pátek 25. července 2014

Červencové nakupování :)



Krásný den přeji :)

Jsem tu, abych se s vámi opět podělila o to, co jsem během tohoto měsíce nak(o)upila. 
Jako nevím, co to se mnou je ( kdo mě zná, ten se asi bude strachovat o mé zdraví ), protože jsem koupila jeden jediný lak tenhle měsíc. :D Na čelo jsem si sáhla, zdá se to být O.K. :))



Ne, na krému Balea není nic světoborného a normálně bych ho sem asi nezařadila, ale když ten obal ♥ Milovnice Francie už asi startují a vstávají z židlí, labužnice fialek jim příliš nezaostávají a my ostatní, co milujeme fialovou si také přijdeme na své. :) Koupíte v DM za necelých 40,-kč

Nemohla jsem odtrhnout Paní Sovičku od krému, když k sobě tak nádherně ladí. :D Je to dárek a přiletěla za mnou ze Slovenska ( cenu vážně neznám ), a jedná se o háček na kabelku. :) 


Ten jeden jediný lak, který se u mě zabydlel, je tato Colorama s číslem 46.
Meruňkový nádech se stříbrnými střípky - to už mě samo o sobě nemohlo nechat chladnou. Navíc cena 39.90,- tak to už nebylo o čem přemýšlet. Hned mi bylo jasné, že krýt nebude ani náhodou ( zatím mám vyzkoušené tři vrstvy a nic ), ale už ho vidím na nějakém nude laku. ♥


Tentokrát jsem doplňovala stříbrné věcičky. :) Tohle trio náramků mi bude skvěle sloužit až vytáhnu srdíčkový řetízek ( níže ), a nějak si poslední dobou ujíždím na náramcích, prstenech apod.. takže možná i proto těch laků teď kupuji méně - nemůžeme mít prostě všechno. :)
Náramky jsou z New Yorkeru za 129,-


Srdíčko ? Vážně ? Nikdy jsem na tyhle ozdoby nebyla, ale asi se ve mně něco probouzí :D Ale tak takhle v černé to překousnu. :) 129,- taktéž New Yorker.


Tak se tenhle žhavý trend nevyhnul ani mně. Většinou záměrně ignoruju to, co zrovna hrozně frčí a všichni to musí mít - alespoň co se módy týče. Na zrcadlovky mě upozornila mamka. Zpražila jsem ji pohledem, že mi to nebude slušet, skla jsou titěrná a a a.. najednou je zkouším :D Je to čarodějnice. :D :P No a jak se mi teď líbí. :) New Yorker 199,-kč


Miluju nábytek a bytové doplňky ve stylu Provence. Proto mě moc potěšila tahle středně velká lucerna v opět oblíbených barvách. Dokonalý dárek. Teď jí hledám místo v bytě. Na balkoně se moc nenacházím, takže je mi líto dávat ji někam, kde na ni neuvidím. :) No asi to s ní dopadne stejně jako s jelení lucernou ( pravidelný čtenář bude jistě vědět, ale vidět jste ji mohly zde ), což znamená, že ji budu ustavičeně přenášet tam, kde zrovna budu. :D

Cenu vám opět nesdělím, jelikož jde o dárek.



Tohle byla láska na první pohled. Textilní "křiváček" se zajímavým vzorem - ty barvy přímo lahodí mému oku. :) Podařilo se mi ho sehnat v akci za 249,- a ještě tam na mě čekal poslední kus v mé velikosti. Ou jééé :D 


Sponky jsem kupovala hned začátkem července v DM za akční cenu 49.90,- 


A protože čtu ráda a pořád, tak jsem s chutí popadla těchto šest knih od Robina Cooka - u nás v knihovně je totiž vyprodávali za 10kč/ks ♥ 

Toť vše. :) A co vy, čím jste si udělaly radost ? :)

20 komentářů:

  1. Hmmm, moc pěkně sis nak(o)upila v červenci, hodilo by se mi z toho asi tak přibližně všechno:o)))) To já si prosím pěkně udělala radost např. včera, a to lakem GS 156:o)) a pak ještě paletkou fialovo-zelených stínů Sleek - Garden of eden. A ty knížky z výprodeje moje dušička upřímně závidí:o)) Krásný pátek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No paletka od Sleek by se zase hodila mně. :D Ta kombinace barev zní dobře. Snad taky někdy nějakou pořídím.
      Jinak co jsem koukala, tak jste celkem koupily asi 3-4 holky nějaký ten láček od GS po mém příspěvku - to jsem nečekala, že bude mít až takový vliv. :D Ale jak to potěšilo. :) Na Cooka mě upozornila kolegyně, protože ví, že ho mám ráda, tak z toho jsem se hodně zaradovala. :)
      Krásný víkend, Marcelko. :)

      Vymazat
  2. Super nové věcičky! Jako vždycky ráda pošmejdím. Všechno to tak hezky ladí krasnýma barvama ♥ Mně se asi nejvíc líbí lucernička :) Podobný článek už mám také v plánu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, fotilo se to právě skoro samo, jak je to v takových mých oblíbených tónech. :D
      Tak to si pak u tebe ráda počtu, zatím se pořád chystám na ten dovolenkový. :)

      Vymazat
  3. Tak zrovna ten krém na ruce od Balea mi padl do očí jako první :) A to jsem nikdy krém na ruce od Balea neměla (škoda, že jsi nenapsala, jestli je ten krém taky dobrý - když už je krásný :) ). Ale stejně ho asi zkusím - za tu cenu - minimálně bude dekorovat poličku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tady je vidět, že píšu jen o lacích. :D Mě nějak nenapadlo napsat, jak mi sedí či tak... no celá já.
      Leni, zatím dobrý. Používám ho necelý týden a zatím jsem spokojená. Krásně vodí, hydratuje tak akorát - prostě se pěkně vsákne, ale přitom nemáš pocit suchých rukou. Když nad tím tak přemýšlím, tak mi dokonce připadá, že mi trošku zlepšil okolí nehtů - ale to nevím jestli je po tak krátké době možné. Jako za tu cenu rozhodně stojí za vyzkoušení. :) A máš pravdu, na poličce mu to sluší náramně. :D

      Vymazat
    2. Tak moc děkuji za recenzi :) Při nejbližší příležitosti pro něj běžím :)

      Vymazat
  4. Mňa si tentokrát opantala tými knihami po 10 korun. Ach, to je teda skvelý nákup!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se významně popleskala po ramenou za ten kup. :D

      Vymazat
  5. lak má krásnu farbu veľmi by sa mi hodil k opálenej pokožke :) a to srdiečko z ny je tiež veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásnou barvu má, ale v lahvičce. :D Tak ještě někdy zkusím 4 vrstvy a jsem na něj zvědavá, jestli něco předvede. :))

      Vymazat
  6. Nejvíc se mi líbí ty doplňky, který sis pořídila, lak na nehty má pěknou barvu :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. to mi pripomenulo, ze som si dlho nic nekupila :) ako som zacala chodit do roboty, ani nakupovat sa mi nechce :))

    Pozyvam ta na DERMACOL giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se musí napravit - nějaká odměna musí být. :)

      Vymazat
  8. Krásné věci sis nakoupila! Ty brýle se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch mám nakonec fakt radost. :) Jen mají trochu nakřivo nožičky :/ Děkuju Luci. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...