neděle 15. února 2015

Moje oblíbená kombinace :)


Zdravím :)
Tuhle kombinaci jsem si chtěla vyzkoušet ve chvíli, kdy jsem lakovala vzorníky a tyto dva odstíny se ocitly poblíž sebe. Celkem mě spolu zaujaly, tak jsem si řekla, že to vyzkouším a musím říct, že se mi tahle dvojka nosila moc dobře. :)

Oba odstíny jste tu už viděly - jedná se o nový odstín Gabriella Salvete č.163, která má bezvadné krycí schopnosti už v 1. vrstvě, ale pro intenzivnější odstín doporučuju vrstvy 2. A neonku od Maybelline z kolekce Bleached Neons č.241, který tu doposud samostatný článek neměl, a to z důvodu, že se mi odstín tohoto laku prostě nedaří zachytit tak, aby fakt odpovídal. Ani na těchto fotkách příliš neodpovídá, ale jelikož k sehnání u nás už není, tak je to stejně asi jedno. No ale k vidění byl v tomto a tomto příspěvku. Do manikúry jsem ještě přidala na malíček a ukazováček zlatou pecičku, protože si to ještě něco žádalo.










Přeju hezký zbytek víkendu :)

25 komentářů:

  1. Spolu jim to moc sluší nebude Ti vadit, že se někdy budu opičit? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásná kombinace barviček a já je mám oba doma taky..asi budu za hroznou kopírku :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakápak kopírka :D Mělo to inspirovat a jsem ráda, že se tak stalo :) Děkuju Leňulko ! :)

      Vymazat
  3. to by mi ani nenapadlo zladit a wow!

    Pozyvam na Valentinsku giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Moc podarená kombinácia, tieto dva laky sa úplne pýtajú k sebe. A zlatý kamienok je pekná bodka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. love this combo ! colorama is very neat but turquoise is fabulous ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta Gabriela je úžasná...neonky moc nemusím,ale to je čistě můj problém-tobě moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabču můžu jedině doporučit, je to skvělej lak, přímo radost s ním lakovat. :) Děkuju :)

      Vymazat
  7. Tak to by mě asi nikdy nenapadlo dát tyhle dva k sobě. Ty jsi fakt úplná kouzelnice s těma kombinacema :) vypadá to moc krásně a ještě líp se na to kouká ♥ Myslím, že nejednu osůbku jsi dneska inspirovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se to až tak líbí :D ♥ Děkuju :)

      Vymazat
  8. Tyto dva také vlastním a nenapadlo by mě je dát k sobě :) Ale vypadá to dokonale! Super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujímavá kombinácia. U nás som tie nové GS stále nenašla, neviem, kde nastala chyba :-( Asi v tej našej 101-tke zaspatej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda, pořád nic jo ? :( Tak snad se vám tam už brzy ukážou. Děkuju :)

      Vymazat
    2. no veru nenašla som ich ani v jednom z troch najbližších miest, tak ja už neviem :-(

      Vymazat
    3. no ale kdybys chtěla, tak já se ti tu po nich mileráda podívám :)

      Vymazat
    4. hmmmm....to je lákavé, zajtra ti napíšem správu a dohodneme sa ;-)

      Vymazat
  10. To mě moc těší, děkuju ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Super kombinace zrovna v týdnu jsem si v drogerii Teta koupila tři odstíny neonových laků COLORAMA a jsou úplně luxusní a všechny tři plus ještě jeden Rimmel (4 laky) stály celých 10 Kč, nechápala jsem, ale měla jsem velkou radost, že mám tolik parády pouze za 10 Kč. P.S. Snad to nebude vadit, ale klidně se mrkněte na stránky na FB: Beauty by K. vyrábím doma šperky a rozhodla jsem se se pochlubit svými výtvory. Dík Kačka!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...