pátek 14. února 2014

Gabriella Salvete STARS Enamel - Blu Imperiale, Lavender Love, Natale Flower, Brown Sugar :)


Ahojky, pěkný pátek přeju. :)

Dnes vám chci ukázat zbytek pískáčů od GS a budou to celkem čtyři odstíny. Chystám to už něco přes dva týdny, tak jsem ráda, že už je hotovo a můžu vám je teď předvést. :) Potom nejspíš dám na nějaký čas s texturou pokoj. :)

Blu Imperiale

Při uvedení nejnovější kolekce pískových laků GS mě ihned nejvíc zaujal tenhle královsky modrý kousek. Je to překrásně sytá modrá s nazelenalými odlesky. Chystám se ho vyzkoušet do nějakýho nail artu s béžovou barvou, tak jsem na to zvědavá. :) Lakuje se perfektně, protože neobsahuje žádný větší třpytky, takže ani není nijak výrazně zhoustlý. Ke krytí stačily dvě vrstvy. Zapomněla jsem si napsat jeho výdrž, ale mám pocit, že jsem ho nosila cca tři dny a byl v pořádku.







Lavender Love

Fialovo-růžová Lavender Love, je neskutečně jemná a něžná barva. Kryje ve dvou vrstvách, ale ve třech ( na fotkách ), je výraznější a hezčí. Obsahuje jemný stříbrný prášek, který z celýho laku vytváří takovou krásně mrazivou barvu. :) Nosila jsem ho čtyři dny. Po třech dnech se mi místy na koncích nehtů objevovalo menší ošoupání a po těch čtyřech dnech se už začínal v růžcích nehtů maličko loupat.
Na fotkách je trochu světlejší, než normálně, ale na předposlední fotce víceméně odpovídá skutečnosti.






Natale Flower

Tenhle se mi nakonec líbí asi nejmíň. Jako takhle, červený odstín se zlatými odlesky je pěkný, ale z celý kolekce je pro mě asi nakonec tím nejslabším. A špatně se fotí. :/ Barva je to sytá, šťavnatá, ale můj foťák ji vidí jako vybledlé cosi..:)) Krytí opět ve dvou vrstvách. Zrovna u tohoto kousku se mi druhá vrstva lakovala trochu hůř. Možná jsem ho opravdu nechala pořádně proschnout, nevím, ale u nanášení druhý vrstvy mi štěteček opravdu hodně zadrhával o ten první nános. Což se mi stávalo spíš u těch kousků, co v sobě mají ještě větší glitry. Po dvou dnech nošení byl lehce ošoupaný na koncích nehtů, což šlo ale vidět jen při pohledu zblízka a je dost možný, že za to může absence base coatu, protože tady jsem ho výjimečně nepoužila. Nehty nebarví. :) 






Brown Sugar

A poslední kousek, pan hnědý cukr. :)) Z téhle čtveřice jako jediný obsahuje větší stříbrné glitry. I přesto se nelakoval vůbec špatně. Krytí, jako většina, ve dvou vrstvách a výdrž čtyři dny, kdy se zlehka začínal loupat.
U focení mi vylezlo sluníčko, takže mám i pár fotek, kde se krásně třpytí. :)








To by tak nějak bylo všechno, ale protože jste už všechny Stars u mě dnešním příspěvkem viděly, tady je ještě fotka všech devíti, protože poslední dobou mě koláže hrozně baví :D 


Milovnice "Starsek" si doufám přišly na své. :))

Mějte se moc fajn a užijte si zamilovaný 14. únor... :)
Mimochodem, plánujete něco se svými polovičkami ? :)

28 komentářů:

  1. Tak ten lavender a brown jsou naprosto boží :) ty musím mít, i když jsem řekla, že už mě pískáče omrzely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tak zaujaly. :) Jsem zvědavá, kdy omrzí mě. :D

      Vymazat
  2. Musím už konečně nějaký jejich lak vyzkoušet :)) Protože jsou fakt nádherný :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim, tohle se fakt povedlo, jsou to překrásný kousky. :)

      Vymazat
  3. Krásný fotky Romčo, já ukazovala zatím z těch nových snad jen Blu Imperiale, ale Natale Flower se mi fotila dobře ale hůř se mi odlakovávala všude mi zůstávala ten zlatý shimmer či co to je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Hani. :) Jo, to je fakt, taky jsem měla pozlacený okolí nehtů po odlakování. :)) Já jsem to právě nechtěla s těmi Stars tak přehánět jako loni, kdy jsem snad každý den přidávala příspěvky s nimi. :D No a teď mi zase nějak překáželo, že mi tu ty zbylý čtyři čekají...:) No a ten modrý jsi měla pěkně nafocený, jsem zvědavá na ty další u tebe. :)

      Vymazat
  4. Modrý a lavender jsou naprosto úžasný! Přemýšlím o nich už dýl, ale furt jsou za 89, čekám na nějakou akcičku :) Máš to strašně hezky nalakované :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, děkuju děkuju ! :) Když jsem je kupovala loni v listopadu za plnou cenu, tak asi o týden později je zlevnily, to byla taková schválnost. :D

      Vymazat
  5. No jo, kdybych je doma neměla, hned bych si pro ně musela skočit. Jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super. :) A jaký je to fajn, mít je všechny doma, že. :))

      Vymazat
  6. Nádhera, nádhera, nádhera. Jinak nevím co říct :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny príspevok :) A tie fotky sú vážne skvelé. Najradšej by som si ten brown sugar hneď kúpila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je krásnej, vůbec bych neváhala, až na něj narazíš. :) A moc děkuju, mám radost. :)

      Vymazat
  8. Ten poslední je nádherný! Takže mi doma nesmí chybět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě. :) A jak se na slunci pěkně třpytil. :)

      Vymazat
  9. Hmm, všetky vyzerajú super, musím ich ísť omrknúť :) S mojou polovičkou sme dnes mali na programe len jedenie a oddychovanie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a to je fajn program. :) Omrkni, třeba s tebou některý poputuje domů. :)

      Vymazat
  10. Krásné! Z těchto 4 mě nejvíce zaujaly Brown Sugar a Lavender Love. Jenže jako Brown Sugar vypadá Aurora od Rimmelu, která má v mé sbírce čestné místo, takže poběžím pro Lavender Love, už s ní mám vymyšlený nail art :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) No vidíš, já tu Auroru doma mám a ještě mě vůbec nenapadlo je spolu porovnat.. Pro Lavender Love utíkej, je krásná ! A na ten nail art jsem samozřejmě zvědavá, jak jinak. :))

      Vymazat
  11. trochu s oneskorením, ale teda toľko krásy pokope ♥ ♥ ♥ krásne nafotené krásne nechtíky, mňam :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny 4 jsou nádherné, nejvíc se mi líbí asi Blu Imperiale a Brown Sugar. I když ani Lavender Love není o moc pozadu. A koneckonců i Natale Flower je pěkně sexy kousek! :D :D No, budu muset dokoupit, co nemám :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vlastně všechny jsou super. :D Lavender Love se mi moc líbí a ten Blu Imperiale..srší z něj elegance a luxus. :)

      Vymazat
  13. Blu Imperiale a Brown Sugar... luxusní ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  14. Všechny barvy jsou fakt nádherné.... :-) Já jsem si tento týden koupila zrovna odstín Brown sugar a jsem z něj nadšená.... Zbývající odstíny bych taky časem chtěla, jen mě štve, že jsou tyhle laky taaaaaaak drahé. :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se kupují najednou tak je ta vyšší cena opravdu znát. :) Brown Sugar je super, měla bych ho někdy zase naláknout. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...