sobota 28. února 2015

Měsíc únor s MKK


Ahoj všem :)

Jsem hlava děravá a zase bych zapomněla na měsíční shrnutí. :)

Tak co se dělo. Začátkem měsíce jsem vám tu napsala o čtyřech lacích Gabriella Salvete, pokračovala s druhým efektovým lakem Color Club a představila první dva laky Miss Sporty a Catrice z výhry u Aničky. Jelikož se slavil svátek všech zamilovaných, nezapomněla jsem ani na nail art s touto tématikou - tady a tady :) Následovala má oblíbená kombinace, ve které opět sehrál roli lak Gabriella Salvete. Nechyběl další nail art - suché mramorování, kterým jsem se inspirovala u Lacquered Obsession. Předposlední příspěvek tohoto měsíce byl opět v hlavní roli Color Club s odstínem Red Velvet. A na blogu měla premiéru i jedna značka - 100% Pure v odstínu Mardi Gras.

To by bylo k dění na blogu v tomto měsíci.

Teď by měly následovat fotky z Instagramu.. momentálně tedy jen jedna, protože jsem se jednak moc nečinila tenhle měsíc a druhak - odešel mi telefon :( Nevadí, dám vám sem nějaké fotky, co jsem přidávala na Facebook, převážně balíčky, které jsem tenhle týden obdržela..a že jich nebylo málo. :))


Foto z Instagramu. Neodolala jsem a konečně si pořídila lak Avon z řady Gel Finish - odstín Lavender Sky. Je nafocený, tak bych vám ho tu mohla brzy ukázat. :)



Mám neskutečně hodné čtenářky. Všechny tyhle laky mi zaslala Míša Hergetová. Důvod ? Přešla na gel-laky a ty obyčejné už nepoužívá. Míše jich bylo líto a tak se rozhodla, že by mi s nimi ráda udělala radost. ♥


Zdobení je taktéž od Míši H.


Začátkem měsíce mi přišla výhra ze soutěže u Aničky. :)


Laky, které mi byly zaslány na recenzi ze 100% Pure + vzorečky.


A poslední balíček mi byl zaslán z modeláže nehtů.


S panem Odinem vám přejeme pěkný zbytek dne :)

10 komentářů:

  1. Páni taková nadílka! :) Gel lak od Avonu jsem zkoušela a je super, vydržel mi na nehtech týden bez nějakého porušení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad narazím zase na nějakou akcičku na ten Avon. Tenhle mě vyšel na 79,-Kč :)) Jinak taky jsem s ním spokojená.

      Vymazat
  2. Slintám nad všema těma novýma věcičkama :) Už se těším na články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kratší měsíc za námi ale byl pěkně nadupaný. Těším se co vykouzlíš s akrylovými barvičkami :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik krasnych laku.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...