středa 6. srpna 2014

Flormar Pretty ••nail enamel•• P22 & P29


Zdravím :)

Dnes to bude o mini lacích Flormar z řady Pretty ••nail enamel••
Tyhle laky jsou opravdu mini - mají nějakých 6ml a seženete je snad ve všech kosmetických drogeriích Teta za cca 50,-kč 

Z téhle řady mám asi 3 laky a žádný větší problém s nimi zatím nemám. Co mi malinko nevyhovuje je štěteček. Tvarem by byl fajn, ale přijde mi trošku maličký - je jasný, že do takhle maličký lahvičky nenacpete mega velký štěteček ( i když trochu širší bych přivítala), ale i na moje celkem užší nehty mi to přijde dost málo - co potom majitelky širších nehtů ? To samé by se dalo vytknout mini lakům Max Factor.

Jinak si ale určitě vyberete z veliké škály barev - jako např. já - odstíny P22 a P29. Tak se na ně mrkneme blíže. :)



A začnu s odstínem č. 29, protože to je zkrátka dokonalost ♥
Tenhle odstín si původně někdy začátkem jara vybrala mamka. Mě osobně nijak zvlášť neoslovil a lakovala jsem ho vlastně prvně až teď. Řeknu vám, na nehtech působí opravdu luxusně. Je pravda, že by se mi nosil asi lépe někdy v zimě, ale když on je tak správně chladný - a to v létě ocením. :D

Tyhle odstíny působí tak tajemně, dramaticky a... no zkrátka se z něj stal můj velký oblíbenec. Základní tekutinu má tmavě zelenou, skoro až do černa, a obsahuje právě až takový smaragdovo-tyrkysový shimmer, který z něj dělá to "cosi".

Konzistence je vodovější. V 1. vrstvě máte na nehtech jen jakýsi nazelenalý, tmavý brčál. Už ale po přelakování 2. vrstvy se objevuje jeho krása a pokud vám neudělá lysinky ( mně je na pár nehtech udělal ), tak vám ty dvě vrstvy budou bohatě stačit. Sám o sobě má spíš průměrný lesk, takže jsem mu dopřála jednu vrstvu top coatu.











P22 je nádherný odstín mintové barvy. Jedná se o čistou krémovku - tedy bez shimmeru, či jakéhokoli třpytu. Kryje ve dvou vrstvách, ale taky má potvůrka menší sklony k lysinkám. Teď se mi vyhnuly - když dáte druhou vrstvu silnější a vejdete se max do lehkých, tří tahů, tak vám je neudělá. Jenomže mi připadá konzistencí trošku lepivější a neschne tedy moc rychle. Pro takové to běžné lakování doporučuju spíše tři slabší vrstvy a ty nechat opravdu dobře proschnout, než budete dávat další. Anebo mít opravdu dobrý top coat - mně se výborně osvědčil Astor 002 Already Dry, anebo nově SpaRitual Base&Top Coat.








Těšit se ještě můžete na nail art s těmito hezounky, ale to až někdy příště :)

Zajímá mě, který vás oslovil více, jestli nějaký máte a jak jste spokojené, samozřejmě. :)

Hezký den.

25 komentářů:

  1. Tak já mám p19 a taky jsem měla při lakování problém s tím mini štětečkem. Tyhle jsou oba krásní,ale ten p29 je dokonalý-určitě si pro něj skočím do Tety-díky za inspiraci:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P19 je úžasný, ten mám hrozně ráda. :) Tak to jsem ráda. Budeš nadšená, je super. :)

      Vymazat
  2. Mám oba dva ten tmavý je vážně krasavec i když se to nezdá :) a dlouho jsem je nelakovala asi to budu muset napravit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No překvapil mě moc :D Za to, jak kysele jsem se na něj prve tvářila bych se mu měla omluvit. :))

      Vymazat
    2. Omluvu si rozhodně zaslouží :D

      Vymazat
  3. ten prvý som predvčerom držala v ruke, lebo ma zaujal odtieň zelenej, no pripomenula som si, čo ma doma čaká v košíku a nie len v ňom a vrátila som ho. tak som ho aspoň videla u teba v akcii :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň tak. :) A třeba na něj někdy taky dojde. :)

      Vymazat
  4. Obidva sa mi veľmi páčia :) A dostala som chuť na mintový lak na nechtoch vďaka tvojim fotám :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten mintový mám taky a je boží! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, tak tyhle barvičky ani jim podobné nemám a miniaturky by mi určitě stačily, hmm, popřemýšlím, díky za tip! Hezký den:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně - ty miniaturky jsou tak akorát. :) Jen se nedrží zrovna nejlíp při focení, ale to je vedlejší. :D
      Hezký večer :)

      Vymazat
  7. Krásne nechtíky, skvelé fotky! :)
    Veľmi sa mi tvoj blog zapáčil, takže ťa idem hneď sledovať a tešiť sa na nové príspevky :)

    Na mojom blogu sa tiež rada venujem nail artu, budem rada ak ho navštíviš.
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší a děkuju. :) Zároveň tě velmi ráda vítám. :) Na blog určitě mrknu. :)

      Vymazat
  8. Oba laky jsou krásné, ale kdybych si měla vybrat jen jeden, tak by to byl ten mintový odstín :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ani nemusela dlouho přemýšlet a je mi jasný, který by to vyhrál - moje srdce si získala 29-ka :))

      Vymazat
  9. Ten tmavý, to je hotová dokonalost! Asi se po něm v Tetě budu muset kouknout:)

    OdpovědětVymazat
  10. Oba jsou opravdu luxusní, vůbec nevím, pro který se rozhodnout. Máš to tak úžasně nafocené, že to snad ani rozhodnout nejde :D Ale jak píšeš, ten tmavší spíš na zimu a ten mintový je takový jarní :) zrovna dneska jsem nalakovala mintově zelenou Rita Oru :) a mimochodem už používám ten top coat od Astoru a chrochtám si :) díky za tip! ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem fakt ráda, že jsi s top coatem spokojená ! :-* Taky si ho nemůžu vynachválit. Pravda, je teď trochu hustější - už jsem ale v půlce - a zatím jsem na žádný, který by to nedělal nenarazila.
      Vzhledem k ceně Flormar laků je to úplně jedno, oba když vezmeš tak to není nic citelnýho. :D
      A děkuju ♥

      Vymazat
  11. Ten tmavý je naprosto božský! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem se zamilovala do toho tmavšího, moc hezkej :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...