pátek 21. února 2014

China Glaze - Agro


Ahoj, přeju krásný pátek. :)

Na Facebooku jsem vás informovala, že jsem využila slev, co probíhaly a stále probíhají na Modeláži. Je tam tolik překrásných odstínů ChG v cenách od 79,- do 99,- a tomu nešlo odolat. Výsledek - doma mám 10 nových ChG a dnes vám ukážu první z nich - Agro.

Že pochází z kolekce Hunger Games jsem netušila a vlastně jsem o žádných HG donedávna ani nevěděla. Když už mám teda lak z té kolekce, mrkla jsem ještě jednou oč běží. A docela mě to zaujalo. Protože fantasy a sci-fi fandím, hned jsem si první díl trilogie zapsala do seznamu knih, co chci přečíst a jakmile se v knihovně první díl - Aréna smrti - uvolní a já konečně dočtu Vesmírnou odyseu, vrhnu se na to. :) 



Ale zpátky k laku. Agro je tmavší zeleno-olivový odstín. Na nehtech dokáže zahrát chvilku tmavšími a pak zase světlejšími tóny a fakt jsem si ho hrozně oblíbila. Zlatavé odlesky mu dodávají to pravé grády a celek na mě působí velmi elegantním a luxusním dojmem. :) A to není všechno. To lakování je naprostá bomba. :)) Kryje už v první vrstvě, ale po přidání druhé je barva intenzivnější a sytější. Delší a užší štětečky začínám mít ráda, protože se s ním krásně dostanete k okraji nehtu a díky středně husté konzistenci vám lak nezateče kam nemá. Schnutí by tedy mohlo být lepší. Nejdřív jsem nadlak nepoužila a schlo to vážně dlouho. Lakovala jsem večer a spát šla asi čtyři hodiny na to. Ráno jsem měla trošku otlačený ukazovák. Top coat teda určitě doporučuju přidat, protože tenhle kousek jednak déle schne, ale po uschnutí se nijak výrazně neleskne. Výdrž je teda nic moc. Bez nadlaku jsem do večera měla kousíček prsteníku a ukazováku odřený na koncích nehtů. Ta místa jsem tedy znovu přetřela a doplnila o nadlak. No a na druhý den se mi stalo to samý. Na fotkách to bohužel jde trochu vidět a já si toho všimla až potom.. Možná už za to mohlo více vrstev, nevim. Ostatní nehty byly ale v pořádku. 

Tak a teď tu je pro vás nálož fotek. :)














Láček má klasických 14ml a momentálně ho na Modeláži seženete v akci za 79,-kč

A koho zajímá, co za odstíny jsem vybrala a co tudíž v blízké době můžete ještě čekat :



Doufám, že se líbilo a přeju vám moc pěkný víkend ! :)

19 komentářů:

  1. China Glaze laky mám rada, moje obľúbené odtiene sú Go Go Pink a Sexy Lady (oba ružové :) ), ale aj Material Girl (ten mi pripomína GS stars Lila) a Lubu Heels - ten mám rada na jeseň :) Tento zelený je tiež veľmi pekný :) A konečne mám v zbierke aj ja jeden z kolekcie GS stars - Blueberry Milk, akurát ho mám na sebe, rozmýšľam, že kúpim ešte aj iný odtieň :D Toľko k tomu, že lakov mám dosť a už ich nekupujem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky jsem si vygooglila a ten první, Go Go Pink, je teda moc pěknej. Material Girl jakbysmet :)
      Stars, to jsou srdcovky a Blueberry Milk je dokonalej, určitě jich ještě pár zkus, je tam tolik krásných odstínů.. :)

      Vymazat
  2. niektoré zelené dokážu byť tak zaujímavé, že siahnem po nich aj ja. ja som si raz chcela objednať, len kvôli tomu, že to bolo Hunger games, ale tie, čo som chcela, boli vtedy vypredané a potom som to nechala tak :-D ten tvoj nákup bol úžasný, veď som písala, že slintám :-D pekne si si skombinovala farby :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Suzi, mám co dělat, abych každý den nezkoušela každý jeden z těch nových. :D Tohle je určitě nejhezčí zelená, jakou jsem kdy měla a za další takový zajímavý považuju ten od GS, co se už nevyrábí ( ty ho myslim máš ), teď ale nevim to číslo, ale určitě víš, co myslim. :))

      Vymazat
  3. Ja uz jsem nad nim slintala :-D uz na fb. Opravdu krasny kousek a tesim se, az das vedet, jak se ti ta knizni trilogie libila :-) ci nelibila :-)

    Jinak ja osobne mam s chg trosku problem v tom samem, za mne mala vydrz a delsi schnuti.
    Zrovna vcera jsem lakovala sangria odstin a lakovala jsem nekdy o pulnoci, spat jsem sla o pul pate rano (dite nemocne) a kdyz jsem se rano probudila, tak taky otisky.
    Takze ocividne top voat budu potrebovat i u tehle barvicky. A to se mi libilo, ze schla do oekneho lesku.
    Zas ale vyjimecne zvladla myti nadobi bez rukavic :#)

    Takze se hrizne tesim na tve zkusenosti s dalsimi odstiny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to bude ta druhá varianta :D V pondělí jdu hned do knihovny, tak snad ji tam najdu. :)
      No něco na tom dlouhym schnutí a krátký výdrži zřejmě bude, protože od včera mám nalakovaný další odstín - Bizarre Blurple - a sice schnul líp ( ovšem s top coatem ), ale zato mám dneska na prsteníku a prostředníku dvě maličký oděrky. :/ Tak buď jsem někde o něco zadrhla..nebo fakt netušim. Mně normálně na výdrži tolik nesejde, klidně bych lakovala denně :D ale asi by to chtělo, když už o lacích píšu, podat i informace o výdrži. :))

      Vymazat
  4. Jéééj... Vím, že závidět se nemá, ale... :D :D bože, brala bych skoro všechny tvé kousky :D krásné laky, fakt. Už se na ně všechny těším v článcích :)) Agro je taky krásný, já zelenou miluju, bohužel ale tohle je přesně ten typ zelené, který si vůbec nemůžu na nehty dát :D Olivové a taky některé khaki odstíny, navíc se zlatými odlesky/shimmerem, to je pro mé ruce naprostá katastrofa... taková velká škoda :(( I když teď jsem viděla swatche dvou khaki krémovek od Golden Rose a tak jsem se zamilovala, že doufám, že je najdu i v našem krámku, abych si je mohla odnést domů :D A kašlu na to, že mi nesluší :D
    Jo a příjde mi, že jsi asi jediný člověk, který doteď neznal HG :D :D Bylo toho všude plno, hlavně když šel do kin první film... Ten jsem sice viděla, ale narozdíl od většiny nadšených fans jsem z něj nebyla natolik odvařená, abych si přečetla knihy, i když věřím, že ty budou stonásobně lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Niky jsem ráda, že se láčky líbí. :) Mně naopak připadá, že tahle olivovka by slušela všem. :))
      Jako ty Golden Rose mají v poslední době fakt krásný odstíny, škoda, že se u nás nikde sehnat nedají. Leda přes eshop a na to já jsem lenivá, i když je to divný - však je to nejpohodlnější forma nakupování, ne ?? :D Jsem zvědavá, kdy se zase dokopu k nějaký objednávce.
      Asi opravdu jsem jediná, kdo HG neznal. :)) A jsem na to vážně zvědavá, protože popis knihy mě zaujal. Já zas naopak nejsem moc na filmy. Nebo.. když něco přečtu, tak potom hledám, jestli to nebylo i zfilmovaný a na to pak ve většině případů i kouknu. :)

      Vymazat
    2. Mají, mají.... akorát si nejsem jistá, jestli jsou u nás dostupné všechny. Na eshop jsem se nedívala a v kamenné prodejně jsem delší dobu nebyla, resp. před pár týdny jsem do jedné mířila a s hrůzou zjistila, že to tam zrušili a je místo toho vinotéka =_= nějak poslední dobou všechno ruší :((... tak doufám, že další je ještě pořád na svém místě :D No ono je fakt, že je to přes eshop pohodlné, ale zas na druhou stranu v tom obchodě si to člověk prohlídne, vybere si odstín osobně, a taky je to u mě vždycky takové - jdu se jenom kouknout a stejnak zas odcházím s novým lakem :D :D Na eshopu zas děláš většinou větší nákup, utratíš víc peněz a spoléháš víceméně na obrázky z netu, což někdy může zkreslovat, taky mi vždycky trvá se k objednávce dokopat :D :D
      Já mám ráda jak filmy, tak knížky. Ale v 99,9 % případů je stejnak vždycky knížka lepší :D 'Akorát jednou se mi stalo, že se mi film strašně líbil a z knížky jsem byla dost zklamaná. Taky když přečtu knížku, tak se kouknu, jestli není film, to samé naopak :D Ale nejhorší je, když se dozvím o něčem dobrém, co je napsané i zfilmované - to mám pak šílené dilema, jestli si mám nejdřív přečíst knížku a pak se nechat zklamat filmem, nebo se podívat na film a zkazit si překvapení z knížky :D :D Většinou nejdřív čtu a pak se jdu zklamat :D :D

      Vymazat
  5. Taková sbírka! taky bych si chtěla aspoň jeden pořídit:) takže se těším na další ukázky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju děkuju, Caroline :) I já už se těšim, až vám tu předvedu další. :)

      Vymazat
  6. Super a barva se mi kupodivu zalíbila :) jsem zvědvá na další, já jsem zaúkolovala nákupčího a budu mít svého prvního OPI a k tomu ještě ChG Ahoy, tak jsem na ně zvědavá. Zoya Zuza má taky problémy s výdrží :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, Opi, viděla jsem na fb a vybrala jsi pěkný odstín. :) No asi si taky budu muset nějakýho toho nákupčího pořídit ! :D Mít tak aspoň jeden kousek Zoya, to někdy musim dát ! :D No k tý výdrži.. docela by člověk čekal, že za ty ceny to už něco vydrží, viď. Sice jak říkám, mně to zase tolik nevadí, ale na druhou stranu jet třeba někam na dovču, tak asi nebudu chtít v jednom kuse lakovat a tu výdrž už vyžadovat taky budu.

      Vymazat
  7. teeda to je úžasná sbírka!:) tahle barvička vypadá hrozně zajímavě!

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ne, pořád nevím, jestli se mi líbí tak moc nebo jen trochu :D Barva hrozně zajímavá díky tomu shimmeru, ale ta základní barva... Být víc do zelena asi jo, takhle asi nevim :D
    A bohužel mi hodně China Glaze laků nevydrží a se štětečkem se mi nepracuje nejlépe, protože ho mají výžně hodně slabý a musím dát pak víc vrstev, jak jsou vidět barevné brázdy :/
    A copak je ten glittrový lak vpravo dole na poslední fotce? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je Your Present Required. :) Mně se u tebe líbil podobně složený, to byl asi ten Boo-gie Down, trochu mi ho připomněl, i když v něm nejsou ty "nitky" a i barevně je jiný..teď už ani nevim, proč mi ho teda připomněl. :D Jak jsem už výše psala, tak teď mám nalakovaný druhý kousek a taky moc dobře nedrží. :/ Ale lakování v pohodě. Mně dřív štětečky tohohle typu vadily, ale teď mi spíš vyhovují. Jinak já jsem do Agra bezmocně zamilovaná. ♥ :))

      Vymazat
  9. Ten je tak ošklivej, až je krásnej! ♥ Fakt zajímavá barva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to nebude typický krasavec. :)) Mě ale zaujal hned a je náramně slušivý. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...