neděle 9. února 2014

Zubní kartáček opět v akci :)


Dobré nedělní ránko. :)

Dneska to bude nezvykle krátký. :) Vůbec jsem na dnešek neměla nic v plánu přidávat, protože jsem neměla nic nachystanýho, ale včera večer jsem měla hroznou potřebu něco vytvořit, nafotit a vznikly z toho tyhle nehty, ze kterých vůbec nevim jestli jsem nadšená nebo ne. Jsem nějak na vážkách.
Dva dny jsem nosila samotný Miss Sporty 311 ( stříbrný ) a tak jsem si řekla, že to chce změnu. Jenomže nálada nastala někdy kolem 22-té hodiny večerní, takže to chtělo něco extra rychlýho. :) Na pomoc jsem si vzala zubní kartáček, L'oréal 809 Mystic Blue a Sally Hansen 320 Fuchsia Power. Nejdřív jsem zubním kartáčkem naťupkala L'oréal a poté Sally. Přetřela top coatem a hotovo. 



Už jednou tu nail art s touhle technikou byl a prohlídnout si ho můžete tady

Přeju pěknou neděli, pro mě to znamená poslední pracovní den a pak znovu volno, jupíjé :))

8 komentářů:

  1. Tak nechty som si už zdobila všeličím ale zubnou kefkou naozaj nie! :-) Každopádne v tvojom prípade to dopadlo výborne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková netradiční pomůcka, že. :)) Děkuju moc. :)

      Vymazat
  2. to je zajímavý vzor!♥ vůbec by mě nenapadlo použít na nehty kartáček!:) ale je pravda, že v malířství se používá docela běžně, dají se s ním vytvořit výrazné cákance i drobné jemné poprašky barvy:) moc se mi líbí také ta kombinace odstínů!♥

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) To jsem ani nevěděla, že se takhle využívá v malířství. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné ;-). Oceňuju, že je to rychle hotové :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Rychlý to docela je, jen je z toho taky trochu bordýlek. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...