úterý 6. ledna 2015

China Glaze - Don't Be a Flake


Hezké úterý :)

Dnešní barevná kombinace už nějak připomíná jaro, ale proč si tohle období nezpříjemnit barvami ? Pro tenhle efektový lak jsou navíc jako dělané. :)

Chvíli jsem se neuměla rozhodnout, jestli ho nalakovat jen na béžový lak, anebo zkusit jinou variantu, a pak mě napadlo zkombinovat ho se třemi odstíny - nebesky modrý NYC Raindrop, světloučký Essence Cotton Candy a sladký Barry M - Berry Ice Cream. Musím se pochválit, s výsledkem jsem moc spokojená. :D




Don't Be a Flake má ještě dalších 5 sourozenců a společně tvoří kolekci zvanou SURPR!SE. Lak obsahuje čirou tekutinu, v níž plavou modré, černé a bronzové glitry. Ty poslední - bronzové - hází navíc různé odlesky, což vypadá zajímavě v té směsi matně modrých a černých glitrů.

Lak není nijak hustý, má krásně tekutou konzistenci a glitrů obsahuje bohatě. Bohužel si je lahvička škudlí pro sebe a lakování není zrovna to pravé ořechové. Na štěteček se jich dostane poměrně dost, ale záhy vám spadnou zpět do lahvičky a celkově se mi na nehtech nechtěly moc dobře usazovat. A jelikož se nespokojím se třemi, čtyřmi glitry na nehet, vzala jsem si na pomoc zdobící kuličku.

Lak jsem si kápla na ubrousek a glitry si pohodlně vybírala z něj a následně ukládala na nehty. Jenom to chce pořádně je přitlačit, protože mi u některých sem tam trošku trčely hrany ( taky jsem se několikrát škrábla do obličeje :-o ), ale hlavně mi jeden glitr někam utekl, když jsem ráno vstávala. Rozdíl, kdy lak nalakujete, anebo si glitry samy na nehty naskládáte, je tedy celkem patrný. Přelakování top coatem je snad samozřejmost.

Já ho ulovila na podzimním Interbeauty, kde byla na laky China Glaze sleva ( samozřejmě mě teď mrzí, že jsem jich nevzala víc )

Pořídit se nechá za 175,-Kč na modeláži.








Tak co na něj říkáte ? Máte doma některý z laků této kolekce ?

Příští článek bude věnován mé péči o nehty. :)

29 komentářů:

  1. Tak to je nádhera! :) Ten lak krásně vynikne, když má každý nehtík jinou barvu. Fakt pecka :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá úžasně! ale já na tenhle typ efekťáků nemám nervy :D a je mi jasné, že by mi popadaly, já si nehty furt dloubu, to by mi nevydrželo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ulít jen jeden, co byl tak na hraně :D Ale zase dobrý důvod přestat si nehty dloubat. :)))

      Vymazat
  3. Zaujaly mě na něm ty veliké třpytky, to nebývá až tak časté. Ani to, že není úplně prvoplánově třpytivý :-). Je moc krásný a super je ten nápad s různobarevnými nehty ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ta kombinace glitrů je super. :) Děkuju ti :)

      Vymazat
  4. To je krásná a něžná kombinace, parádně jsi to vymyslela s těma něžnýma pastelovýma barvičkama, na ty se dokonale tenhle lak hodí :) Je strašně zajímavý, jak má velké a neotřele barevné glittry.. Skvěle by se mi tahle kombinace hodila na moje dnešní narozeniny :D S dovolením tvé nehty pasuju na mé narozeninové nehty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem chtěla dodat, že na článek o péči o nehty se strašně těším, já sama ho mám v plánu už tak půl roku, ale pořád na něj nějak není odvaha :D Takže jsem strašně zvědavá, co nového se dozvím a jak o své nehty pečuješ ty :)

      Vymazat
    2. Jé, tak to ti Aničko přeji všechno nejlepší k tvým narozeninám <3 Ať ti vše vychází a pěkně to oslav. :)
      Mockrát děkuju, mé nehty jsou ti alespoň takto k dispozici. :D :D
      S tím článkem o péči o nehty asi raději nečekej žádné terno. :)) Byla jsem požádána, tak jsem to sepsala, ale ve výsledku tam určitě nic, co bys neznala, není. :)

      Vymazat
  5. Výsledek pěkný, ale té prááááce s tím.... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale neeee :D Zase tak hrozný to nebylo, ale je fakt, že glitrový Opi šel skládat lépe. :))

      Vymazat
  6. Moc krásné...na všech podkladech. Ani jsem netušila,že budou ty "dost velké" glittry na nehtech tak pěkně vypadat:))
    Těším se na článek o péči:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevypadají vůbec zle, viď. :)) Děkuju moc. :)

      Vymazat
  7. Opět jeden krásný efekťáček:-)Já bych si ho třeba ani mezi jinými nevšimla,ale na nehtech vypadá vážně dokonale...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda hned praštil do očí. :D Jenomže mi chvíli trvalo rozhodnout se, který z té kolekce mám chtít víc. :)) No mohla jsem vzít aspoň ještě jeden k němu. :))

      Vymazat
  8. Výborná kombinace se všemi barvičkami. To je taková lahoda se dívat na tvé nehty a fotky. Prostě áááách :*

    OdpovědětVymazat
  9. úplné úžasný a obdivujem ťa za to ukladanie, ja som na to nervy nemala a po malíčku som to rovno vzdala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ty jsi ho měla hezky nalakovaný, mně se uchytilo pár glitrů a konec. :D Moc děkuju :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkuju Jakube :) Pochvala z mužských řad mě velice těší. :)

      Vymazat
  11. Až mám chuť obliecť si nejaké párty šaty s farebnými flitrami a stráviť dlhý zimný večer nie čítaním knihy, ale vyberaním a naťupkávaním malých farebných vločiek na nechty. Samozrejme, v hrubých ponožkách (noačo, že sa k párty šatom nehodia), pri teplom drinku (a v spoločnosti niekoho, kto to s tými malými flitríkmi tak dobre vie, nech môžem "opisovať" od majstra) ;-) Krásna práca, krásne fotky!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, nějaké retro šatičky s flitry ♥ :) Takovou párty bych teda nevynechala ! :)
      Děkuju mockrát, jsi zlatá ! :)

      Vymazat
  12. Nádhera!! Jeden puntíkáč z kolekce mám tak se asi trošku od tebe inspiruji..:)) Snad nebude vadit..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně to nebude vadit, už se na tvého puntíkáče moc těším. :) Děkuju Moni. :)

      Vymazat
  13. Je to fakt krásné! :-) Já si takhle vyskládávám normální hexagonky za 10 Kč z kalíšku. Nevidím důvod, proč kupovat lak, se kterým bych nakonec dělala totéž... :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...