úterý 7. dubna 2015

Mentolky s glitry :)


Dobré ráno :)

Tak jsem objevila svou další oblíbenou kombinaci. Přemýšlela jsem, co nalakovat. Vzala jsem si vzorníky na pomoc a ejhle, mentolový Maybelline byl hned u temně modrého Color Club. Tak se mi to zalíbilo a tady je výsledek. :)

Na všechny nehty krom prsteníku jsem nalakovala Maybelline Super Stay 7 Days 615 Mint for Life. Tenhle lak mám moc ráda, protože se s ním pracuje moc pěkně. Stačí ho lakovat ve dvou vrstvách a práce je to rychlá, protože má široký a plochý, do obloučku střižený štěteček.

Na prsteník jsem nalakovala temně modrý Flormar z kolekce Wet Look WL10 a přes něj jednu vrstvu nádherného Valedictorian od Color Club.

Co na výsledek říkáte ? :)











Mějte fajn den :)

21 komentářů:

  1. Joo tak tahle kombinace se mi moc líbí. Na jaro jak dělaná. Ten glitrový lak od CC je perfektní.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jsem se obávala, jak to ve výsledku na těch nehtech bude vypadat, protože co se mi občas líbí na vzorníku, na nehtech pak vypadá trošku jinak. :)) Děkuju, Maru :)

      Vymazat
  2. Fakt moc povedená kombinace :) ten mint vypadá naprosto úžasně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám moc ráda, je super. :) Děkuju, Aničko :)

      Vymazat
  3. Mě mentolová vůbec nesluší, ale na tvých nehtech vypadá krásně, ty glittry jsou také perfektní. Nádherná kombinace:))

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera...mentolový jsem zrovna odlakovala-nosila jsem ho s matným nadlakem a docela mě to zaujalo... sluší mu to moc i ve tvé verzi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že jsem nad tím uvažovala, že bych ho přelakovala matným topem ? :)) Tomuhle odstínu by to slušelo.
      Děkuju :)

      Vymazat
  5. Ooo opět krása krása! :) Mám teď na nehtech podobnou kombinaci - Essence 40 play with my mint (nový gel nail lak) a Gabriella Salvete Circus 02 Crazy Clown :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď bych ji nahodila nejradši znovu. :)) Děkuju, Zdeňko ! :)

      Vymazat
  6. Povedená a hlavně příjemná kombinace :) krásně se na to kouká :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja z toho CC stále nemôžem, asi vytiahnem to moje malé Essenčiatko jemu podobné :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se z něj ještě tak úplně nevzpamatovala :D

      Vymazat
  8. moc na trblietky nie som, ale toto je velmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na glitrové laky maniak :))) Jsem moc ráda, že se líbí ! :)

      Vymazat
  9. Kombinace božská! Miluji tyhle barvy :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...