středa 11. února 2015

Color Club - Surprise !


Ahojky :)

Miluju efektové laky ( to už jste si asi všimly :-), a u tohoto laku jsem chvíli přemýšlela zda ho potřebuju. Říkala jsem si, jestli není moc podobný Circus Confetti od Essence, který mám, anebo k Your Present Required od China Glaze. No nakonec jsem shledala, že prostě není a mít ho musím. :D Tak jsem si aspoň na chvíli zapřemýšlela, než jsem ho netrpělivě přihodila k ostatním objednávaným, protože stav nebezpečně a dramaticky hlásil poslední kus ! :)) A upřímně, ani se nedivím. ♥

Tohle je prostě krása. V lahvičce jsou hexagony jedné velikosti v modré, sv. modré, zelené, červené, růžové, fialové, stříbrné, oranžové a zlaté barvě. Tenhle lak do kolekce Celebration rozhodně patří a jeho název naprosto odpovídá.




Prozatím jsem ho vyzkoušela na modrý China Glaze Electric Beat, který jsem hrozně dlouho nelakovala a přitom tuhle modrou zbožňuju. Přiznám se, že jsem na něj skoro i zapomněla. :-O
Ten ještě seženete na eshopu modelaznehtu.cz

Glitry jsem si opět pokládala na nehty pomocí zdobící kuličky. Samozřejmě se dá normálně nalakovat, i když se musí trošku více korigovat, aby se glitry nehromadily v jedné kopě, ale teď jsem chtěla doslova jeden glitr vedle druhého. Určitě se tu ale brzy předvede v dalších kombinacích.
Bohužel jsem se oním pokládáním glitrů nevyhnula bublinkám.

Kupovala jsem ho na eshopu mojesminky.cz kde už teda skladem není. :(



















Existuje nějaký vysněný efektový lak, který si přejete pořídit ? Nebo už takový doma máte ? :)

Přeju hezký den !

23 komentářů:

  1. Je přeci úplně jiný než ty dva zmiňované;-) Vždycky se mi hrozně líbí,jak tam ty glitry skládáš-vypadá to úžasně a obdivuji tvou trpělivost:-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ano, jsou jiný a jsem ráda, že si to taky myslíš. :)
      Mockrát děkuju ♥

      Vymazat
  2. Jéj tak toto je ozaj prekrásne :)
    Je to super že si sa s tým vyhrala a poukladala glitríky vedľa seba a s tou modrou to veľmi pekne vyzerá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo na mě ty glitry křičely - poskládej nás vedle sebe ! :D Jsem moc ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  3. No, je to zajímavé :D Asi bych na tohle už odvahu neměla. Včera jsem si koupila lak L´Oreal s malými černými a bílými puntíky a víc bych si netroufla. A hlavně jsem hned doma zjistila, jak je těžké puntíkatý lak nanést :((( Většinou se mi puntíky nahrnuly na jednu část nebo do stran, nakonec jsem jich polovinu měla po prstech a stejně je na nehtu nemám rovnoměrně. Asi by to chtělo tu pomůcku a naskládat je tam :(((
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee, na to přijdeš s dalším lakováním, uvidíš. :) Tyhle puntíkaté ve stylu toho L'oréalu obsahují hodně těch glitrů a za chvíli to půjde samo. Abych je měla rovnoměrně na nehtech, lakuju je tak, že začnu klasicky u lůžka, zastavím se ( nedolakuju až ke špičce ), ale jedu k jednomu okraji, pak k druhému a posledním tahem spojím tu nevyplněnou část a většinou to dopadne podle mých představ. :)

      Vymazat
  4. a ja si pri pohledu na fotky rikala,sakra jak to tam mohla stetcem takhle uhledne naskladat? :D a pak sem zacala cist ...
    Ted sem zjistila,ze essence bude mit novou kolekci a jsou tam dva uplne bozi laky efektni,ktere proste musim mit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se štětcem jsem to ještě nezkoušela. :) Asi vím, kterou kolekci máš na mysli, taky se mi tam pár laků mooooc líbí. :)

      Vymazat
  5. Nadherny je.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. moc krásné nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prima fešák, takovej barevnej klaun :)

    OdpovědětVymazat
  8. to ukladanie - tohle ne, tohle teda ne, ne, ne :-D Ani keby na mňa revali, radšej by so ich nechala upokojiť sa a lakovala by som potom :-))) Takže také niečo rada poobdivujem u niekoho iného, napr. u kráľovnej glitrových lakov ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já si to představila a musím se smát :)))
      Děkuju, jsi zlatááá ♥♥♥

      Vymazat
  9. Tak tohle se Ti opravdu moc povedlo (jak prekvapive!:)))) Zaujal me i ten modry podklad, ktery si asi poridim, dekuji, ze jsi napsala, kde hledat:) Ale musim Ti napsat, jak jsem se primo zamilovala do tech fotek, kde se pres fotak divas do lahvicky laku seshora, to nema chybu!! Stejne jako Tvoje dokonale nehtiky:) Krasny vecer:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju mockrát za takový pochvaly, mám z toho radost, že ani pořádně nevím, co říct, jak jsi mě potěšila ! ♥♥
      Ten modrej je perfektní, fakt nechápu, že jsem na něj zapomněla. :D Tak doufám, že s ním taky budeš spokojená. :) Jsem ráda, že se fotky lahvičky seshora líbí. U těch efektových bych měla ráda vždycky takhle jeden snímek, pokud mi stařičký foťák nezačne lumpačit. :D Měj krásný den, Marcelko. :)

      Vymazat
  10. Opět nádherně poskládané glitříky...:) Radost se koukat...Ikdyž je to práce na dlouho taky to vyzkouším (ale to už jsem říkala a zatím nic) :( Docela mě štve jak nestíhám lakovat atd..:( Snad se polepším a do té doby chodím na kochačku k tobě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se každopádně budu těšit až se k tomu dostaneš, protože to bude určitě pecka. :)
      Moni, moc děkuju, opravdu jsem ráda, že se tak líbí. :)

      Vymazat
  11. To je fešák, vypadá to úplně jinak než normálně nalakované, strašně mi to připomíná takový ty dlaždičky jako mozaika :D já teď taky něco tvořila právě s Chinou tim Your Present Required, který zmiňuješ a potřebovala jsem z něj jen fialové hexagonky a už mi lítaly nervy, zrovna nešly nabrat ty fialový a když jo, tak se zas nechtěly pustit od těch ostatních, takže velký obdiv, Romanko ♥ jak trpělivosti, tak provedení, máš to opravdu moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-* No ale s tím Your Present Required je to větší makačka :D Zatím jsem z něj nic nevybírala, ale vím, jak nahusto tam ty glitříky jsou a vybírat z toho množství ( a ještě jak je hustější ), uff, žádná sranda. :)) To máš zase obdiv u mě ty, Aničko. :)

      Vymazat
  12. Opět úžasná kombinace a provedení. Já už nevím, jak tě mám pochválit, ,abych se neustále neopakovala. :-) Jsi prostě šikulka šikovná! ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...