čtvrtek 25. června 2015

Color Club Seven Deadly Sins, Dirty Money, Friends With Benefits, Under Your Spell a You're So Vain


Zdravím dámy ☺

Protože jsem naprosto nadšená z této kolekce ( a i v článku o nákupech jste kolekci často chválily ) jsem se rozhodla příliš neotálet, vše nafotit a honem vystavit. :)

Kolekce Seven Deadly Sins si mě hned získala po zhlédnutí tohoto článku, kdy jsem zatoužila mít ji nejlépe celou. :D Konečně jsem si tedy objednala alespoň její část v podobě sady mini laků ( 7 ml a vlastně to zas až tak mini není :), která obsahuje, aspoň podle mého názoru, ty nejhezčí odstíny. Jsou čtyři - Dirty Money, Friends With Benefits, Under Your Spell a You're So Vain.

Odstínů je celkem 7 ( jako sedm smrtelných hříchů - a že jsou opravdu hříšně krásné ).
Sadu jsem si koupila na eshopu moješminky.cz za 279,-Kč. Bohužel už je vyprodaná, ale sehnat se dají samostatně odstíny o 15ml za 139,-Kč

Všechny usychají do více či méně drsného finishe ( ani jeden z těch čtyř však není doslova hrubý jako třeba klasické pískové laky, což je vhodná alternativa pro ty, které nemají příliš drsný efekt rády ). Moc dobře vypadají i po nanesení 1-2 vrstev Top Coatu, což jsem taky zkusila a hlavně vyfotila. :)

Nemá smysl už dále více zdržovat, takže.. jdeme si zahřešit. :)





Zlatý Dirty Money byl pro mě velkým překvapením. Původně bych tento odstín vůbec v sadě nemusela mít, ale to bych hodně prohloupila. V lahvičce se může zdát jako obyčejná zlatá, ale na nehtech to rozbalí. Je velmi jemný, elegantní a hodící se snad na jakoukoliv příležitost. Má dobrou pigmentaci, ale pro větší sytost jsem lakovala 2 vrstvy. V 1. vrstvě se lakuje jak po máslíčku, ale 2. už trochu na proschlém nátěru drhla.







S Top Coatem




Friends With Benefits není vůbec stříbrný, to jen můj foťák měl náladu si ze mě střílet..
Ve skutečnosti je to spíše jakoby zastřená růžovo-béžová s maličkou kapičkou stříbrné. Jelikož mi ani jedna fotka neodpovídá, mám jen dvě.
Jinak je výborně pigmentovaný, stačila by mu i jedna silná vrstva. Lakování super. Krásně a rovnoměrně se roztírá a celý proces byl velmi pohodlný.




Fialovo-modrá tekutina se spoustou zlatého prachu a fialkovými glitříky, to je Under Your Spell. Má asi nejslabší pigmentaci, ale i tak mu víceméně 2 vrstvy stačí. Rozhodně jsem čekala horší krytí, ale příjemně překvapil. Konzistencí je spíše hustější, ale lakoval se třeba mnohem lépe než Dirty Money. Z celé čtyřky je nejdrsnější na omak.







S Top Coatem





Velmi úspěšně této sadě kraluje You're So Vain, odstín, který mě prostě dostal. ♥ Občas se mi trochu hůře zajíždělo k postranním částem nehtů, ale jinak mu během lakování nebylo moc co vytknout. Jako ostatní odstíny, i tento jsem lakovala ve 2 vrstvách. Trochu horší je to s jeho schnutím, protože i po cca dvou hodinách jsem si v něm udělala rýpanec a na malíčku dokonce přišla o větší kus nátěru. Tak nevím, jestli jsem to nepřehnala a nedala silnější vrstvu, ale nemyslím si.
Pro všechny případy doporučuji lakovat opravdu raději slabé vrstvičky. Jinak ho miluju, nádherně se třpytí a je to vážně překrásná podívaná.







S Top Coatem











Tak co na ty mrňouse hříšné říkáte ? Máte nějaký ? :)
Snad vás nálož fotek moc neunavila a já už vám jen popřeju pohodový den. ☺

26 komentářů:

  1. Tak to jsou krásný laky. Na nehtech vypadají parádně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ta stříbrná a černá :) Ale skvěle vypadá i kombinace všech, což bych ani nečekala, ale vážně je to pecka :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky docela líbilo, když byly na nehtech společně. :)) Moc děkuju. :)

      Vymazat
  3. I já už mám svůj balíček a akorát mám Friends with benefits na nehtech.. :-) Je boží.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé ty jsou krásnéé. Asi se mi líbí všechny..ale hlavně ten druhý a poslední :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten poslední je nejlepší, ten fakt zbožňuju. :) Děkuju, Mončo. :)

      Vymazat
  5. Jůů...taky už se těším,až je nalakuju-teď jsi mě navnadila ještě víc:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, ty jsou luxusní! Strašně se mi líbí, asi po nich mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. :) Mrkni, jsou až výjimečně krásný. :)

      Vymazat
  7. Ooo boze tak ty jsou paradni!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny čtyři laky jsou krásné, ten poslední nejkrásnější :) A kombinace všech je opravdu dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, opravdu všechny čtyři, ale ten poslední s top coatem - super.

    OdpovědětVymazat
  10. Krása, krása, ako vždy. Najviac ma zaujal zlatý, taký ešte nemám :-) Ale krásne sú všetky, u mňa nie je o čom :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, děkuju ♥ No já bych ten zlatý nejdřív pomalu zavrhla a jak pěkný nakonec je. :))

      Vymazat
  11. Neunavila, jsou bombový! Mě si dostal Friends With Benefits, myslím, že si ho dokážu živě představit ♥ A asi všechny se mi nejvíc líbí v té lesklé variantě, nuu povedená sadička a "kauf" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Aničko <3 V odkazu, co jsem do článku vložila ten Friends With Benefits pěkně odpovídá.

      Vymazat
  12. Až mi oči svietia z toľkej žiarivej krásy. Sú prenádherné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí ! :) Teď jsem tři dny nosila ten zlatý spolu s krémovým šeříkovým odstínem a aaaach, krásně to vypadalo. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...