pátek 28. listopadu 2014

O•P•I Alcatraz...Rocks


Ahojky :)

Pískový lak tu dlouho nebyl, že ? Tenhle je navíc podle mě asi nejhezčí, jaký jsem za poslední dobu měla. Pískové laky jsem zkoušela od Gabrielly Salvete, P2, Catrice, Rimmel a teď poprvé OPI, se kterým se asi pořád ještě teprve seznamujeme. A jaký teda je ?

Alcatraz...Rocks pochází z kolekce San Francisco podzim/zima 2013. Já ho sehnala na Interbauty za 150,-Kč a nechá se koupit ještě na eshopu the nail store, teď už jen za 130,-Kč

Musím říct, že jsem s ním vesměs spokojená a nijak zvlášť se od ostatních pískových laků různých značek neliší, snad kromě o kapku delšího schnutí. Lak je tekutější a štěteček si občas nabral větší množství, než bylo třeba, takže to jsem si musela hlídat o trochu víc. Pigmentovaný je skvěle a pro plné krytí by stačila jedna silná vrstva. Raději ale doporučuji dvě slabší, protože se mi vážně zdá, že schnutí je v jeho případě delší. 1. vrstva je suchá během chvilky a lak je hned na dotek drsný, jak má. Ale 2. vrstva mu trochu trvá a na dotek je stále takový měkce hladký, jestli mi rozumíte.

Jeho barva je až pohádkově krásná. Temně fialovo modrá se zlatým třpytem, to je pro mě dokonalost. ♥ I v hrubém finishi má nádherný třpyt, který je hodně výrazný hlavně pod umělým osvětlením, anebo pak s top coatem. Ten se musí nanést ve dvou vrstvách, aby se lak leskl, protože jinak ho všechen spolkne ( jak je u pískových laků zvykem )

Jsem zvědavá, jestli se vám bude víc líbit sám, anebo s top coatem. :)
















Odlakování se nemusíte obávat, dolů šel v pohodě. Maximálně se vám budou třpytit prsty. :D Ani není nějak nepříjemně hrubý, tak akorát ( např. silonky si s ním určitě nepotrháte )

Co na něj říkáte ? Líbí se vám ?

Přeju fajn den. :)

34 komentářů:

  1. Krásny je, ale mne sa viac páči tá jeho lesklá podoba. Viac vyniknú jednotlivé farebné zrniečka, čo obsahuje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůůů to fešák :) ten by se mi líbil ve sbírce :) pískáč od OPI ještě žádný nemám, tak snad se brzy zadaří a alespoň jeden vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Hani :) Co ti budu povídat, jsem fakt ráda, že jsem si ho tam všimla. :D

      Vymazat
  3. Ten je boží! Úplně mě z něj svrbí kreditka!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je krásný ♥ a ještě v té lesklé podobě, jak na něm vynikne to zlato ♥ jako šaty upletené z temné noci prošívané hvězdným třpytem (to mám z pohádky a úplně mě to k tomu napadlo :D) ty kdybys měla, tak se ti k tomu dokonale hodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to zní krásně ! ♥ Naprosto ho to vystihlo. :) Tak to abych ty šaty začala shánět :D

      Vymazat
  5. Líbí, moc! A těžko říct, která podoba je hezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono mu to moc slušelo i bez tc, ale moc to na fotkách nevyšlo. Každopádně u mě zabodoval nejvíc v tom lesku. :)

      Vymazat
  6. Je boží, také ho mám krasavce....více se mi líbí bez top coatu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív jsem ho nosila bez tc, a když jsem šla fotit, napadlo mě ještě ho přetřít a uchvátil mě ještě víc. :D A taky ti připadalo, že déle schne ?

      Vymazat
  7. Miluju pískáče,ale tenhle vypadá líp v lesku-vynikne ten třpyt-je jako noční obloha:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, tak tohle je krásná barva. Já jsem ještě od OPI nikdy nic neměla a kdybych nečetla, že hůř schne, tak bych si ho snad i objednala. Miluju tyhle "galaxy" nehty.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to s tím schnutím není zase tak strašný, ale zkrátka oproti ostatním pískáčům, co uschnou během chviličky, je rozdíl znát. Jojo, je takový galaxy. :)

      Vymazat
  9. Je nádherný! Asi se nedokážu rozhodnout jak se mi líbí více. Je nádherný bez i s nadlakem, obojí má svoje kouzlo. ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten je tak krásný, že jsem si ho teď objednala, už se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  11. Ja a pieskové laky bude už asi láska na celý život, takže ja som z neho unesená! A s tým top coatom mu to veru aj pristane :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že v tomhle mě nenecháš samotnou. :) Děkuju ♥

      Vymazat
  12. Hodne pekny.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mne sa moc páči hlavne v tej bez topcoatovej verzii :))

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný kousek a asi v té lesklé je ještě krásnější ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Wow wow wow! Prikláňam sa tiež k jeho lesklej verzii, ale je tak nádherný, že by som ho nosila raz tak, raz tak :)

    OdpovědětVymazat
  16. Také ho mám ve své sbírce...je boží s top coatem i bez něho :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je i v té mé, je to totiž asi nejhezčí pískáč, jaký vlastním. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...