úterý 18. listopadu 2014

Ťap ťap, tlapičky :)


Ahoj všem :)

Nedávno tu byl králíčkový nail art a když už jsme tedy u toho zvířectva, tak jakožto osoba, která si svůj život neumí bez psího parťáka představit, by tu nemělo chybět něco "psího" :) Jen doufám, že vám ty skvrnky a puntíky okolo nich budou vážně připomínat psí packy a ne třeba fleky kraviček nebo tak...:D

Původně se nail art neměl týkat jen tlapek, ale když jsem na ukazováku začala, tak se mi to tak zalíbilo, že jsem je vytvořila na všech nehtech. Jako podklad mi posloužil stařičký Essence Colour&Go 50 Irreplaceable a k tvoření tlapek Rimmel 60 Seconds 800 Black Out. Ten mimochodem už kapánek zhoustl za těch 9 měsíců, co ho mám, ale pořád se nechá použít. Ovšem znovu už do něj nepůjdu.

Po zaschnutí podkladu už stačilo vzít zdobící kuličku, vytvořit lehce protáhlý flíček a okolo tři puntíky. A občas sem tam samotný flíček k zaplnění místa. Z obavy, že se mi to rozmaže, jsem už raději top coat nepřidávala a šla rovnou fotit. Po asi hodině a půl jsem se osmělila a nic se nerozmazalo. Už ale nebylo vhodné světlo na focení. :D

Už není moc co dodávat, takže tady pár fotek :






Jedna bonusová fotka :D

Snad se líbilo a já už se jen zeptám, zda máte doma taky nějakého zvířecího parťáka ? :)
Přeju pěkný den.

18 komentářů:

  1. To jsou roztomilý nehty :) Doma máme psíka
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásné... Přesně jako tlapičky našeho boloňáčka:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty mě berou, jsou psí tlapky a já jsem milovník psů :) Moc vám to s panem Odinem sluší, posíláme pohlazení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bez psa si už život ani predstaviť neviem, je to najzábavnejší člen rodiny :-) A nechtíky sú krásne, iste sa aj Odinovi páčili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sranda s nimi je, zrovna mi roztrhal polštář :D A děkuju mockrát :-*

      Vymazat
  5. Krásnučké a milučké. Vidno, že ty tie svoje nechtíky zdobíš s láskou ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To je roztomilé :) Já doma mám akorát přítele :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D to jsou občas taky takový zvířátka.
      Děkujuuuu :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...