středa 12. února 2014

Jedny Valentýnské, prosím..


Ahoj. :)

Vážně jsem myslela, že se to tady letos bez Valentýnských nehtů bude muset obejít, protože nápady jsou pro mě v poslední době nedostatkovým zbožím, ale nakonec vám aspoň jedny přináším. 
Loni jsem pro vás měla hned několik typů s touhle tématikou a kdo chce, nechť nakoukne sem. :)



Měla jsem chuť do nail artu zapojit černou, a protože už si dlouho hraju s myšlenkou černá-růžová, respektive černá + Princess anebo Lola, teď se mi to vyloženě hodilo. Já si vybrala Lolu, která není tak moc sladká jako Princess a myslím, že jim to spolu sluší. :) Lolu jsem ještě přetřela top coatem, protože na prostředník jsem použila nálepku - srdíčko - a to si přetření s TC vyžaduje. 
Pak přišly na řadu kamínky, malé růžové čtverečky. Nalepila jsem po jednom na malíček a ukazovák.







Tak co vy a tenhle svátek ? 
My ho s přítelem neslavíme, ale kdo z vás jo, tak si to pěkně užijte a mějte se moc fajn. :)

16 komentářů:

  1. krásne, Romča, jednoduché, podarené a nežné. ja som to po včerajšku radšej vzdala s valentínskou tématikou :-D ani sa ti nečudujem, že si sa rozhodla pre túto kombináciu farieb, ono si to úplne pýta, ide to k sebe ako čierna a zlatá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je vtipný, že jeden rok člověk vymyslí hned několik motivů a ten další z něj prostě nic nevyleze. :D
      Jsem moc ráda, že se ti výtvor líbí, děkuju. :) ♥

      Vymazat
    2. včera bol u mňa deň blbec, nedarilo sa mi vôbec nič :-D ja dúfam, že takých bude minimum :-D

      Vymazat
    3. Asi špatná konstelace hvězd. :D Věřim ale, že to u tebe byl výjimečný stav a že se to nebude opakovat moc často. :)

      Vymazat
    4. určite hej :-D dúfam aj ja, ďakujem :-)))

      Vymazat
  2. Prima Romčo a ta kombinace se mi právě líbí, že to není tak moc sladké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, o to mi šlo, aby to nebylo nijak přeslazený. :)) Moc děkuju Hani. :)

      Vymazat
    2. Souhlas s Hančou, super nepřeslazená kombinace :)

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že jste to ocenily holčiny moje. :))

      Vymazat
  3. Vypadaji moc pekne, ale asi bych je zvolila na jinou priletitosr, nez na Valentyna :) Ta cerna/tmava mi prijde moc smutna a tak bych je ponechala "sladke" nebo naopak vasnive cervene :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Mně ta černá naopak připadá taková smyslná a sexy. :)

      Vymazat
  4. Ta kombinace růžová-černá se mi moc líbí :)
    (A přijdu si trošku blbě, když koukám všude na srdíčka a moje nehty teď znají jenom českou vlajku :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže fanynka, co. :D Nic bych si z toho nedělala, protože mužské části populace asi bude sympatičtější ta vlajka. ;) :) A děkuju, jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  5. Za mě úplně na jedničku! :D Krásná kombinace barev, není to přeplácané, není to přeslazené, naopak je to krásně oživené malými ozdůbkami.... hlavně to srdíčko se mi líbí, takové rozkošné <3 Paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje komentáře mi dělají takovou radost Niky. :) Moc děkuju za pochvaly ! :-* :)

      Vymazat
    2. To jsem moc ráda!!! Nemáš vůbec zač ;))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...