úterý 3. června 2014

ZOYA Izzy


Ahojky všem. :)

Na dnešní příspěvek jsem se opravdu těšila. Už týden mám totiž doma tenhle poklad a teď je konečně i tady na blogu. Když jsem se dozvěděla, že Viennettka pořádá blogsale, hned jsem k ní nakoukla a odtud mám právě tuhle krasavici jménem Izzy. Řeknu vám, to je pocit, potěžkávat v rukou lak, po kterém takovou dobu toužíte a najednou je tu a je váš. :)) Z blogsale jsem ulovila ještě Barry M a Orly, takže je na co se těšit. 



Řekla bych, že Izzy je odstínem taková teplejší vínová míchlá s fuchsiovou. Obsahuje drobný třpyt a odstínem bych přirovnala např. ke GS 133. 
Lakování probíhalo k mé maximální spokojenosti. Protože lak je hodně dobře pigmentovaný, kocháte se už po nalakování první slabší vrstvy. Samozřejmě je lepší přidat si ještě o vrstvičku navíc. Pak je barva vážně nádherně intenzivní a já si můžu oči vykoukat. :) Během lakování nedošlo k žádným neplechám. Lak nikam nezatéká, nedělá díry. Hezky se rozprostře po ploše nehtu a vytvoří pěkný, jednolitý nátěr. No zkrátka dokonalost. Se štětečkem, který je poměrně úzký, se mi pohodlně dalo dostat až k lůžku nehtu a to bez větších obtíží. Nezvyk byl pro mě asi tvar uzávěru, který bych já osobně asi potřebovala větší. :) Ale je to jen o zvyku. Zarazila mě ovšem výdrž. Nepotřebuju, aby mi lak vydržel na nehtech kdo ví kolik dní, protože to stejně nevydržím a pokukuju, co zase nalakovat. Ale den by dát mohl. :D Nevím, co vaše zkušenosti s výdrží ? Prvně jsem ho měla nalakovaný minulý týden v práci. Tak tam mi žádný lak dlouho nevydrží, ale teď jsem ho lakovala ve volnu a po pár hodinách mám otlučené konce nehtů. To je docela síla. :D Je teda pravda, že ani jednou jsem pod něj nepoužila podlak, takže netuším, jak by se choval s ním. Nic, stejně ho miluju a beru ho jako skvost ve své sbírce. Za zmínku rozhodně stojí i fakt, že se v laku nevyskytují čtyři velmi škodlivé látky a to formaldehyd, toluen, dibutyl ftalát a kafr. 












Tak to byla první Zoya na blogu. Doufám, že se líbilo a budu se těšit na vaše komentáře. :)
Mějte fajn den.

20 komentářů:

  1. No, s tou výdržou si ma moc nepotešila, ja mám najradšej keď lak vydrží aspoň takých 5 dní, lebo častejšie sa mi lakovať nechce :)
    Ale odtieň je to pekný, zaujímalo by ma ako sú na tom s výdržou ďalšie odtiene :) Takže by si mohla rozšíriť zbierku a otestovať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta výdrž je hrozně individuální, třeba by ti držel lépe, než mně. :) I když mamce taky nedal ani den.. Nooo, narazila jsem na český eshop, kde je nabízejí. Sice omezenější výběr, ale...:)

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Se Zoyou to mám odstín od odstínu - Ali (navíc polomatná) a Reece mi vydržely krátce. Zoya Apple na 2 různých podlacích dávala bez ošoupaných špiček nebo odštípnutých kousků 6 dní, pak jsem jí odlakovala, protože mě už nebavila :D Bez nadlaku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme jak si povedou další, až se k nim někdy dostanu. :)) Musím ji ještě vyzkoušet na podlaku.

      Vymazat
  4. Zzzzzzoyaaa :DD Klenot sbírky, je moc krásná :) Akorát mě překvapila ta výdrž. Mně se strašně líbí taková lososová se zlatým shimmerem, bohužel teď nevím odstín. Jooo, jednou bych taky chtěla ve sbírce nějaký takový poklad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D
      Přesně, klenot. :) Děkuju. :) No, samozřejmě teď toužím po dalších ještě víc. :)))

      Vymazat
  5. Beautiful Romana! Looks perfect on you. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oooooooooo, ta je krásná! Škoda za tu výdrž :-(. Ale vyváží to u mě dobré složení bez škodlivin :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuuuu :)) Jo, složení je bezva, to rozhodně. :)

      Vymazat
  7. Och to je barva a tvoje barva, páč Ti moc sluší. Mě ty 2 co mán držely dobře. Jen ta Zuza obarvuje nehty což mě štve mrcha jedna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Hani :) Obarvování nesnáším, to naštve :))

      Vymazat
  8. No je nádhernej a třeba bude s podlakem fakt držet líp :)) a bomba fotky, samozřejmě;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím to zkusit, jen co si pořídím nový podlak. Děkuju ! :)

      Vymazat
  9. je to veľmi krásna farba, takže premiéra so Zoyou u teba na blog sa aj tak podarila. a nabudúce určite vydrží dlhšie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooooo, děkuji pěkně :-* Zrovna jsem si zamilovala top coat od Astoru, takže jsem zvědavá, jak to spolu dají. :)

      Vymazat
  10. Zoya má bohužel s výdrží svých laků dost často problém. ale stejně mi to nedá a kupuju je pořád dál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž mě taky neodradí. :) Navíc těžko budu soudit, když jsem dosud jiný nevyzkoušela a ještě jsem lakovala bez podlaku a nadlaku. Já jsem z něj unešená stále. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...