středa 8. října 2014

China Glaze - Sexy in the City


Přeju pěkný den,

odstín Sexy in the City pochází ( pokud jsem dobře hledala ), z už docela staré kolekce z roku 2008 Sexy Sport. K sehnání už tedy zřejmě běžně nebude, alespoň jsem na něj při hledání nikde nenarazila. Ke mně se dostal od Soni a teď tedy něco málo o něm. :)


Odstín je to vážně překrásný. Na fotkách vyšel o něco světlejší, ale ve skutečnosti je to hodně výrazná modrá s tyrkysovými odlesky. Moc mu to sluší i s matným top coatem, což uvidíte ke konci.

Lakoval se fajn, v první vrstvě sice sem tam lysinka, ale druhá vrstva vše srovná a tou jsem i končila, protože už další nepotřeboval a to i přesto, že je konzistencí vodovější. Sám o sobě se po zaschnutí moc neleskne, na fotkách je s top coatem. Jelikož už ho teda asi vážně neseženete, tak myslím, že už ani není moc důležité dodávat, že trochu barví nehty a pokud ho náhodou máte a ještě ho nelakovaly, tak si pod něj určitě použijte base coat. :)










Tak to je ode mě dnes vše. Máte tenhle lak ? A která varianta se vám líbila víc ?
Mějte se fajn. :)

27 komentářů:

  1. Je krásný...s tím leskem se mi líbí víc:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se víc líbí v matné verzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ve skutečnosti to vypadalo lépe než na fotkách. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkná barva, více se mi líbí s tím leskem :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. On chudák na těch fotkách vypadá tak nijak v matu, ale jinak jsem asi taky spíše za lesk. :)

      Vymazat
  5. Tak musím říct,že takovýto odstín není můj šálek,ale na tobě vypadá vše dokonale:-)a ta matná verze vypadá elegantněji...

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá barva! :) Víc se mi líbí lesklý, má takový větší šmrnc :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je vážně sexy fešák, i mě se líbí více v lesklé verzi, že tam více vynikne ten shimmerek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, krásné, jsi úžasná na kombinace laků a doplňků na focení... Na každý nový příspěvek se těším jako malá:o))) Jen si v tomto případě neumím vybrat, co je hezčí, jestli lesklo nebo matno...:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho náramku jsem si všimla až ke konci focení a zapadl tam dobře. :) Škoda, že se nenechal vyfotit i s nehty, furt ale sklouzával a zlobil. :)) A děkuju ! Moc mě to potěšilo <3

      Vymazat
  9. Páči sa mi v oboch verziách, v lesklej môžno viac. V lesklej je taký hravý a veselý a v matnej taký slušňácky a elegantný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsi to vystihla naprosto přesně, Suzi. :)

      Vymazat
  10. Odtieň je nádherný a hlasujem za lesklú verziu, lebo tam viac vynikne shimmer :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já toho tolik zmeškala!!!! No každopádně tahle barvička je naprosto boží!! :-) jediná nevýhoda těhle odstínů je právě barvení lůžek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě toho moc k zmeškání nebylo vzhledem k nynější četnosti příspěvků. :D
      Jojo, po odlakování jsem měla nehty jak mrtvolka. :D

      Vymazat
  12. Krása :-), sice odstíny modré nepreferuji, ale tyhle odstíny jsou vskutku božské!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se naopak musím brzdit, abych nelakovala v kuse jen modrou, jsem si ji za poslední dobu hrozně oblíbila. :D

      Vymazat
  13. viac sa mi asi páči hĺbka lesklého, aj keď veľmi rada tiež používam na trblietavé laky matný:) Ja už mám vybratých asi 6 China glaze lakov na ebayi a zhodnocujem, či ich ozaj potrebujem, ale aj tak viem, že raz tu objednávku so všetkými odklepnem:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...