pondělí 7. července 2014

Mírné ochlazení :)


Pěkné dobré ráno :)

Ve velkých parnech vítám jakoukoliv možnost se ochladit. Ať už je to vychlazené pití, osvěžující kousky melounu, ALE také pomocí barev. :D Stříbrná už je chladivá sama o sobě dost a když k ní přidáte ještě světloučkou modř - baby blue - máte na nehtech rázem osvěžující koktejl. :) Přidáním pár kamínků je tu jako byste vhodily do onoho koktejlu pár kostek ledu. :)



Na celou manikúru jsem použila čtyři laky - prostředník a prsteník jsem nalakovala s Miss Sporty č.311, přičemž na prsteník přišly ještě dvě vrstvy Maybelline Brocades č. 219. Ukazovák jsem nalakovala dvěma vrstvami Flormar Black Dot BD05 a nakonec malíček s NYC 325 Raindrop.


Moc se mi teď hodily kamínky od Baju, které mám už delší dobu. Ty jsem umístila na malíček a prostředník, ale na tom stříbrném podkladu stejně moc nevynikly.

Tak co, povedla se mrazivá kombinace ??




Mějte krásný den ! :)

19 komentářů:

  1. Rozhodne povedla! :-) Páči sa mi, ako vieš nalakovať každý necht inak a pritom celá manikúra vyzerá krásne zladená, ucelená. Perfektné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že jsem před akcí bloumala pro inspiraci na blogu The Nailasaurus :D A tak nějak jsem si výsledkem nebyla jistá, ale teď, když mi ho tak chválíš.. :) Děkuju ! :-*

      Vymazat
  2. Veve má pravdu, je to dokonale sladěné a já rostu, že nemůžu sehnat ten od Flormaru. V Tetě mají úplně všechny, jen ne ty z Black dot kolekce. :-D

    Krásný den
    Runa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako u nás už jsem jich taky moc neviděla, když jsem jeden brala pro Baju ( a pak zjistila, že je nepatrně jiný :D ), asi se rychle rozebraly, což se nedivím, ale u vás zřejmě vůbec nebyl.. :/ A jinak moc děkuju ! :)
      Krásný večer přeju :)

      Vymazat
  3. To je tak krásna modrá a ešte krajšia manikúra. Skvele zladené :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja som si dala chladivú zelenú, čaká nás dnes dlhé cestovanie, budem sa chladiť pohľadom na nechty :-)
    a k tvojim modro-strieborným niet čo dodať, určite nám dnes pohľad na ne príde vhod a schladíme sa tiež :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, už se chystám i na tu modrou GS až bude nejhůř. :D To je správná ledárna !
      Děkuju Suzi. :)

      Vymazat
  5. Moc povedla! Krásné letní osvěžení, hned bych si nějaký takový koktejlík dala :))

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá kombinace jako vždy ani mě nepřekvapuje, že vždy zvolíš fajn barvy, které se hodí. Za mě palec hore :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale potila jsem krev, než jsem si to vymyslela :D A stejně pak byla taková rozpačitá ( jak jinak, že :DD ), ale teď mám radost. :) Děkuju :)

      Vymazat
  7. Skvělé nehty, moc se mi líbí lak od NYC vypadá krásně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :) Jojo, NYC je super, tenhle odstín zbožňuju. :)

      Vymazat
  8. Tenhle odstín jsi mi doporučila a musím říct, ž je vážně úžasný, už ho mám taky :) Moc se mi líbí ten ukazováček. Mimochodem, v tomhle se moc nevyznám, nevíš o nějakém termolaku, který bych mohla sehnat i v obchodě? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi s ním spokojená. :)
      No prosím tě, ten termolak. Jediný, o kterém vím, že se prodával v obchodě byl ten od Essence z TE Superheroes, ale ta už k sehnání není, pokud vím. Zrovna Anisek ho měla nedávno na blogu : http://anisek-nail.blogspot.cz/2014/05/essence-superheroes.html ale jestli je ještě náhodou někde k mání, tak to netuším. Pak se dělají hodně thermo gely, ale to je na vytvrzení pod lampu a jen různě po eshopech. Anebo můžu doporučit značku laků Ruby Wing, což jsou laky reagující na sluneční paprsky - tedy solární - a ty sice taky neseženeš běžně v obchodě, ale na eshopu moješminky.cz Mám tři a je s nimi stejná sranda, jako s těmi thermolaky. :)

      Vymazat
  9. Obrovskej like :-) fakt se ti to moc povedlo :-*

    OdpovědětVymazat
  10. wau, krásne, mne sa páči hlavne prsteníček, ale celkovo to pôsobí pekne, a tá modrá je dokonalá!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...