středa 15. října 2014

Yves Rocher - Bleu aquarelle, Rose pastel


Ahoj kočky :)

Trochu odlehčíme od podzimních barev, protože tu mám dva hezounky od Yves Rocher, které bych vám ráda ukázala. A i když se jedná spíše o jarní barvičky, pořád jsou to celkem univerzální odstíny, které vynosíte prakticky během celého roku.

Jeden je nový a jeden už stařeček. Oba ale stále k dostání a dle internetových stránek YR za 59,-Kč

Mně tihle prcci ( 3ml ), připadají extrémně roztomilí ( což se už možná opakuju ), a maličké balení naprosto vyhovuje - vzhledem k množství laků, co mám.



Bleu aquarelle je zrovna tím novějším kouskem. Konzistence je tekutější a je skvěle pigmentovaný. Už v první vrstvě má tedy krásnou a intenzivní barvu, ale aby to bylo opravdu ono, doporučuju vrstvy dvě. Když nebudete dělat zbytečně moc tahů, tak se vyhnete lysinkám, ale o jeden tah navíc a už tam potvůrka je. Na fotkách je bez top coatu, leskne se vážně pěkně už sám o sobě.






Rose pastel je oproti modráskovi už kmet. Taky ho za tu dobu ( cca 4-5 let ), značně ubylo ( i když si nevybavuju, že bych ho tolik lakovala ), malinko zhoustl a na nehtech je asi vidět, že se díky tomu všemu nelakoval zrovna dobře. Vyřešilo by to ředidlo na laky, ale když ta lenost je mocná. :D 
Jinak je to ale vážně krásný kousek, který mě svou jemností a decentností dostává. Barva je to spíše meruňkovo růžová s jemným třpytivým prachem. Ach, krása. Nalakovaný je ve třech vrstvách, dělal totiž rýhy, ale to je už holt i tou hustější konzistencí. Moc mě překvapilo, že je stále v nabídce, takže koho zaujal, směle do něj. :)







A v průběhu focení prcků, mi na balkon konečně přiletěla beruška. :D Tak už si nemusím stěžovat, že mě tam otravují jen včely, čmeláci a pavouci, brrrr. :))


Tak který odstín vás oslovil více ? A podíváte se po některém z nich ? :)

Mějte fajn den. 


26 komentářů:

  1. Tak ten bledě modrý potřebuju, mám tmavěmodrý a jsem s ním taky náramě spokojená. Fotky mám na blogu, kdybys chtěla vidět, jak vypadá. Děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to není vůbec za co, jsem ráda, že modrásek zaujal :)

      Vymazat
  2. farebne viac ten druhý, aj keď modrý nie je tiež škaredý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě štve, že jsem ho tak prasácky nalakovala :D Měla jsem ho ještě naředit..

      Vymazat
  3. Obě 2 barvičky jsou strašně krásný! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Ten meruňkový je přenádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, že se tak líbí, je tak něžně krásnej..:)

      Vymazat
  5. Modrý je opravdu nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nude vypadá velmi pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí oba moc :) Těžko se rozhodnout, který je lepší.. ale přeci jen asi ta meruňka, ta je naše, ne? :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, tu my rády. :D Tentokrát se ale asi přikláním k tomu modrému ( mě štvalo to lakování u Rose pastel, jenomže už za to chudák nemůže :))

      Vymazat
  8. Jsou nádherný oba dva :-) jen ta cena mi přijde trochu přemrštěná :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 3ml je to opravdu docela hodně :/ Já je stejně většinou dostávám jako dárek. Z těch čtyř, co mám jsem si kupovala sama jen tuhle Rose pastel :))

      Vymazat
  9. Podobný modrý mám od Essence, ale ten druhý ma zaujal, vyzerá tak roztomilo :)

    OdpovědětVymazat
  10. I mě se více líbí ten stařeček a i já jsem takovej lenoch, že by se mi tam to ředidlo nechtělo dávat :) v tom si můžeme podat ruce :)

    OdpovědětVymazat
  11. Za mě jsou oba perfektní. Každý odstín má něco do sebe. Asi bych uvítala i větší velikost, než 3 ml, každopádně určitě se na ně zajdu podívat do YR :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že budeš spokojená jestli nějaký vybereš. :)

      Vymazat
  12. No ja sa vôbec neviem rozhodnúť, ktorý sa mi páči viac. Poviem však, že ten modrý, pretože jeden veľmi podobný mám doma :) No krásne sú oba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se hlavně hrozně líbí tak pospolu, ty mrňavý lahvičky a barvy jak cukrátka. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...