čtvrtek 20. listopadu 2014

China Glaze Vánoční kolekce Twinkle 2014


Dobré ránko :)

Čas Vánoc se nezadržitelně blíží a je proto na místě ukázat si jednu vánoční kolekci z dílny China Glaze nazvanou Twinkle. Kolekce obsahuje 12 odstínů a u mě si budete moci prohlédnout šest z nich, které mi byly zaslány k recenzi z eshopu modelaznehtu.cz za což velmi děkuji. :)

U nás je tahle kolekce opravdu žhavou novinkou, na modeláži jsou v prodeji od včerejšího dne a všechny odstíny si můžete prohlédnout zde. Cena je 150,-Kč za klasických 14 ml, ale nechají se sehnat i různé sady po třech kusech za zvýhodněnou cenu 390,-Kč anebo sada šesti laků za 750,-Kč

U mě dnes uvidíte čtyři efektové laky a dva krémové. Původně jsem myslela, že články rozdělím na dvě části, ale když jsem si dala dohromady tuhle koláž všech šesti odstínů, neodolala jsem pokušení představit vám je najednou. :) A protože tohle bude asi hodně dlouhý článek, nebudu dlouho zdržovat a jde se na to. 


A začneme s krémovým odstínem Tip Your Hat, za který by se nemusela stydět např. taková paní Santa Clausová. :) Tenhle odstín si zamilujete jak pro jeho krásnou barvu, tak i pro super vlastnosti. Opravdu jsem si ho moc oblíbila. Je velice dobře pigmentovaný a má tudíž dobré krycí schopnosti už v 1. vrstvě. Po nehtu se krásně roztírá a vytváří pěknou a jednolitou vrstvu. Už ze zvyku jsem vrstvy dala dvě. Řekla bych, že má takovou gelovou konzistenci, nikam mi nezatékal a celkově se mi s ním dobře pracovalo. Po zaschnutí se hezky leskne, ale i tak jsem ho jednou vrstvou top coatu přetřela. Barva je to taková tmavší červená, možná jahodová ? :) Sedla mi dobře, a i když červené odstíny moc nevyhledávám, tak je to pro mě asi hvězda téhle kolekce. 






Jako šatičky skřítka z vánoční dílny, to je Pine-ing For Glitter. Krásně sytý zelený odstín, který mi ještě připomíná jehličí a opravdu ve mně ty Vánoce evokuje. Lak obsahuje drobounké zelené třpytky a menší šupinky, to vše v čiré tekutině. Můžete nosit samostatně ve třech vrstvách, kdy je už na krátkých nehtech krycí ( a myslím, že i delším nehtům by stačily ), anebo v nějaké kombinaci, jako efektový lak. Pracovalo se s ním dobře, je krásně tekutý a během lakování se třpytky i šupinky rozmisťovaly rovnoměrně po ploše nehtu. Po zaschnutí je na dotek hrubší. 





No a nádherně vypadá na béžovém podkladu v jedné slabší vrstvě. Rázem vynikne jeho jemná stránka. 






Out Like a Light je tmavě šedý lak, který bych asi ve vánoční kolekci nečekala. :)
Vlastnosti má stejně dobré, jako jeho červený kolega. Silná pigmentace, krytí v 1. vrstvě, ale má tendence k vytváření lysinek, když se to jenom trochu přežene s nadbytečnými tahy, tak na to jediné pozor. Jinak proti šedé nic nemám a dokonce mi byla pochválena i z mužských řad. :))






Odstín De-Light, to je jako kdybyste vzaly vánoční ozdoby, rozdrtily je a posypaly s nimi nehty.
Tenhle lak je samá zlatá třpytka, glittr a místy doplněný o holografickou nitku. Opět můžete použít buď jako efektový lak, anebo samotně, a to ve třech vrstvách. Lakoval se bez problémů a vše se hezky rovnoměrně rozprostřelo po ploše nehtu. Ty nitky mají během lakování občas sklon přepadávat přes hranu nehtu, mršky. Samozřejmě je opět na dotek trochu hrubší. Moc se mi líbil jen tak samotný, ale dost mu to slušelo i v kombinaci, kterou za chvíli uvidíte.




Sváteční elegance v kombinaci s Out Like a Light.







Feeling Twinkly je tmavě modrý lak s tyrkysovým třpytem, tvořený čistě z maličkých třpytek plavajících v čiré tekutině. Moc pěkně vypadá samotný - tentokrát ve čtyřech vrstvách a krásně se třpytí. Je opravdu hodně tekutý a občas jsem měla problém s odhadem nabíraného množství, sem tam i maličko zatékal. Na fotkách vypadá trochu světlejší než ve skutečnosti je. Dopřála jsem mu jednu vrstvu top coatu a kupodivu ho nesežral, takže se i celkem pěkně leskl.




V jedné slabší vrstvě bude na bílém podkladu vypadat opravdu zimně. :)






A posledním kouskem je Chillin' With My Snow-Mies, který je hned po Tip Your Hat ( s kterým jsem ho i kombinovala ), horkým favoritem kolekce. Možná si řeknete, že jsou to jen obyčejné bílé hexagony, ale já se do něj prostě zamilovala. Ne tak už do jeho lakování, protože to byl opravdu boj. Lak obsahuje tři velikosti hexagonů - malé, střední a opravdu obrovské. V lahvičce je jich přiměřené množství a štěteček si jich celkem dost i nabere, ale na nehty se jim nějak nechce. Běžným lakováním jsem z lahvičky na nehty dostala pár středně velkých a malých hexagonů a víc nedal. Vyřešila jsem to opět tak, že jsem si je zdobící kuličkou vybírala a pokládala na nehty. Takhle jich pár úplně nepřilehlo a jeden se dokonce na druhý den z nehtu ztratil ( zrovna ten velký ), jinak ale v pohodě.
I přes to lakování jsem z něj hotová :D Vločkový lak jsem ještě neměla a lahvička mi hrozně připomíná takovou tu sněhovou kouli, co s ní zatřepete a pozorujete snášející se sníh. ♥ Kolegyni připomínala kombinace muchomůrku, a co vám ? :))




Spíš jen tak pro představu, jak to vypadá po nalakování jedné vrstvy.



Mějte se pěkně a určitě mi můžete napsat, který lak je pro vás tím pravým vánočním a jestli byste to tomu vločkovému odpustily :)



Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji modelaznehtu.cz :)

26 komentářů:

  1. Laky jsou krásné,nejvíce mě nadchl ten zlatý :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bude super na různý kombinace. :) A jsem ráda, že se laky líbí. :)

      Vymazat
  2. Úžasně nafocené ;)..původně se mi z kolekce žádný nelíbil, ale asi pomalu měním názor..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ♥
      Já měla hned vyhlídnutý ten vločkový, fakt jsem ráda, že dorazil. :D

      Vymazat
  3. nádherné fotky, nádherné nehty, nádherné laky! hodně se mi líbí kombinace tmavého se zlatým efektovým, ale ten první je můj favorit... obávám se, že ho musím mít, navíc cena je moc fajn :) díky za super recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc, Natálko :-* Ani nevíš jak mě to těší.
      Ten červený viď ? Ten se mi taky právě hrozně líbí. :)

      Vymazat
  4. Dlouhé áááááách <3 Romí, tohle je krása! Máš to úžasně zpracované. Těžko vybrat, který je nejhezčí, všechny jsou moc povedené, strašně se mi líbí ten červený, ale všechny ty efektové jsou taky boží. Hlavně se hodí, protože se dají pěkně a všemožně kombinovat. Ten modrý na bílém mě taky dostal, no a ten vločkový.. Opravdu jak muchomůrka :D Ale hrozně roztomilá :D Já myslím, že se s nima ještě vyblbneš a nevidíme je tu naposledy :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš o čtyři fotky víc než já. :D Původně jsem odhadovala, že to bude okolo padesáti fotek, ale nakonec jsem se krotila. :D
      A mockrát ti děkuju :-* Vždycky mě hrozně moc potěšíš :)

      Vymazat
  5. WOW to je skvělá nálož fotek :) Mě nejvíce zaujala paní Santa Clausová, pak jemný zelenáč na světlém podkladu a rozbité vánoční ozdoby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda ! :) Máme podobné tipy, jak tak koukám. :)

      Vymazat
  6. Nádhera jeden vedle druhého,ale páč jsem straka marnivá,tak u těch efektových slintám:-)Ten zlatý je úplné boží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Efektové se povedly, vlastně všechny, ale nejméně mě asi zaujal ten modrý.

      Vymazat
  7. Překrásné fotky :) Tip Your Hat je dokonalý odstín :) Z efektových jsou moji favorité De-Light a Chillin' With My Snow-Mies :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda, tak ty jsou krásné všechny. Jen ten Out Like a Light mě moc nebere, ale v kombinaci s efektovým je taky super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naživo byl i hezčí, ale je pravda, že mu to se zlatým slušelo víc. :)

      Vymazat
  9. Všetky sú nádherné ale u mňa vyhráva kombinácia Out Like a Light so zlatými trblietkami. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vypadá dobře, viď. :) Jsem moc ráda, děkuju :)

      Vymazat
  10. Všecky ty laky jsou moc krásné, nejvánočnější jsou asi první dva. Poslední mi vykouzlil úsměv na rtech. A ten šedý je strašně neobvyklý ale přesně taková ujetá barva pro mě. A máš to všechno krásně nafocené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Později jsem si říkala, že by ten červený spolu se zeleným nemusely vypadat zle - taková fakt vánoční kombinace. :)
      Děkuju ! :)

      Vymazat
  11. No to je nádhera, všetky sa mi páčia :)
    A krásne fotky ako vždy! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi pekné:) tie s bielym podkladom sa mi páčia najviac:) Hello From the Edge

    OdpovědětVymazat
  13. Krása, nádhera, no radosť sa pozerať! Úžasne spracované a veľmi dobrý výber blogerky na recenzovanie lakov, to je pastva pre oči ♥ Ten posledný na červenom, och

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju mockrát, Suzi :) Jojo, vločkový je hezounek :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...