pondělí 24. února 2014

Gold Maiden - ten nejzářivější efektový top coat ! :)


Hezký pondělní večer. 

Dneska jsem si pro vás nachystala další kousek od NYC z řady Rock Muse. Musim teda hned na začátek říct, že jak tenhle lak na sluníčku září, to je úplná krása ! Tohle mi ještě žádný třpytkový lak nedělal a byla to teda kouzelná podívaná. :)) 

Bavíme se teda o čísle 004 Gold Maiden, což je spousty drobných, zlatých třpytek a středně větších hexagonek v čiré tekutině. Asi si pamatujete, že jsem tu už měla jeho zeleného kolegu 006 Green Day. Teď je mi trochu líto, že jsem s ním tehdy chvíli nepočkala, protože jestli se třpytí stejně, jako tenhle zlatý, tak je škoda, že jsem ho fotila koncem ledna..

A teď zpátky k tomu zlatoušovi. :)) Že ho budu lakovat na černý lak, to byla samozřejmost, ale nejdřív jsem chtěla vidět, jak bude vypadat na béžovém podkladu. No slušelo mu to taky. Byla to zas taková jemnější varianta, ale přeci jen se mi na černém laku líbí o mnoho víc. Však obě barevný kombinace tu uvidíte, tak posuďte sami, jsem zvědavá, kdo to vyhraje - béžová či černá. :) 

Co říct k lakování.. no lakuje se jako třpytkáč, takže drobounké třpytky se dostaly všude, ale těžší to bylo s těmi většími hexagonky. Nepřipadá mi, že by jich v lahvičce bylo málo, spíš se jim moc na ten štěteček nechce, takže v první vrstvě jsem na každym nehtu měla tak max. 3 hexagonky a to ještě nejlíp v kupě na sobě. Druhou vrstvu jsem dala silnější a v případě černýho podkladu se po plošce nehtu jakž takž rozmístily. Odlakování se vůbec nemusíte bát, není to nic hroznýho. ;-)

Teď fotky, kde ho uvidíte na béžovém Miss Sporty č. 032 a na černém Rimmelu. Upozorňuju, že jsem žádný efekty v podobě třpytění na fotky nepřidávala, fakt to takhle pěkně září, což se nejlíp podařilo zachytit s černým lakem. :) Vypadalo to, jak pidi maličkatý sluníčka, nebo žárovičky. :D



















A mé oblíbené ( a myslím, že i vaše :- ), pár nebíčkových :)






Tak už mě někdo zastavte :))

Doufám, že se líbilo. :)

Taky máte tenhle kousek ? A taky na něj venku nemůžete přestat koukat, jak se třpytí a pak málem zakopnete, protože nekoukáte na cestu ?? :))

Mějte se moc hezky. :)

29 komentářů:

  1. No vida, já se k němu ještě nedostala :D ale je fakt, že se nádherně třpytí zlaťouš jeden a na tom nude odstínu je taky vážně skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naživo vypadal na tom béžovym líp, než na fotkách. :) Ale na tu černou to nemá ! :)

      Vymazat
  2. teda prepáč, ja sa neviem rozhodnúť :-D ale čo predvádza za krásne trblietavé divadlo na tom čiernom, to je fantastické!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čučela jsem na to jak puk. :D Jsem ráda, že jsem na něj narazila, protože když jsem kupovala toho zelenýho, tenhle ještě neměli.

      Vymazat
  3. Wow na té černé to vypadá sakra dobře! :) Asi se půjdu po něm porozhlídnout :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. S tím černým to vypadá nádherně!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky mě v kombinaci s černou uchvátil. :)

      Vymazat
  5. Moc pěkný! Jedna kombinace je hezčí než druhá.. :) Asi se na něho půjdu mrknout do drogerie

    OdpovědětVymazat
  6. Na té černé je úplně božský!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné nehtíky! Miluji třpytivé laky :-)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš, do konce už zbývá jen pár dní > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Skvele nafocene a celkove opravdu paradicka !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky ho mám, ale lakovala jsem ho zatím jen jednou na tmavou švestkovou a rovněž vypadal báječně. Na černé je přímo skvostný, budu to muset zkusit.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ho ještě někdy ráda vyzkoušela na bílou a možná nějakou světlejší růžovou. :)

      Vymazat
  10. Je fakt úžasný *-* Líbí se mi obě kombinace, přesto s černou je naprosto dokonale sehraný, ten kontrast je tam velký oproti té béžové, takže třpytky nádherně vyniknou <3 Jak se na ty fotky dívám, tak si připadám jak v planetáriu :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím planetáriem to je super hláška. :D No krásně na sluníčku čaruje. :) I mně se na béžovym laku líbil, ale ten efekt na černym, ten byl dokonalej ! :)

      Vymazat
  11. Ešte ho nemám, po tomto článku to asi napravím :D Keď nad tým tak rozmýšlam, myslím, že mi v zbierke chýba aj poriadny čierny lak - vieš mi poradiť nejaký, čo dobre kryje už v dvoch vrstvách a dobre sa s ním pracuje? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla hrozně spokojená s Essence 144 Black is back. Je strašně dobře pigmentovanej a kryl už v první vrstvě. Kupovala jsem ho pořád dokola. Teď jsem si koupila ( abych to trochu obměnila ), Rimmel 60 Seconds 800 Black Out a není tak dobře pigmentovanej. Sice ve dvou vrstvách kryje dobře, ale osobně mi líp seděl ten od Essence, se kterým se mi i líp lakovalo. Ale jelikož jsem jich asi ani víc nezkoušela, mrkni se k Labradooře, která jeden článek věnovala přímo černým lakům : http://www.labradoora.com/2013/04/vse-o-cernych-lacich.html

      Vymazat
  12. Lak je moc hezký, ale tentokrát se musím vyjádřit k fotkám... Jsou krásný!!! Krosně se mi líbí ta kombinace se šperky a látkou a celkově to nějak umíš tak pěkně zabrat a upozornit na detail...moc pěkné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda uff, mně až zatrnulo, znělo to tak vážně :D Děkuju moc, jsi fakt strašně zlatá :)

      Vymazat
    2. Teď jak si to po sobě čtu, tak je to fakt napsané tak blbě, že člověk čeká, že přijde nějaká jobovka :-D. Nene, já tady jenom chválím ;-).

      Vymazat
  13. překrásné fotky!:) to nanášení různě velikých třpytek musí být vážně souboj!:D ale výsledek za to určitě stojí!

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těm větším mrškám se nechtělo no. :)) Děkuju za pochvalu, mám radost a velkou ! :)

      Vymazat
  14. Romčo, ty fotky se ti fakt povedly! Na tom černém laku vypadá výborně, luxusní kombinace. Na béžovém je taky pěkný, ale tak to nevynikne, jak na tom černém. Ale fotky fakt bomba ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu Hani ! :) :-* Na živo to na tý béžový vypadalo mnohem líp, než na fotkách, ale i mně se na černý líbí víc. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...