pondělí 18. srpna 2014

China Glaze - Put A Bow On It


Přeju hezký den :)

Tenhle lak je sice z Vánoční kolekce HoliGlaze, ale jeho barva je hodně univerzální a proč si ho tedy dnes neukázat ? :) Navíc na eshopu modeláže je ještě k sehnání.

Lak je tvořen opravdu velkým množstvím vínových třpytek - tekutina je čirá. To mu ale neubírá na velice dobrém krytí. Stačí totiž dvě silnější vrstvy - majitelky delších nehtů budou možná potřebovat o jednu vrstvu navíc, ale vzhledem k rychlosti schnutí to vůbec nevadí. Lak schne totiž opravdu bleskově. Než máte nalakovanou druhou ruku, tak první je již suchá. Dvě vrstvy jsem tedy měla suché fakt rychle a po zaschnutí lak vytváří drsný finish. Neoznačila bych to přímo za pískový efekt, na to je ještě málo hrubý. 


Ze stejné kolekce mám ještě zelený kousek - This Is Tree-Mendous a ten se mi zrovna v tom hrubém finishi nelíbil, ale tento docela ano a tak jsem ho vyfotila jak s hrubým efektem, tak s top coatem. 
S TC moc nešetřte, protože tenhle lak je žrout top coatu :D Při třetí vrstvě se ho konečně dosyta přepapal a dovolil vystoupit na scénu i trochu toho lesku.

Během lakování celkem rychle houstne. Ve výsledku jsem musela před lakováním každého nehtu lahvičku protřepat ( s krémovými laky tohle nedělám, ty poválím v dlani, ale u tohoto typu laku vám bublinky nehrozí ). 

Co mě ale nepotěšilo byla výdrž. Tak je tak mizerná :/ Po prvním dni se z nehtů odlupoval ve velkých kusech. Měla jsem ho tehdy bez podlaku, ve dvou vrstvách + 2 vrstvy top coatu. Jestli ho taky máte, tak mi určitě v komentářích napište jestli i vám takhle zlobil.

Na fotkách vyšel trochu víc do fialova.













Lak pořídíte za 150,-kč na stránkách modeláže.

Mějte se fajn. :)

26 komentářů:

  1. Barevně je moc hezký. Já teda nemám přímo tento odstín, ale s drsnějším povrchem, řekla bych podobný tomuto mám odstín I Herd that, který mi drží výrobně. 5 dní dá úplně v klidu, s podlakem a bez nadlaku. Líbí se mi jeho drsnější povrch.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva nemá chybu, ale s výdrží mě teda zklamal. No co, nemůže být každý lak po všech stránkách bez chybičky.:) Já to ještě přežiju, ale když někdo koupí dražší lak s tím, že bude i kvalitnější a chce, aby něco vydržel, tak se asi musí docela naštvat. :/

      Vymazat
  2. Nádherná barva a třpytivý efekt-to je přesně něco pro mě...Škoda té výdrže,ale vyhrála by ta hrubá verze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluší mu to v drsné podobě. :) Jojo, škoda ta výdrž..

      Vymazat
  3. Fialovou moc nemusím, ale tenhle kousek je naprosto luxusní! :)))
    Soutěž o paletku Catrice

    OdpovědětVymazat
  4. Lak super, ale ten náramek je božský! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, ten mám asi tak od 12-ti let, takže už dlouuuuuho :DD

      Vymazat
  5. Tohle je nádherná barva! :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. keď som si u Soničky ako výhru vybrala United, čo bol môj prvý pieskový lak, len som netušila, o čo sa jedná :-D tak som tiež použila TC a vcucol ho, aj druhú, nechápala som vtedy :-D vydržal mi vtedy tuším 4 dni, no keď som ho mala naposledy (a už bez TC), odišiel mi po prvom dni a práve v nevhodnej chvíli. tento je tak krásne fialový, až to zamrzí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to si umím představit - kam se sakra ztrácí ten top coat ?? :D Jak jinak než v nevhodnou chvíli. Tady u toho jsem snad byla i zrovna v práci a najednou koukám, že mám celý nehet pryč. :D

      Vymazat
  7. Krásná barva laku, za mě tedy prosím s nadlakem:o)), ale tu výdrž bych mu bohužel neodpustila... Ten náramek je perfektní, hrozně moc mě baví ty doplňky k focení Tvých překrásných nehtů:o))) Hezký začátek týdne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu se nedivím, že neodpustila. Odpustí se to laku za nějakých 40,-kč..
      Děkuju Marcelko :-*
      Krásný večer přeji. :)

      Vymazat
  8. Krásný kousek, líbí se mi bez nadlaku i s nadlakem. S tím nadlaekm o něco více :D škoda té výdrže, taky mám několik kousků s mizernou výdrží aněkdy je to nervy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to blbý no, hlavně pak v práci/společnosti apod. když se to stane. :D

      Vymazat
  9. Ten je ale krásny!
    Krátka výdrž lakov mi nevadí, ale keď nedá ani deň (a ešte je aj drahý), to by ma naštvalo. Hm, normálne mám zlosť, keď si predstavím, že by mi v práci zrazu zmizol celý necht. Na toto som fakt citlivka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně normálně taky nevadí, ale tady to je extrém :D To nejsi citlivka, naštve to oprávněně, vždyť pak vypadáme jak nějaký šmudly a přitom to tak není. :))

      Vymazat
  10. Tak ten je užasný! :-) A aspoň mám další inspiraci na koupi laku! Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak bych hlavně doporučila porozhlédnout se po podobném, ale jiné značky :D Ale samozřejmě jsem ráda, že se líbí, on je jinak krásnej. :)

      Vymazat
  11. Niečo podobné som kedysi dávno mala z Avonu (už to môže byť aj desať rokov), tiež to bolo také trbietka na trblietke v čírej tekutine a malo to taký drsnejší efekt. Tento je krásny, škoda tej výdrže... :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se najdou podobný s lepší výdrží. :)

      Vymazat
  12. Jakto, že mi tohle uniklo? :) Vypadá moc hezky, ta barvička je super, víc se mi tedy líbí uhlazený, lesklý s top coatem :) Škoda té výdrže, čekala jsem, že u takovéhle značky se to nebude stávat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se to nějak ztratilo. :)
      Taky bych čekala trošku lepší kvalitku. :))

      Vymazat
  13. Já jsem se u něj rozplývala včera, takže dneska jsem si našla čas a mrkla na celou recenzi :-)
    Moc děkuju za info s rychlým schnutím :-) To velmi oceňuji.

    A já ti normálně nepokrytě závidím, jak božsky ty nehty vypadají i s tou bižu, tentokrát o to víc, že se fakt vzájemně bombasticky doplňovali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc Leni :)
      Tak jen doufám, že se ti bude líbit stejně i ve skutečnosti, pokud si ho pořídíš, protože takhle jak vyšel na fotkách - více do chladné fialové - se mi třeba líbí o něco málo víc. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...