čtvrtek 30. října 2014

China Glaze - Don't Let the Dead Bite, Getting to Gnaw You ( Halloween 2014 - Apocalypse of Colour )


Hezký čtvrtek :)

China Glaze přišla s Halloweenskou kolekcí nazvanou Apocalypse of Colour, ve které najdete šest  odstínů. Já vám dnes ukážu Don't Let the Dead Bite a Getting to Gnaw You, které mi byly poskytnuty k recenzi od eshopu modelaznehtu.cz




A začnu odstínem Don't Let the Dead Bite, což je velmi světle růžová s červeno-růžovými hexagony, nitkami a maličkými třpytkami. Když budu přemýšlet v duchu Halloweenu, tak mi to připomíná cukrovinky, které se během tohoto svátku nadělují dětem, což je ta mírnější varianta a kapku brutálnější přirovnání ( což ale přece k tomuto svátku patří ), si můžete přečíst u Nikol, kde si můžete prohlédnout ještě další zajímavý odstín, kterým by jistě nepohrdla Frankensteinova nevěsta :)

Lak je konzistencí tak akorát a pracovalo se mi s ním velmi pohodlně. Hexagony se nabíraly v přiměřeném množství a po nehtu se rozprostíraly hezky rovnoměrně. Nikde neodstávaly a po přelakování top coatem se lak hezky leskl. Nalakované mám dvě vrstvy, které mi stačily. Sice mi sem tam trošku prosvítaly konce nehtů, ale při téhle délce mi to nijak nepřekáželo.

Tenhle odstín na mě působí hrozně něžným dojmem a naprosto jsem si ho zamilovala.

Během odlakování jsem ho tedy moc ráda neměla :D ale nakonec jsem to zvládla bez alobalu. Tampón s odlakovačem jsem nechala působit tak minutu a poté to jakž takž šlo ( ale přiznávám, že jsem se s tím moc nepárala a nebyla zrovna něžná, což teda taky není úplně ideální ).








Druhým lakem z této kolekce je tento temný krasavec s názvem Getting to Gnaw You, který mě ihned zaujal, protože tyhle tmavé odstíny s výraznými třpytkami, to je zkrátka moje. V lahvičce se zdá, že je tekutina laku černá, ale je taková vodovější, s našedlým podtónem. Ve dvou vrstvách se stává hodně intenzivní a množství výrazných oranžovo-bronzových třpytek celkový dojem umocňuje.

Nelakoval se mi úplně snadno, protože má tendence docela rychle tuhnout už během lakování a trochu jsem měla problém dostat se co nejtěsněji k okraji nehtu, ale nechá se to ukočírovat.

Po zaschnutí je na omak hrubší a příliš se neleskne. Přelakovala jsem ho top coatem, ale za chvíli bylo po něm ( rozuměj lak ho sežral :D ) Na kráse mu to ale neubírá.

Oproti předešlému kolegovi se už dal odlakovat o něco lépe. :)







Laky vás vyjdou na 150,-Kč za klasických 14ml

Jak vás tahle kolekce zaujala ? Chystáte se nějak na Halloween, anebo to jde mimo vás ? :)

Přeju vám pěkný a úspěšný den.




Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji modelaznehtu.cz

19 komentářů:

  1. Krása :) jak jsem včera psala u Nikol růžový se mi líbí moc a zelenáč jasně vede. Ten tmavý je taky fajnový ale city se zbláznily do Frankieho :D asi si ho dám na wishlist :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak on je hodně zajímavej, ten zelenej :)
      A děkuju Hani :)

      Vymazat
  2. Já Halloween vůbec nijak neslavím, ani u nás nejsou žádné party :). Ten druhý lak se mi líbí více
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho neslavíme a ani asi v okolí o nikom nevím, kdo by ho slavil. :)

      Vymazat
  3. Oba jsou pěkné, ale ten tmavý opravdu nemá chybu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív jsem se hrozně těšila na ten tmavý, ale po prvním nalakování toho růžovýho jsem se beznadějně zamilovala. :D

      Vymazat
  4. Halloween jde naprosto mimo mě. Nemám ráda tyhle umělé svátky... Z láčků se mi více líbí ten hnědý, ale z celé kolekce u mě rozhodně vede zelenáč. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Halloween jde úplně mimo mě, radši si na naše Dušičky zavzpomínám na ty, kteří tu s námi nejsou. A nejen o svátek, ale celý rok. Ten růžový ti moc sluší, skoro bych řekla, ze vypadá nejlíp ze všech, i když u Nikol se mi víc líbil zelený, no každému sluší něco jiného a u laků to není jinak :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím. :) Na Nikol se mi ten zelený hrozně líbil, ale na mně by asi vypadal divně.. líp se mi hodí k těm světlým ručkám. :))

      Vymazat
  6. ako som napísala u Nikol - žiadny halloween, nech si ho slávia tí, u ktorých je to tradícia, ja americké sviatky neoslavujem :-D a aj v tomto prípade bohužiaľ volím iný ako ten Don´t let... Ten tmavý mi vzhľadom pripomína kolekciu od p2 Lost in glitters a veľmi sa mi páči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by asi bavilo max to, že se člověk u toho vyblbne, udělat ze sebe obludku - i když to by bylo snadný, stačilo by se nenalíčit. :D

      Vymazat
  7. Tie sa mi páčia obidva, jeden krajší ako druhý. Práve som si uvedomila, že podobný tomu druhému čiernemu mám aj ja, akurát má červené glitríky, je od Manhattanu a mala by som ho už konečne znova vyloviť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ten chci rozhodně vidět ! :) Mně se teď ještě děsně zalíbil z téhle kolekce I Love Your Guts - pokud je skutečně tak pěkný, jako na fotkách, co jsem našla, tak ho asi chci. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...