pondělí 3. listopadu 2014

Gabriella Salvete 163 ( nový odstín )


Zdravím vás při pondělku :)

Když jsem tenhle odstín viděla u Viennettky, bylo mi jasný, že ho nutně musím mít. Jde o nový odstín, který spolu s dalšími Gabriella Salvete zařadila do běžné nabídky. U mě jste zatím viděly jenom jeden, a to číslo 164.

Teď vám tedy představuji odstín číslo 163, který mě potěšil jak vlastnostmi, tak samozřejmě barvou.
Nadšení přišlo už při lakování 1. vrstvy, která dost slušně kryla. Lak je totiž skvěle pigmentovaný a konzistencí tak akorát, takže lakování jsem si fakt užívala. Pro lepší intenzitu barvy jsem nanesla dvě vrstvy. S lakem se pěkně dostanete co nejtěsněji k lůžku nehtu, nikam nezatéká a rychle schne. 

Barvou na mě působí jako vánoční zelená, ale sem tam v ní zahlédnu i kapku modré. Co je na tomhle odstínu nejlepší je ten zlatý třpyt, který je hodně výrazný v lahvičce a celkem dost i na denním světle, ovšem foťák ho ne vždy chtěl zabrat. 

Jednu menší vadu ale přece jen má, a to tu, že se mi druhý den od lakování sloupl malý kousek na jednom nehtu. Jinak jsem ho nosila dva dny a krom toho, že se jakoby malinko stahoval ze špiček nehtů mu už nic dalšího nebylo. 












A co vy, pořídily jste si už nějaké nové odstíny od GS ? :)




36 komentářů:

  1. Já zatím žádný nový nemám :) Ale tohle je pecka! Na tobě vypadá fakt úžasně a radost se dívat na tvoje fotečky, zvlášť s korálkama, který se k tomu neuvěřitelně hodí. Moc se mi to líbíííí! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamina na mě spustila, že už by to jako chtělo zase začít fotit s "cingrlátkama" :D
      Jsi strašně milá, děkuju ! ♥

      Vymazat
  2. Lak se mi moc líbí, ideální podzimní barva. Inspirovala jsi mě a na dnešní mani použiju nějaký smaragdový odstín z mé sbírky laků.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smaragdová...no proč mě to nenapadlo ?! :D Jsem ráda, že jsem inspirovala, tohle vždycky moc potěší. :)

      Vymazat
  3. Ježiš to je nádhera, sice mně by neslušel, ale je krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se lak líbí. :) Jinak si myslím, že tahle elegantní barva by slušela každýmu. :)

      Vymazat
  4. To neplatí máš ho líp nafocený než já :D Já ho dávala před časem zatím jen FB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale nejlíp ho má nafocený Viennettka, krásně jí tam vynikl ten zlatý třpyt. :)
      Ale jako těším se, až ho nafotíš ještě na blog. :)

      Vymazat
  5. Hmmmm smaragdová,dobré přirovnání, to se mi také líbí. Lak je úchvtatný a opravdu krásně nafocený s tím lakovacím svetrem a korálky.....fakt luxusně elegantní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi dělá moc dobře :D Děkuju za krásný komentář ! <3

      Vymazat
  6. Tak tento vypadá hodně dobře :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná barva...připomíná mi ocas mořské panny:-)A fotky se šperkama jsou u tebe nej..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky hezký přirovnání, musím souhlasit. :) Mám radost, že se fotky líbí. :)

      Vymazat
  8. Barva je nádherná, asi si udělám radost :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Faaaaaaaakt diky, budu muset zase utrácet, ten lak proste potrebuju :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Musím chválit i tady! ;-) Je to vážně fešák. Já si zatím pořídila jen 162, ale zatím nelakovala (jaké překvapení). Tento si ale nejspíš taky potřebuju pořídit. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi teď docela nahromadily laky, co jsem ještě nelakovala. Dřív jsem si lákla každý jeden nový na jeden nehet a potom se rozhodovala, který nalakuju na všechny. :D Jenomže to bych těch prstů teď potřebovala tak 30 :))
      A děkuju ti. :)

      Vymazat
  11. práve si predstavila celkom slušnú náhradu za Skie´s Force z pierkovej limitky od Catrice :-) No nič, asi je treba posunúť zopár lakov ďalej a vybrať sa o päť na nákup Gabiky :-) Ako som napísala na IG, je nádherný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to pak později napadlo, že mi něco připomíná - takže takhle to je. :))
      Děkuju Suzi :)

      Vymazat
  12. Už som ti písala na Nailpolis, že mi trochu pripomína starý Choose Me od Essence... ale to len tak opticky, keď lovím v pamäti :) Inak je veľmi pekný. Ani som nevedela, že GS má nejaké nové odtiene... U nás v drogérkach som ich zatiaľ nevidela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si ho konečně vygooglila a fakt že jo. :)
      Já asi zatím viděla jenom ty dva, ale je pravda, že si nejsem jistá jestli bych je poznala pokud by nebyly vyloženě označeny jako novinka.

      Vymazat
  13. Romanko, moc ti sluší! A taky ti vyšel na fotkách modřejší, než je ve skutečnosti, jako mně, viď... je to potvora nefotogenická, ale stejně se mi strašně líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :-* :) No ono mi přijde, že na denním světle se ta modrá víc vytáhne a naopak pod umělým osvětlením byl zelený jak ty vánoční lesklý papíry. :D

      Vymazat
  14. Krásný kousek a mádherně nalakováno i fotky boží ;) Jen pořád nevím jestli kupovat, jestli náhodou podobný nemám doma. A Taky začínám zjišťovat, že zeleno modré laky lakuji velmi málo..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Mončo :)
      Tak uvidíš jestli tě třeba ještě víc nezaujme naživo. :)

      Vymazat
  15. Vyzerá skutočne elegantne, ale aj trocha provokačne. Totálne krásny odtieň!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Gabriellu Salvete mám nehorázne rada a tento lak vypadá moc krásne ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je to má oblíbená značka. :) Jsem ráda, že se odstín líbí.

      Vymazat
  17. mňa práve teraz nenechávajú chladnou tie trblietavé matné, ale neviem sa rozhodnúť, či ich skutočne potrebujem:)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná farba, s lakmi od GS som spokojná, mám pár kúskov a po tomto článku sa pôjdem určite pozrieť po ďalších :)

    Pozývam ťa ku mne na blog na Vianočnú Giveaway!
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je naprosto nádherný odstín! :O ♥
    L. z lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...