čtvrtek 2. dubna 2015

Vyhraj vstupenku pro sebe a svou kamarádku na Interbeauty Prague 2015 :) ( UKONČENO )


Pěkný čtvrtek všem :)

V poslední době jste určitě zaregistrovaly spoustu soutěží o vstupenky na veletrh Interbeauty Prague, který se koná 10.-11.4.2015 v Praze v Holešovicích. A zasoutěžit si můžete i u mě.

Předně bych ráda podotkla, že vstupenky věnovala modelážnehtů.cz a bylo zcela na mě, jak s nimi naložím.

Chci se s vámi o ně podělit, takže kdo se na veletrh chystá ať už na čumendu, nebo se stejně jako já už od posledního veletrhu těší na další "zařádění si", vstupenka se bude hodit. :)

Vyhrávající budou dvě, každá obdrží po dvou vstupenkách.

• Podmínky pro účast •

Být mým pravidelným čtenářem přes GFC
V komentáři uvést svůj kontaktní email, ať vás mohu v případě výhry kontaktovat.

Nepovinně mi můžete napsat, na co se na veletrhu těšíte nejvíc.

Soutěž bude ukončena v pondělí 6.4.2015 ve 12:00, následující den odesílám. :)

Jak budu losovat prozatím nevím, to se ještě sama nechám překvapit. :)

Soutěž je tentokrát pouze pro ČR

P.S. pan Jelínek a paní Sova jsou pouze rekvizitami. :))

Tak se mějte krásně a hodně štěstí. 


10 komentářů:

  1. Nikdy jsem na žádném takovém veletrhu nebyla, takže by to pro mne určo bylo jak v sedmém nebi :)
    lady.eees@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Groschlova@spspraha.cz

    Já se tedy nejvíc těším na stánek OPI, ale když už jsem na veletrhu, tak stejně vždycky obejdu všechny stánky, to je jasný:))

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Barbora Hápová, Barbora.Hapova@email.cz, zajímalo by mě toho spousta, třeba Milani.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. zirafka13@gmail.com

    Já na veletrh vyrazím určitě a asi se nejvíc těším na různé laky na nehty, které se jinak hůř kupují, navíc jsou na veletrhu za dobrou cenu :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako Barbora Kroutilíková, email: bajuu.xd@gmail.com

    Já na veletrhu ještě nebyla, mám Prahu celkem z ruky, ale kdyby se na mě usmálo štěstí a vyhrála bych lístky, tak bych měla důvod, proč na Interbeauty musím! :D Určitě bych se zaměřila na laky na nehty, především na značky, které nejsou dostupné u nás ve městě. Dál bych omrkla dekorativní kosmetiku, třeba Sleek :)

    OdpovědětVymazat
  6. sleduju jako Tereza Zahradníčková
    email terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Monika Kasperová
    moncola737@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji jako Petra Vodičková
    email: vodipe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji jako Simona Vojtková
    email: vojtkova.simona@seznam.cz
    Ráda bych se na veletrh podívala, protože jsem na ničem takovém ještě nebyla. Zajímaly by mě nejvíc kosmetické novinky a laky na nehty. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...