pátek 26. prosince 2014

Co bylo pod stromečkem ? :)



Ahojky :)
Tak jak jste si užily Vánoce ? Musím říct, že já jsem si ty své naplno vynahradila za ty loňské, kdy jsem nemocná ulehla do postele s panem Odinem :)) Na Štědrý den jsme s mamkou vyrazily do města na procházku a pro Betlémské světlo. Strašně fučelo, ale lucerna s panem Jelenem ho uchránilo. Po návratu jsme velmi pomalu začaly s přípravami na večer a ke stolu usedly až asi před půl sedmou. A pak ke stromečku...dnes tedy o tom, co jsem pod ním našla. :)


Jako první vám musím ukázat tyhle bačkůrky. :D Čím jsem starší, tím jsem infantilnější. Tihle psíčci jsou z F&F a jsou teploučcí, měkoučcí a z nohou je do léta nedám. :)


Bez knih by to nešlo. Přemýšlím, čím začnu a asi to vyhraje Pan Mercedes. :)


Rukavice z Pimkie, nechají se z nich udělat palčáky. Obal na mobil z Tigeru je super, už jsem nutně nějaký potřebovala. Nálepky na nehty a gumička z Gate.



Mamka mi vymyslela docela originální překvapení. :D Naplnila sklenici bonbóny a šoupla k nim náušnice se sovou. Přemýšlela jestli mě nechá postupně uzobávat až si jich všimnu, ale nevydržela to. :D Hrnek se sovou je geniální, že jo ? Spolu se sto kusy gumiček to byl moc pěkný dárek od kolegyňky.



Svíčka od Bomb Cosmetics s vůní levandule, úžasný parfém od Guess a prima diář pro rok 2015. Stejný jsem měla loni - samozřejmě s jiným motivem - a moc mi vyhovoval, takže jsem za něj ráda.



Kabelka je z Gate a na fotce nevypadá ani zdaleka tak dobře, jak ve skutečnosti. Svetry jsou z F&F a dostala jsem ještě jeden - černý nad břicho s rolákem, na fotce ale vypadal jak kus hadru, takže jsem ji vynechala, ale je super.



Jsem ráda, že jsem největší lenost překonala a článek sepsala :))
Mějte pěkný den a klidně mi do komentáře dejte odkaz na váš článek, protože tyhle si vždycky ráda přečtu. :)

26 komentářů:

  1. Já jsem úplně ujetá na svetry s kamínky nebo s krajkou, takže ten modrý jsem v F&F nemohla nechat:) :D A vidím, že teplé papučky byly hitem těchto Vánoc:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano, ještě bych chtěla takové ty vysoké botičky s bambulkami :D

      Vymazat
  2. Jé, ty papučky josu roztomilý, mě se pořád taky líbí tyhle roztomilý věci :). Dostala jsi nádherné dárečky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tyhle věci asi od doby založení blogu, kdy jsem začala sledovat i ostatní. :))

      Vymazat
  3. Moc pekne darecky.. Hlavne kabelka se mi libi moc. A samozrejme papucky.. Bozi :-)
    Nad timhle motivem diare jsem taky uvazovala, nakonec jsem sice zvolila jiny a koupila jsem si ho taky proto, ze s tim letosnim jsem moc spokojena. Hlavne vitam, ze je tam spousta mista na poznamky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ty poznámky jsou bezva. Už se těším na nějakou příležitost, kdy tu kabelku vytáhnu někam ven. :)

      Vymazat
  4. Pekne darky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné dárky, závidím tu záplavu knih - já letos dostala jen jednu a to kuchařku :-D já jsem si letos vyžádala samé praktické dárky, ale manžel se překonal a nadělil mi hodně kosmetiky, kterou jsem chtěla a nějak se ke mne zatím nedostala :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kuchařkou by u mě nikdo úspěch nesklidil, já jsem děsná kuchyňská anti-víla :D

      Vymazat
  6. Krásný :) divím se, že jsi nenašla pod stromečkem láček na nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem uvažovala nad tím, jestli si mám říct o nějaký laky, anebo knihy. Tak zvítězily knihy. :D

      Vymazat
  7. Krásný dárečky-ten sovičkový hrnek závidím:-) a román 1984 miluju-to je klasika a člověku vždy znovu otevře oči...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrnek je prý z Nanu-Nana :) Jojo, taky ho mám právě ráda, už jsem ho kdysi četla a byla jsem nadšená, když jsem ho viděla v Levných knihách, tak jsem si ho hned nechala nadělit. A film je taky docela fajn.

      Vymazat
  8. Teda Romčo, ty jsi ale musela být hodná! :D Krásné dárečky, všechno se mi moc líbí, hlavně svetříky, všechno se sovičkama a svíčka mi udělá taky vždycky radost. Byla jsem koukat po slevách a hledala jsem v Tescu ty svetříky, ale už nic u nás nemají :( Jinak se taky chystám na článek, ale nějak jsem vůbec neměla čas, samé rodinné návštěvy a tak dále.. takže snad něco stačím sesmolit, dokud ještě není pozdě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě nejhodnější. :D Jsem ráda, že se ti svetříky líbí, už jsem nutně potřebovala doplnit něco na zimu a mám z nich obrovskou radost. :) No jinak to mi povídej, já si je vybírala sama kolem 20. prosince a ty s vánočními motivy už měli jen dva druhy. Ale aspoň něco jsem sehnala. Sesmol, však víš, že se na tyhle články hrozně těším. :))

      Vymazat
  9. Priznávam, pri tvojich darčekoch by som si prišla na svoje, lebo sú super a veľmi sa mi páčia :-D Fakt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinu jsem si vybírala sama :)) Nevěděla jsem jen o náušnicích, diáři, svíčce a vůni ( ale tu jsem tušila :))

      Vymazat
  10. svíčky od Bomb Cosmetics jsou super a Guessku jsem dostala taky, je uzasna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten parfém je super, že :) Já na sobě skoro každou vůni po chvíli necítím, ale tohle cítím ještě večer :D

      Vymazat
  11. Roztomilé věcičky, také jsem dostala od maminy svíčku Bomb Cosmetics, už je na nočním stolečku :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ta svíčka je super, jenom možná trochu až moc intenzivní. :))

      Vymazat
  12. Ahoj mohla bys prosím napsat recenzi popřípadě návod na ty fólie na nehty s kočičkama :-) já jsem si podobné v Gatu koupila a nevím jak na to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Viky, návod najdeš zde - http://malykoutekkrasy.blogspot.cz/2014/12/kocici-celoplosne-folie.html

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...