čtvrtek 11. září 2014

Jedeme si na květinách :)


Zdravím vás :)

Opět jsem si mohla vybrat pár produktů od Born Pretty Store a hned jsem věděla, že chci zkusit celoplošné vodolepky. Podobné jsem zatím neměla, byla jsem zvědavá, jak se s nimi pracuje a hlavně se mi to hrozně líbí - nemusíte nic malovat ( což bych stejně takhle pěkně nedokázala :D )

Chtěla jsem i ve tvaru soviček ( fakt jsem do nich blázen ), ale bylo mi nabídnuto, abych si vybrala z květinových vzorů. Tak třeba příště.

Koho zajímá, jak se mi s těmito vodolepkami pracovalo, nechť čte dál. :)



Asi by se mi úplně nelíbilo mít je na všech prstech, ale takhle na těch dvou to vypadá prostě skvěle. Manikúru jsem doplnila o odstín Clarity od SpaRitual a snad si o něm brzy počtete i v samostatném příspěvku.


V balení je celkem 10 vodolepek, od největších po nejmenší. Musíte si je ale pomocí nůžek zaoblit, protože jsou všechny hranaté. Trochu jsem se bála, že to neodhadnu, ale nakonec to bylo asi to nejsnazší z celého procesu.


Největší piplačka je umístění a následné vyhlazení, ale popořadě.

Nehty přelakujte base coatem ve dvou vrstvách a nechte zaschnout. Žádný barevný podklad není nutný, vodolepky neprosvítají.

Do mističky si nalijte trochu vody ( podle návodu na obalu by se měla v zimě použít teplá voda a naopak ). Vystřihněte si obdélníček podle vámi požadované velikosti, zaoblete konec a SEJMĚTE průhlednou fólii z vodolepky jinak ji pak z toho papíru nedostanete. Já na to zapomněla a hned byla jedna celá vodolepka zmařená :(

Ve vodě byste ji měly nechat tak 10 - 20 sekund, ale nechte spíš tak na půl minuty. Pomocí pinzety ji vylovíte z mističky a tou následně sejmete motiv z papíru. Opatrně si přiložte co nejblíže k měsíčku nehtu a položte. Pak jsem si už vzala vatovou tyčinku a "žehlila" zkrabatělý povrch. Jde to s ní moc hezky, a protože je měkká, ale pevná, tak si nijak vodolepky nepoškodíte. Protože vám skoro určitě bude přes okraj nehtu kousek přečnívat, zkuste ho jakoby velmi mírně natáhnout a ohnout o okraj nehtu. Tím se celkem snadno oddělí a pak už si jemnější stranou pilníku případné nerovnosti opatrně zapilujete. Přelakujte top coatem ( opět jsem dala dvě vrstvy ) a nezapomeňte na zalakování špiček. Tohle všechno, když jsem udělala, vodolepka byla v pořádku celé čtyři dny - a to v práci, kde mi hned všechno odejde. Dolů šla neporušená, takové další dva dny by dala. A když už jsem u toho, tak odlakovat jde dobře, chová se skoro stejně jako klasický lak.








Myslím, že s větší dávkou trpělivosti to zvládne vážně každý a opravdu to pak za to stojí. :) Navíc mě velmi mile překvapila výdrž, takže já můžu s klidným svědomím doporučit. 

Zkoušely jste si už zdobit nehty touto metodou ? 

Mějte se fajn. :)



Děkuji Born Pretty Store za poskytnutí produktu k recenzi.


32 komentářů:

  1. Opět jsi to krásně zkombinovala :) celoplošné vodolepky jsem nedostala jen takový malý kousek papíru, tak uvidíme jestli se ještě obrátí na spolupráci a zda ještě něco nabídnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se Alice naposledy ozvala v dubnu tuším a pak až teď vlastně, takže ono to ještě přijde.
      Jo no, to jsem tehdy koukala, jak ti přišel jen ten kousek. A děkuju Hani. :)

      Vymazat
    2. Pidi kousek na jedno použití :D

      Vymazat
    3. No, přesněji řečeno. :D

      Vymazat
    4. Tak už se mi ozvala Rita, takže to vypadá na další spolupráci :)

      Vymazat
    5. No vidíš, tak to se těším co vybereš :)

      Vymazat
  2. ano, ano, ano, tie sú tak nádherné ♥ ♥ ♥ ja nejaké celoplošné mám, ale nejako sa ich bojím použiť :-D mne by nevadili kvietkové, aj keď sovičkové by boli určite top :-) ale budem držať palce, nech sa k tebe dostanú aj tie a ukážeš nám podobnú krásu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se ničeho :D :D Když to šlo nemehlu, jako jsem já, tak tobě to půjde od ruky jedna radost. :)
      Musím říct, že ve skutečnosti vypadají mnohem lépe než na stránkách ( aspoň mi to tak přišlo ), což mě samozřejmě potěšilo po rozbalení. :D A když se hezky doplní nějakým vhodným odstínem, tak je to prostě pecka.
      Ty sovičkový chci ! Snad někdy - anebo mi to nedá a sama si je objednám. :))
      Děkuju ♥ ♥ ♥

      Vymazat
  3. Moc krásné, i ten SpaRitual k tomu skvěle ladí:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem chtěla kombinovat s nějakou mint barvou, ale když jsem pak dostala ten Clarity, tak bylo jasno. :)
      Děkuju moc. :)

      Vymazat
  4. Krásná úžasná kombinace :) Já jsem žádnou ještě takovou metodu nezkoušela, jen obyčejné lakování :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na ty další, co tu ještě mám - snad se povede taky. Děkuju mockrát za pochvalu ! :)

      Vymazat
  5. no tak to je naprosto luxusní :) naprosto dokonale zkombinované a musím přiznat, že jsem na ty nehty zírala snad 5 minut :) opravdu dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vážně moc děkuju, tohle mi udělalo moc velkou radost. :) <3

      Vymazat
  6. Tak to se Ti moc povedlo, ten SpaRitual se k tomu krásně hodí a těším se na příspěvek o něm:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Když to vyjde, tak ho tenhle týden ještě nafotím a bude tu cobydup ! :))

      Vymazat
  7. Ty jo to je krásný :-) ta kombinace se ti moc povedla!!! :-) Tenhle prstýnek lísteček mám takyyy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, fakt ? :D Já ho mám od kolegyně a právě jsme si říkaly, jestli to jsou lístečky, anebo pírka. :)
      Děkuju Baju moc ! :)

      Vymazat
  8. Ja som na toto asi lenivá, ale veľmi sa mi to páči, najmä v tejto kombinácii s trblietavým lakom ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, to je piplačka... už vidím, jak bych se s tím patlala já :D Obdivuji, jak krásně to máš udělané. Hlavně jsi to strašně krásně zkombinovala, ten Sparitual mě ohromil, zrovna by se mi něco podobného hodilo :) Jsi prostě šikulka, já tohle ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tvých nehtech by to vypadalo dokonale ! :) Za ten SpaRitual jsem děsně ráda, ještě by to chtělo hezký počasí a nafotit i jeho. :D
      A mockrát děkuju. :)

      Vymazat
  10. Přiznávám, že vodolepky jsem nezkoušela...nějak k nim nemám důvěru. Ale tady mě zaujalo, jak hezky dlouho vydržely :-). A lak s nimi moc pěkně ladí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tu výdrž zírala jak puk. :D Fakt jsem nečekala, že vydrží takovou dobu. Děkuju. :)

      Vymazat
  11. Vodolepky mám v plánu už dlouho, jen jsem se obávala, že jejich kvalita bude stát za nic.
    Moc se ti to povedlo :) Krásné nehty a hezky jsi to zkombinovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak ostatní, přeci jen byly tohle moje první, ale držely parádně. :)
      Děkuju ti moc. :)

      Vymazat
  12. Vyzerá to nádherne a perfektne na jeseň !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...