pondělí 24. listopadu 2014

Rimmel London Glitter Bomb 020 Midnight Mistletoe


Pěkné pondělí přeju :)

Slyšely jste už o nových lacích od Rimmel ? Jedná se o novou kolekci glittrových laků a celkem by mělo být pět odstínů - zlatý, který obsahuje hvězdičky, modro-fialový, růžový, stříbrný ( tam jsou holografické čtverečky ) a tento vánoční, který si dnes můžete u mě prohlédnout ve čtyřech variantách - na hnědém podkladu, béžovém, červeno-zeleném a ve dvou vrstvách bez barevného podkladu.

Tuším že poprvé jsem o lacích slyšela přednedávnem u Baju na fb, a když jsem minulý týden byla s kamarádkou v Budějovicích na nákupech, napadlo mě zajít do Rossmanna na Lannovce ( původně jen proto, že mě zajímalo jestli tam nebude Catrice...a byla ! ♥ ), ale kromě ní i zmíněná novinka. :D Odstíny byly pěkné všechny, ale jelikož jsem už ve vánočním módu, ihned mě zaujal tenhle kousek Midnight Mistletoe. To jsou totiž Vánoce jak vyšitý. V laku najdete zelené větší i menší glittry, červené, sem tam zlaté. Je jich tam opravdu hodně a lak je zatím krásně tekutý, což doufám ještě dlouho zůstane. Nanáší se pohodlně, tentokrát jsem nemusela nic v lahvičce lovit a všeho ( až na ty zlaté, těch je tam málo ), se na nehty dostalo v přiměřeném množství. Občas jsem si musela s rozmístěním glittrů trochu pohrát, ale to jen ojediněle. Takže lakování jsem si užila a myslím, že minimálně tenhle kousek z kolekce Glitter Bomb mít musíte. Asi bych časem ještě ráda ten zlatý, ale jen kvůli tomu, že obsahuje ty hvězdičky. :))

A teď ty kombinace, které jsem si pro vás nachystala.




Jako první mě napadlo nalakovat ho na hnědý podklad a nebyla to vůbec špatná volba. Víte co mi to připomíná ? Anglický vánoční pudink. :) Nevím jak chutná ( prý chutná snad jen angličanům :D ), ale na nehtech to vypadá fajn, co říkáte ?





Na béžovém podkladu zase vše pěkně vynikne a je to vlastně taková sázka na jistotu.





Nešlo vynechat typickou vánoční kombinaci :D





Když ho nalakujete ve dvou vrstvách samotný, tak to taky nevypadá vůbec zle !






Lak pořídíte za 69.90,-
Už jste je viděly ? A podlehly jste některému ?

Mějte se krásně :)

35 komentářů:

  1. Viděla a nepodlehla. Nějak nemám náladu na to odlakovávání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tý jedný vrstvě to ještě není tak hrozný, ale chápu, že to ne každý má rád.

      Vymazat
  2. Taky jsem ho okukovala a nakonec ho tam nechala :) líbí se mi na tom hnědém podkladu, vlastně na všech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) mě nejvíc s červeno-zelenou a pak taky s tou hnědou.

      Vymazat
  3. O nových lacích jsem ještě neslyšela ani jsem je nezahlédla :). Ale tento týden vyrážím na nákupy, tak na ně mrknu, ta červeno-zelená kombinace se mi líbí nejvíc
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych na ně i úplně zapomněla, kdybych je tam tak náhodou nezahlídla. :) Jojo, ta u mě taky vede. :)

      Vymazat
  4. slyšeli aj videli :-) A radšej som sa otočila na druhú stranu :-D Takže ti teraz ďakujem, že sa tam pre ne asi vrátim :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásný :) Na béžovém podkladu se mi líbí nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten je úžasný! Musím hned zajít celou kolekci omrknout :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  8. Nové efektové laky?Musím nutně okouknout:-)Tenhle je vážně nádherný a dýchá z něj vánoční atmosféra...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je třeba okouknout, jsou krásný. :) Děkuju :)

      Vymazat
  9. Dneska jsem je okukovala, ale i když jsou hezké, žádný mě nezaujal natolik, abych si ho musela koupit. Zato Catrice! Tento mi navíc dost připomíná ChG Party Hearty a další z této řady, ten modro fialový zase jeden lak OPI, který mám i doma, ale jméno nevím... Mě se v tvých kombinacích nejvíc líbí ve vánoční klasice a hned v závěsu je nude podklad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, s tím Party Hearty jsou skoro jak dvojčata :D U Catrice jsem neodolala Plum Fiction z řady Luxury Lacquers, ale trochu mě zklamal, darebák. :(

      Vymazat
    2. Vážně? Já jsem se na něj právě taky dívala. Docela mě zaujal. Líbilo se mi, jak tam jsou sem tam ty větší šestiúhelníčky. Čím tě zklamal darebák jeden? Nebo se můžeme těšit na článek o něm? ;-)

      Vymazat
    3. Těšit určitě taky, ale tajný to není :D Špatně se mi lakoval. Trochu jako Brocades od Maybelline - vlastně má i takovej podobnej efekt. No ale což lakování, to se nechá ukočírovat - i když jsem samozřejmě ráda, když si ho můžu užít. Ale hned druhej den se mi loupal - lakováno s podkladem. Takže docela zklamání..ale barva krásná !

      Vymazat
    4. To lakování by se přežít dalo, jak píšeš. Ale výdrž jen do druhého dne nezní tedy vůbec dobře. :-( Teď jsi nejsem jistá, zda do něj vůbec půjdu... no ještě uvidím. Z řady mě zaujal ještě modrý, jak jinak :-) , jak možná vyzkouším ten, i když se obávám, že všechny tyhle laky budou mít obdobné vlastnosti. :-/

      Vymazat
    5. Však je to individuální, třeba by ti držel líp. Mně slézal hlavně na levý ruce, ale nijak zvlášť jsem ji nezatěžovala, tak netuším.. Já jsem váhala ještě nad tím růžovým. Nechtěla jsem moc utrácet a řekla si, že jen jeden a to rozhodování, to bylo něco :D

      Vymazat
  10. Wow, tak o těchto lacích slyším poprvé, zítra je půjdu do drogerky očumnout. Jinak nejvíce se mi líbí na tom béžovém podkladu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Z textu mě zaujal zlatý s hvězdičkama.. úplně si ho představuju :)) Včera jsem byla po krámech a nikde jsem je u nás zatím neviděla, se zas dočkám o měsíc pozdějš v tý naší "vesnici" :D Jinak ale krásný výběr, opravdu vánoce jak vyšité, na béžovém a zeleno-červeném se mi líbí nejvíc <3 To jsem teda zvědavá, co mě postihne, až je tady uvidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás myslím taky ještě nejsou :) Ale ten s hvězdičkami musím mít ! :D A nevadilo by mi, kdybych ho nejdřív viděla u tebe, protože ty swatche na internetu nic moc..

      Vymazat
  12. Krásná kombinace hlavně na tom béžovém..:) Já mám podobný asi od ChG, jen to musím posoudit jestli jsou si fakt moc podobné jestli ne jdu pro něj..:D Jinak jsem si, ale dva koupila ten modrý a pak ten světle růžový..zlatý jsem neviděla, ale až uvidím koupím..:D Abych nakonec neměla všechny achjo..:D Za třpytkové laky se mi moc nechce utrácet tak Rimmel je na to ideální..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli nebudeš mít zrovna ten Party Hearty, který tu byl zmiňován :) Ten je dost podobnej :D To jsem ráda, že je máš a přemýšlíš nad dalšími - těším se až je u tebe uvidím. :) Jen doufám, že na ten zlatý narazím. :) A děkuju :)

      Vymazat
  13. Tak to je opravdu bomba.....jasnej vánoční lak....ten bych si vzala na rozbalování dárků pod stromečkem:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tím jsem vlastně ještě nepřemýšlela, jaký lak si zvolím pod stromek :D Ale mám pocit, že to tenhle vyhraje. :)

      Vymazat
  14. Ty si si teda dala námahu!!! Na tvojich nechtíkoch je všetko krásne, ale navjviac sa mi tento glitráčik páči na tom hnedom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee, tohle mě hrozně bavilo takhle si s ním hrát. :) Jsem ráda, že se líbí nejvíc na hnědém, mně totiž taky. :D A děkuju ! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...