pátek 23. ledna 2015

Nail art se sandwich mani :)


Ahojky,

tenhle nail art mám uložený v počítači už celkem dlouho, a to z důvodu divných fotek. :D Nějak se mi nezadařilo ( a to svítilo sluníčko, asi jsem zapomněla, jak se fotí za jasnějšího dne, když je furt ta tma :))
No nicméně mi bylo líto nezveřejnit tenhle výtvor, který se snad i povedl a tak si dáme dnes nail art. 

Potřebovala jsem na něj celkem tři laky - Rimmel 110 Baby Bellini z kolekce Coctail Colour in a Flash, Gabriella Salvete č.101 a Essence 02 Circus Confetti, který moc ráda používám k tvoření sandwich mani. :)



Ukazovák, prostředník a prsteník jsem nalakovala s již zmíněnou GS a malíček s fialovým lakem Rimmel. Na prsteník přišel efektový Essence, který jsem následně přetřela ještě dvěma vrstvami GS, aby vznikl efekt, který jsem chtěla. 

K vytvoření vzoru na prostředníku mi pomohl štěteček ze zdobičky, ale dělala jsem to na 2x, protože jsem to poprvé měla hrozně křivý a nevypadalo to dobře. No ani teď to není úplně nejdokonalejší, ale rozhodně lepší, než předtím. :) Doprostřed jsem vsadila stříbrný cvoček, přetřela top coatem a bylo to. 

Dnes mi to moc nepíše, právě skončilo v práci takový vyčerpávající období, takže už jen pár fotek a "mizím" :)





Užijte si víkend. :)

18 komentářů:

  1. Naše šikulka Romanka :) moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja myslím, že ten prostredník vyzerá super, rovnako ako celá kombinácia

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou fotečky pěkný a nail art moc povedený :) Prostředníček mě zaujal hned v náhledu tvého článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle fotky byly ještě celkem použitelný, ale mrzelo mě, že jich nemůžu použít víc, protože zbytek byl už fakt hroznej. :D
      Děkuju :)

      Vymazat
  4. Fotky jsou krásný a nehty vysloveně nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, že se tak líbí ! :) Děkuju. :)

      Vymazat
  5. Moc pěkné,hezky sis s tím vyhrála:-)...

    OdpovědětVymazat
  6. Jako vždy nádhera! Moc se mi líbí ten prostředníček, vypadá to skvěle :)

    Radu - Giveaway o tři balíčky Magic Nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju, jsem strašně ráda, že se líbí ! :)

      Vymazat
  7. Krásné nehtíky, moc si cením toho, že jsi navštívila můj blog a založila jsem si nový a to blogspot nailsbyviky.blogspot.cz kdybys měla čas tak bych byla ráda kdybys ho navštívila ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nadherne nehty.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...