pondělí 4. srpna 2014

Puntík sem, puntík tam... :)



Pěkný den :)

Už kdysi dávno Suzi publikovala článek s matnými puntíky - Polka Dots - a mě její dílko naprosto uchvátilo. Puntíky by měly být jednoduché a nenáročné.. Tedy pokud stejně jako já nezmršíte rozložení puntíků a pak se vám v nich ještě následně nevytvoří bublinky. :D

Základní inspiraci mi tedy poskytla Suzi. Dál jsem si říkala, že bude super použít moje nejoblíbenější barvy.

Ukazovák s prostředníkem jsem nalakovala bílým lakem od GS. Počkala jsem až uschne a větší zdobící kuličkou vytvořila světle fialové puntíky - Flormar P19 ( ten samý lak přišel na prsteník ). Poté středně velkou zdobící kuličkou stříbrné puntíky - Miss Sporty 311 a nakonec tou nejmenší zd. kuličkou nejtmavší fialové puntíky - Uma Cosmetics Party Rock ( malíček ). Vše jsem přelakovala zmatňujícím top coatem od Miss Sporty a bylo hotovo.











Protože jsem si poslední dobou oblíbila u lakování nehtů pouštět Mr. Beana, tak tady máte něco pro zasmání. :))

Mějte fajn den :)





22 komentářů:

  1. Fakt krásná kombinace barev, to se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle barvy zbožňuju, takže to šlo krásně samo. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  2. :-) souhlasím s CosmeticsAndThings, moc pěkné :-) Asi taky někdy vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Leni, však já ráda mrknu. :) A díky :)

      Vymazat
  3. Mně to to celé taky moc líbí a jestli v Tetě ještě narazím na ten fialový lak od UMA, tak bude nejspíš můj. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že v naší Tetě je neprodávají vůbec :/ Mají tolik hezkých odstínů.

      Vymazat
  4. Romčo opět krása a jako vždy skvělý výběr barev :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné! Puntíky na nehtech mám ráda ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, jen mě zajímá, kdy se mi konečně povedou opravdu podle mých představ :D Děkuju.

      Vymazat
  6. Je to moc krásné,díky tomu matnému nadlaku to působí velmi elegantně,šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to už tehdy v tom matu hrozně zalíbilo u Suzi a jenom se divím, že jsem to nezkusila už dřív. :))
      Děkuju moc. :)

      Vymazat
  7. Moc hezká kombinace, asi ji taky vyzkouším :-) prostě se ti to zasejc povedlo ;) Mimochodem posílám pozdravy z Valtic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu, budu se těšit někdy na tvoje provedení. :) Jestli se dovolenkuješ :) tak si to krásně užij(te) :)

      Vymazat
  8. fialová puntíkom veľmi pristane a matný vzhľad Umy ma úplne dostal, ako vždy - veľmi pekné

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle mě taky dostalo!.........Chtěla bych napsat delší komentář, ale nenapadá mě nic originálního nebo nového, pouze krásné, nádherné, úchvatné,.....prostě jako vždy u Tebe:o))

    OdpovědětVymazat
  10. Romí, to je krásný ♥ ten mat tomu dodal to něco, co mě uchvacuje. Moc se ti tohle povedlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, bez něj by to nebylo ono. :) Jsem strašně ráda, děkuju ♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...