čtvrtek 11. června 2015

Glitrové hrátky s laky Trendy Colors ☺


Ahojky :)

Tak bych vám tu mohla předvést pár dalších efektových laků, co říkáte ? ☺
Pocházejí ze swapu se Suzi a zatímco já jsem tu předvedla prozatím jen vodolepky, které byly součástí balíčku, Suzi se činí a na jejím blogu už byly k vidění dva laky ode mě. To si žádá nápravu ! :)

Glitrové laky mám moc ráda ( co ráda, zbožňuju je :D ), takže mám z nich fakt radost. Jsou jak bonbónky, akorát v lakové podobě. ☺
Všechny se lakovaly celkem dobře. Vyloženě žádný lov se nekonal, občas bylo potřeba pomoct hexagonům s rozmístěným, ale já jsem spokojená. :)

Myslím, že u nás je asi nikde neseženete, ale pokud je někdo bude znát a věděl by kde případně koupit, tak se v komentářích určitě podělte. :)




A začnu s číslem 01, což je směska bílých, světle modrých a meruňkových hexagonů. Líbí se mi ze všech nejvíc a barevný podklad jsem mu vybrala dlouho nelakovaný Astor Fashion Studio 202 New Bohemian. Myslím, že to nebyla špatná volba. :) Ale taky jsem si aspoň vzpomněla, proč jsem tuhle krásnou fialovou tak dlouho nelakovala - úplně jsem zapomněla, že je ho potřeba tak minimálně ve třech vrstvách, jak je vodový. :D







Dalším fešákem je číslo 14 ( což je mé oblíbené číslo :) - světle žluté, tyrkysové a bílé hexagony. Dokonalá volba na léto a k vodě. :) Jemu jsem vybrala pro mě dokonale letní odstín - Maybelline Bleached Neons č.241, což je odstín jak meruňková zmrzlina a mám ho moc ráda. Mrzí mě, že tahle kombinace může na fotkách vypadat poněkud mdle.. ve skutečnosti to vypadalo lépe.







A s číslem 15 se dostáváme ke konci dnešního příspěvku. No není jak slaďoučký, šťavnatý pomeranč ? Najdete v něm bílé a oranžové hexagony. A jsou pruhované, jen to není na fotkách až tak vidět. :)
K létu neodmyslitelně patří námořnická modř, proto jsem mu vybrala jako podklad oblíbený Flormar Wet Look WL10.








Přeju vám pěkný den ! :)

17 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí ten druhý,ale těm dvěma zbylým zase moc sluší ten tmavý podklad... Fešáci:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ajajaaaj, tlieskam!!! Ale nie je pravda, že sa tak činím, ty si už ukázala aj vo swape nechty :-D Najviac sa mi páči kombinácia so žltým podkladom, je to ako banánová zmrzka posypaná drobučkými cukríkmi ♥ A hneď za ním prvá kombinácia :-) Oranžový zase pekne vynikne na tom modrom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já na to úplně zapomněla, že jsem vlastně už ve swapu něco ukazovala. :D Ale tak to byla jen malá ukázečka. :))
      Moc děkuju, Suzi :-*

      Vymazat
  3. Píšem to tu často, ja podobné trblietky na sebe nemám rada, ale tu sa dokážem dostatočne pokochať. Nádhera! Obdivujem najmä tretiu kombináciu, ktorú by som na sebe možno aj zniesla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že se aspoň takhle pokocháš. :) Ta poslední kombinace se i mně moc líbila. :)

      Vymazat
  4. Pěkný glitrování. Moc se mi líbí jak jsi vždycky akční a každou novinku brzy nalakuješ, mě to trvá vždycky tak dlouho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak kdy, Hani. Třeba ty EBD mi trvaly neskutečně dlouho. :D Ale jinak asi jo - děsně mě láká, jak je to nový. :)) Děkuju. ♥

      Vymazat
  5. Já tenhle typ laků zase až tak v oblibě nemám, ale musím uznat, že to na nehtech vypadá moc hezky! A zvolila jsi zajímavé barevné kombinace, moc hezky se na to kouká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, jsem fakt ráda, že kombinace zaujaly. :)

      Vymazat
  6. Aaa to je pokocháníčko :) Nejde vybrat, který je nejhezčí, protože všechny jsou tak úžasně zkombinované, to ty prostě umíš nejlíp ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju takovéhle laky :) PAmatuju si že jsem takhle jela na tyrkysovém essence který se přestal vyrábět.. Ted mám moc ráda též glitrový od Sally Hansen. Myslím že se jmenuje BIG money. Určo na něj mrkni :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten vypadá krásně, myslím, že bych tu podobný našla. :)) Jinak jsem ráda, že se líbí, Lenny. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...