čtvrtek 30. července 2015

Modrá je dobrá ☺ 2x s Uma Cosmetics : The World Is Mine & Wonderful Dream


Přeji hezký čtvrtek ☺

Po Umě toužím už dlouho - jednou o Vánocích mi přistál doma dáreček od Ježíška Cácorky v podobě  fialového laku Uma Cosmetics ( viděly jste zde ) a mně se ta malinká lahvička tak zalíbila, že bych jich ráda měla doma více. Podařilo se po nějakém roce a půl a před nedávnem jsem si z výprodeje v Tetě odnesla tyhle dva krasavce. :) Jeden vyšel na 49.90,-Kč a byl to fajn kup. 

Modrou mám moc ráda - námořnickou, královskou, nebeskou - beru všechno. :D Takže dnes v modrém + nějaký hokus pokus. :)



The World Is Mine vám můžu ihned doporučit všemi deseti. Nádherná královská modř, která kryje bezproblémově ve dvou vrstvách ( v první máte sice lysinky a polo průsvitná místa, ale v další vrstvě je krásně sytý a netřeba dalších vrstev )
Konzistencí je tak akorát a u lakování nijak nezlobil. Pokud vás napadlo, zda třeba nebarví nehty a jejich okolí - tak ne, nebarví. :) Lakovala jsem samozřejmě na Base Coat, ale ani u odlakování nebyl problém se zabarvováním.
Po zaschnutí se navíc nádherně leskne sám a Top Coat by ani nebyl potřeba. Já ho použila pro urychlení schnutí.







Chtěla jsem ho nějak ozdobit a tak jsem zkusila malý experiment. Vzala jsem si šablonku od Essence, kterou jsem nalepila u lůžka nehtu. Ustřihla jsem si tři proužky zdobící pásky a nalepila svisle od šablonky. Celý nehet jsem přelakovala s Wonderful Dream a ihned strhla pásku a šablonku. No..nedopadlo to úplně podle mých představ. Nakonec jsem nalepila na všechny nehty modré kamínky, které jsem vyhrála u Aničky.







Wonderful Dream je okouzlující svou něžnou a romantickou stránkou nebeské modři. Jeho idylický název však už příliš nekoresponduje s jeho lakováním, které vás ze zasnění zase vrátí nohama zpět na zem. :D Je celkem vodový a podle toho se u lakování také chová. Potřebovala jsem celkem tři vrstvy, aby byl nátěr bez lysinek a hezky jednolitý. Odstín je s kapičkou šedé, která vynikne hlavně v místnosti. Na slunci krásně prokoukne a vypadá vážně báječně. :)
Hned další fotka je focena ve chvíli, kdy se trochu zatáhlo a malinko vylezla šedá.







S Wonderful Dream jsem už nic zvláštního nevymýšlela. Spíše mě zajímalo, jak mu to bude slušet s nějakým hezkým efektovým lakem - a mé oko spočinulo na Essence Hugs & Kisses 02 Dreams For Sale ( líbí se mi, jak k sobě názvy ladí :D ), který jsem dostala jako dárek k nákupu u Nikol v blogsale.

Jedním slovem, paráda ! Nádherný efektový lak plný opalescentních třpytek, doplněný o malé a středně velké hexagony. Na slunci se to třpytilo a odráželo jedna radost. 
Lak je hustější, ale na nehty se vše rozmisťovalo velmi pohodlně a hlavně rovnoměrně. 









A na závěr ještě to, jak jsem laky nosila o pracovním týdnu. Tahle kombinace se mi líbila natolik, že jsem ji nosila asi nějaké čtyři dny. Wonderful Dream měl po tolika dnech v nátěru prasklinky, ale neloupal se. The World Is Mine byl jen na palcích a prstenících, kde se trochu ošoupaly špičky. Doplnila jsem ho o jeden z nových efektových laků Dermacol a vypadalo to super. :)






Dnes se s vámi loučím, ale zeptám se, který se vám líbí více ? Anebo modrou na nehtech ne-e ? :)

Pěkný den vám přeju já a pan Odin taky. ;)




16 komentářů:

  1. Líbí se mi oa takže za mě poslední kombinace zdobení :) a zdravíme pana Odina s inspektorem Barnebym :D Umu máme v práci ale zatím žádný výprodej u nás nebyl. Ulovila jsem ale naštěstí Rimmel Glitter bomb Midnight Mistletoe za 30 kaček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju. :) Vlastně ani nevím, kolik stojí normálně - jestli to teda byl výprodej. :D Ale byly v košíku s cedulkou výprodej. Krom těch modrých a toho fialového, co jsem dostala, tam byla ještě šedá, žlutá a asi ještě taková cihlově rezavá.
      Midnight Mistletoe je super. :) I my Vás zdravíme s panem Odinem. ♥

      Vymazat
  2. Líbí se mi ten královsky modrý...musím ale říct,že tuhle značku v Tetě zcela vědomě přecházím-nějak mě nezaujala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím, co mě na nich tak vzalo. Asi ty lahvičky. :D Mám ráda tenhle jednoduchý design.

      Vymazat
  3. To máš pravdu, modrá je dobrá :) Strašně krásné fotky!

    Haul | July 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju, Peggie ! Těší mě, že se fotky líbí. :)

      Vymazat
  4. Svetle modry je stejne nejlepsi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Modrá je dobrá! :-D A moc závidím ten efekťák od Essence, je fakt úžasný, snad na všechno ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se až ho nalakuju na vínový, nebo nějaký temně fialový lak ! :)

      Vymazat
  6. juj, či sa mi páči ten bledomodrý odtieň ♥ a v kombinácii s Esence mu to neuveriteľne sekne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí. :) Působilo to na mě tak jakoby princeznovsky. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...