pátek 7. listopadu 2014

Králíčci na nehtech :)


Pěkný pátek přeju :)

Chtělo to procvičit si puntíky, protože vždycky moc obdivuju to rovnoměrné rozmístění a dokonalé provedení u ostatních. Ono to vážně není jen tak, i když se to na první pohled nemusí zdát. :)

Měla jsem představu světloučkého nude laku a na něm bílé puntíky. Jenomže po nalakování Essence Nude Glam 01 Cotton Candy, jsem ho shledala až moc světlým a obávala se, že na něm bílé puntíky úplně zaniknou. Vzala jsem si tedy k pomoci ještě zlatý lak od Orly Glitz a s ním vytvořila pomocí zdobící kuličky puntíky na palci, ukazováčku a prsteníčku. Jen tak zkušebně jsem si zkusila puntík s bílým China Glaze Snow ( mimochodem úžasný bílý lak - děkuji za něj Soničce :), a ono to zase tak nevýrazný nebylo. :) Naopak to vypadá moc jemně a něžně.

S tímhle základem jsem byla nakonec i celkem spokojená, ale určitě by to mohlo být příště ještě lepší. Měla jsem chuť pohrát si buď s nějakými samolepkami, anebo vodolepkami a po kratším přemýšlení jsem vytáhla tyhle rozkošný králíčky, který jsem objednávala už dávno na modeláži za 25,-Kč ( bohužel jsou už ale vyprodané )

Shodou okolností jsem je už kdysi použila právě s tímhle Orly, nějak je to k sobě táhne. :)



Velmi výjimečně je tu k vidění můj palec :D Pořád mi totiž po okrajích praskají a tudíž ani nemají možnost trochu vyrůst. Tuhle králičí slečnu jsem chtěla umístit původně na prsteník, ale je příliš velká, takže musela jít na palec.






Osobně bych se vůbec nebránila třeba pyžamu v tomhle stylu a co vy ? :)

Mějte fajn den a víkend. 

26 komentářů:

  1. Jeee, králíčci jsou moc roztomilý:) Sama mám jednoho živého doma, takže kdekoli je králíček, hned se rozplývám:)) :D Moc se mi líbí kombinace barev, opravdu povedené nehtíky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no tak to jsem moc ráda, Luci a děkuju. :)) Taky bych jednoho živýho brala, ale nevím, jak by se pohodli s Odinem. :D
      Dřív jsem ale měla několik morčat a k tomu dokonce 2 psy a vycházeli. :))

      Vymazat
  2. Nailart je úžasný. Moc se mi nálepky líbí, ale líbil by se mi celý look i bez nich. Bylo by to pak čisté a prudce elegantní.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Maru :) A máš pravdu, vypadalo to hezky i bez nich. :) Někdy příště....:))

      Vymazat
  3. Aaaaaaaa, to je sladkéé!:D Aj puntíky, aj zajkovia:-). A s tou bielou je to super... aj s tou zlatou... aj so všetkým...;-). Krásne opäť! Ňuf.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. :-D Romčí tohle je skvělý :-D moc se ti to povedlo :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeee, to je krásné, něžné......a s králíčkama hravé......bez králíčků to bude nádherné v létě k opálené pleti a žlutobílým šatičkám:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsi popsala úplně krásně s těmi šatičkami :) Děkuju :))

      Vymazat
  6. Tak tohle je opravdu krása, obivuju tě, jak si s tím dokážeš vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na ty puntíky to nic nebylo. :) Ale moc děkuju, potěšilo to. :)

      Vymazat
  7. Já takovehle blbustky na nehtech nemusím, ale tohle se mi vyloženě líbí tak moc, ze bych si to nejradeji sama na nehty hned nalepila, a o punticich ani nemluvim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám hned dvojnásobnou radost a mockrát děkuju. :)

      Vymazat
  8. Ježiš,to je tak roztomilý:-) Moc se mi líbí i ta barevná kombinace-něžnost sama...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ty světloučký nude odstíny přímo miluju, takže to byla sázka na jistotu. :D Děkuju moc. :)

      Vymazat
  9. Tak to je naprostý luxus :) a jak se Ti krásně povedly puntíky. Výborná práce, výborná kombinace laků, výborné fotky. Co víc si přát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch puntíků jsem potila i krev :D Fakt se divím, že jsem si je na závěr ještě nerozmazala top coatem. :)) A strašně mě těší, že se tak líbí, děkuju :-*

      Vymazat
  10. keď som ich uvidela včera v náhľade, hovorím ňuňuňu... že čo? Aaale, Romča pridala ďalšie chutné nechty. Teraz ich vidím vo väčšom a hovorím ťuťuťu-ňuňuňu :-D sú strašne zlatunké ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsou nejhezčí a nejroztomilejší nehty jaké jsem kdy viděla!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Budu se opakovat, už tady odeznělo snad všechno :) Ale je to moc krásný, skvěle sladěný barvičky a králíčci jsou k tomu ta třešnička. I když jak už jsem tu četla, tak i bez nálepek by to vypadalo krásně <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedělat ty nehty večer, tak bych je vyfotila i bez vodolepek, nevypadalo to špatně. :)) A děkuju, jsi zlatá. :-*

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...