pondělí 2. února 2015

Gabriella Salvete 104, 126, 145 a 152


Ahojky,

dneska tu mám pro vás zase jeden hromadný příspěvek. Řeč bude o čtyřech kouscích laků Gabriella Salvete - 104, 126, 145 a 152. 

Nejsem si jistá, jak jsou na tom tyhle odstíny s dostupností, protože je mám od Soni a tipovala bych, že se minimálně v případě 104-ky a 145-ky bude jednat o starší odstíny, které už asi neseženete. Občas se teda poštěstí a člověk objeví nějaký poklad, který se už dávno nevyrábí třeba v nějaké zapadlé drogerce. :)

Nebudu zdržovat a jdeme na jednotlivé odstíny.



Chladná zlatá s jemným stříbrným třpytem, to je odstín č. 104. Kryje ve dvou vrstvách, ale po přetření 3. vrstvy je odstín krásně sytý a musím říct, že vypadal vážně dobře. Má tekutější konzistenci, nikam nezatéká. Nanášel se velmi pohodlně. 






126-ka je taktéž chladnější odstín, tentokrát světloučce fialkovo-růžové. Kryl mi ve dvou vrstvách, lepší by ale byly vrstvy tři - jen z důvodu sytějšího odstínu. Ty jsem nakonec nelakovala, protože už lak začínal tvořit malinké bublinky a sem tam jakési hrbolky. Na fotkách tedy ve dvou vrstvách. Mírně pruhuje, což ale zkrátka tenhle typ laků dělá - pořád to ale nebylo nic až tak hroznýho a vlastně mi to vůbec nijak nevadilo. Stejně jako předchůdce má tekutější konzistenci.






Odstín č. 145 na mě působí tak trochu jako retro. :) Červená s hnědým podtónem, naživo mnohem sytější, než jak vypadá na fotkách. Kryl ve dvou vrstvách a tak jsem ho už nechala. Opět tekutější konzistence, ale lakoval se moc dobře. 






A posledním odstínem je č. 152, jehož odstín mi připomíná maliny. Obsahuje drobné růžové střípky. Je vodovější a lakovala jsem tedy 3 vrstvy, ale stejně mi ještě sem tam připadá, že místy trochu prosvítá. Na fotkách se tváří o trochu světlejší než je. Na poslední fotce odpovídá nejvíc. 






Máte některý z těchto odstínů ? Za mě vede 104 a 126. :)

Mějte se hezky. 

28 komentářů:

  1. Hezky si rozjela 1. příspěvek v novém měsíci. Tu zlatou mám taky ale na nehtech se mi na mě nelíbí díky tomu, že je chladnější. A poslední malinovku mám od Soničky zatím nevyzkoušenou stejně jako spoustu dalších laků hanba mi :D nestíhám no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi tu pořád zbývá relativně dost laků od Soni, byla to pořádná várka :D
      Jinak děkuju, říkala jsem si, že by nemusel vadit hromadnější příspěvek zase po nějaké době. :)

      Vymazat
  2. až na posledný mám všetky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem u tebe zaručeně obdivovala ten zlatý a bylo mi líto, že už jej zřejmě neseženu...a heleme se :D

      Vymazat
  3. Nejvíce se mi líbí ten do růžova a fialkový :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ten fialkový je fajn, mám moc ráda tyhle odstíny.:)

      Vymazat
  4. Tu 104-ku mám :-), ale jsou krásné všechny hlavně v tvém podání

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné jsou všechny, nejvíce se mi líbí 104. A ta poslední 152 je také moc pěkná, na nehtech vypadá tak šťavnatě, jako želé, to bude hezké na léto:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jsi to vystihla s tou 152, fakt je taková želíčková :)

      Vymazat
  6. Jsou hezoučké:-)Bohužel z těchto žádný nemám,ale u té 104 mě to vážně mrzí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufejme, že se Gabriella vytasí ještě s nějakými novými odstíny zlaté, zrovna v tomto případě je vážně škoda, že se nesežene.. I když kdo ví, třeba jednoho dne v nějaké zastrčené drogerii ho náhodou objevíš.. :)

      Vymazat
  7. Nemám ani jeden z těchto, ale obdivuju tvoje krásné nehty! Na nich musí vypadat snad každý lak krásně. Tak hezké nehty jsem už dlouho u nikoho neviděla.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tady teď úplně culím :D Moc děkuju, potěšilo mě to a hodně. :)

      Vymazat
  8. Ty poslední dva odstíny jsou krásné! :) Musím rozšířit svou sbírku laků od GS jelikož mají krásné odstíny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moji celkový favoriti z téhle řady Enamel with hardener jsou 141, 164, 119 a 115 ( no bylo by jich jistě více, ale tyto se stále dají sehnat a napadly mě hned jako první, mám je hrozně ráda :)

      Vymazat
  9. U mě vede 126 - frosty fialkovo-růžové odstíny se mi vždycky budou líbit :) Jinak takhle zapilované nehtíky nevypadají vůbec špatně, i když i tvar pilovaný do rovna se mi na tobě moc líbí. Prostě jako vždy nádhera, člověku nezbývá, než tu stále jen chválit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, Soni, jsi první kdo se vyjádřil k novému tvaru nehtů, jsem si už myslela, že si nikdo nevšiml :) I když je fakt, že tohle je teprve druhý příspěvek "v novém" :)) Je to pro mě docela změna, protože jsem byla dlouhou dobu zvyklá na rovné nehty, ale tak chtěla jsem si vyzkoušet něco nového. A jsem ráda, že se i takhle líbí. :)

      Vymazat
  10. Nadherne jsou, od tehle znacky jeste nemam zadny lak.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by chtělo napravit. :) Jsem ráda, že se odstíny líbí. :)

      Vymazat
  11. Já mám 126, ten jsem za dob 30 laků měla strašně ráda. Opticky mi přišlo, že prodlužoval nehty. A myslela jsem, že mám i ten 152, ale mám 133, což je trošku jiný odstín, každopádně se mi ten tvůj líbí víc, než ta moje 133, je víc šťavnatý :)
    Krásný příspěvek, ráda koukám na Gabriellku :) A zdá se mi to nebo proběhla úprava tvaru nehtu, přijdou mi víc do kulata:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezdá, Aničko :) Ač jsem se kulatým nehtům vyhýbala, řekla jsem si, že to zkusím. No a ono se mi to nějak zalíbilo. :D Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží.
      Mně se teda 133 líbí víc, nějak mi přišlo, že mi ta 152 úplně nesedla k odstínu kůže. Děkuju, jsem ráda, že se příspěvek líbil. :)

      Vymazat
  12. U mě vedou ty poslední dva, 145 mám dokonce i doma a úplně ho zbožňuju, i když teď jsem ho dlouho nelakovala :)
    Ty první jsou na mě moc chladné, ale ten fialkový vypadá na tvých nehtech taky úžasně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Markét, nosil se dobře ten fialkový. :)

      Vymazat
  13. Tu 104-ku mám už hrozně dlouho a lakuje se pořád fajn. Dost dobře vypadá i s matným topcoatem.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, určitě ho někdy zkusím i s tím matem. :)

      Vymazat
  14. Mám 104 a je to asi jediný zlatý lak, který mi sluší, právě díky tomu, že je studený. Ostatní vypadají také dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten studený tón se mi na něm taky moc líbí. Nevadí mi ani teplejší zlatá, ale tohle je určitě lepší. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...