... Jsou to všechno ideální jarní barvičky:-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...