středa 22. dubna 2015

OPI Sand, Wharf! Wharf! Wharf! ( San Francisco )


Pěknou středu všem :)

Tak jsem tu konečně s příspěvkem a přináším vám na kukandu tenhle nádherný, temně modrý OPI.

Pochází z kolekce San Francisko ( podzim/zima 2013 ). Na mě ale tenhle kousek působí jak stvořený pro blížící se léto a určitě bych mu ráda vymyslela nějaký námořnický Nail Art ! :) Pravidelní čtenáři ví, že z téhle kolekce mám ještě jeden pískový lak - Alcatraz...Rocks.

Hupsnul mi do košíku na letošním Interbeauty. Vyšel mě tam na pouhých 95,-Kč a za stejnou částku ho můžete pořídit třeba na The Nail Store. Vážně uvažuji, že si tam objednám ještě ten hnědý It's all San Andreas's Fault, protože na veletrhu jsem ho měla chvíli v ruce, pak si řekla, že to nebudu přehánět a odložila ho. Pak jsem se zase vrátila a nebylo po něm ani vidu ani slechu.. :( 

Co se týče lakování, jsem spokojená. Má skvělou pigmentaci, takže už v 1. vrstvě byl hezky temný, ale stejně jsem ho o tu 2. vrstvu neochudila. Ten hrubý finish mu teda trochu trvá a ve srovnání třeba s China Glaze a GS, je nejpomalejší.

Opět jsem malinko bojovala se štětečkem, ale nebylo to nic, co by se nedalo s trochou trpělivosti zvládnout. :)

Co na tuhle námořnickou modř říkáte vy ? :)










Mějte fajn den :)


18 komentářů:

  1. Není špatný ale za mě vede Alcatraz :) přejeme s Bárníkem Tobě a panu Odinovi pěkný den :) já se chystám na odpolední a mám nutkání na laky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alcatraz jen tak něco nepřekoná, taky si myslím. :) Děkujeme, ať Ti tedy odpolední uteče a můžete zase rošťačit s Bárníkem. :) No já jsem dnes výjimečně dřív vzhůru a nehty hotové. :D

      Vymazat
  2. jeminenky, ten je tak krásny, krásna modrá farba v kombinácii s pieskovým je jednoducho ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc pěkný, modroušky já nosím nejraději v zimě:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se v létě ráda chladím modrou 144kou od GS :D Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  4. Krásná barvička :) taky jsem na něj na veletrhu koukala, ale taky jsem si řekla, že to nebudu přehánět :D možná mě to trošku teď mrzí, ještě jsem tam viděla podobný pískáč, taky modrý, ale třpytivý a ten mě mrzí možná ještě trošku víc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsme s kolegyňkou taky zálibně koukaly. :D Jenže ona se v modré moc necítí a já už držela svou hrstičku...a tak tam zůstal námi ponechán. :))

      Vymazat
  5. Tomu říkám, krásný kousek :-)

    Zvu tě na soutěž :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kokosova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásný...tenhle královský odstín modré mám nejradši.Navíc texturovaný,co dodat-nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám tyhle tmavé nejraději. :) Moc mě těší, že se líbí :)

      Vymazat
  7. Musim to napsat znovu: je fakt nadherny, jestli na nej narazim za rozumnou cenu, tak ho beru ;)
    A moc Ti slusi!!!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...